September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahaha :)

2. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @lindda volgens mij hebben wij hem zal het vanavond aan mijn man vragen. pb je mail adrs ff dan stuur ik hem.

3. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Yule, idd dat verhaal is ook van mij. Het is nog steeds een drama met haar.

Kaatje, Officieel heet ze Yolenthe maar als roepnaam is het Lenthe. Anders hadden we 2 in het gezin met dezelfde voorletters en met post is dat niet zo handig. Nu hebben we toch de naam die wij mooi vinden en ook geen prutserij met post later.
    Had levi last van een meilijke stoelgang? Vervelend zeg. Maar is het niet zo dat de 1e 3 maanden de darmpjes nog op gang moeten komen. Is sla olie dan wel zo goed voor zo'n kleintje?
    Vind jullie kaartje wel erg leuk zeg!

Lola, ja idd Lenthe was een hele flinke meid bij de geboorte wat als resultaat gaf dat ze er niet doorkon en dus is geboren met een keizersnede.

Missy, ik ben aan het duimen voor je!

First time, hier hetzelfde geval, Lenthe is ook van de kaart en heeft een heel naar hoestje. Ik geef haar al druppels van tussikind van vsm en smeer haar in met baby luuf maar heb niet het ide dat het helpt. Heb de ha ook al gebeld en hij zou zo terug bellen. Zo zielig!

Tweety, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Oke! :D

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hellooooo,

@Parr: fijn dat Kate zo goed heeft geslapen! Ik kan helaas geen antwoord geven op je BV vraag...

@Ingeltje: fijn dat je eerste werkdag is meegevallen. Ik hoop dat het morgen ook wat meevalt voor je. En wat een gruwelverhaal zeg!

@Jolijn: van harte welkom bij ons cluppie! En van harte met de volle poepluier ;)

@Krisstel: geweldig, een nieuwe record! Misschien kun je haar opgeven voor 'ik wed dat ik het kan' van RTL 4 :)

@Firsttime: oh wat zielig dat Jari ziek is. Hoe gaat het nu, zie je al enige verbetering?

@Azeb: wij hebben Quinten ook wel eens wat langer in de maxicosi. Vorige week nog toen ik op het werk was, hij heeft er toen 3 uur ingezeten. Lijkt me geen kwaad kunnen voor een keertje hoor.

@Elise: wat de krampjes betreft: ik merk hier dat Quinten daar niet zo veel last van heeft, maar áls hij last heeft, is dat nooit 's nachts. Dus wellicht heeft het niet zoveel met het flesje te maken dat hij 's nachts krijgt dat hij minder krampjes heeft, maar met zijn biologische klok ofzo. Ik ben benieuwd hoe het flesje vanmiddag is gegaan!

@Lola: fijn dat het goed geregeld is qua werkdagen op je nieuwe werk. De woensdag is hier ook geen gewilde dag op het KDV, dus de kans is best groot dat je daar snel een plekje voor de kinderen hebt.

@Anno: leuke kerstfoto zeg!

@Jannes: fijn dat Sara geen last heeft gehad van de prikjes!

@Freesia: heb je Jill een beetje kunnen troosten?

@Lindaa: heb je nog een beetje kunnen relaxen?

@MissyZuilen: heel veel succes vanmiddag, ik zal voor je duimen!

@Krisstel: gierput? Hier nog steeds scheetjes die ruiken naar roosjes (zal hij wel van zijn moeder hebben :))

@Kaatje: mooie kerstkaart!

Quinten is vandaag lekker ontspannen en rustig. Hij lacht veel naar alles wat hij ziet (plafond, bank, kat, maakt niet uit wat). Hij ligt nu weer lekker te slapen.

Ik heb het idee dat ik binnenkort weer ongesteld ga worden, ik heb behoorlijk last van PMS volgens mij! Als dit zo doorgaat, dan ga ik toch maar eens naar de huisarts voor anticonceptie, want ik word er niet vrolijker van. Helaas kan ik niet zo goed tegen hormonen in de pil enzo, maar ik kan schijnbaar ook niet tegen mijn eigen hormonen... Misschien kan ik wel tegen een nieuwe pil. Iemand nog tips?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ydnic, aha dat verklaard een hoop ( haar naam )
    Levi had gisterochtend echt giga last van krampen. steeds hysterisch krijsen enzo. Tussen de middag had ze dus een harde keutel gepoept. Heb toen op advies van mijn moeder een wattenstaafje met babyolie ingebracht. Hielp heel goed maar wordt dus afgeraden door cb. ga ervan uit dat olie geen kwaad kan anders had ze het niet geadviseerd.

7. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    gio ligt gewoon nog steeds te slapen. Laat hem amar ff gaan. waarschijnlijk heel moe. en een groeispurt

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje, lekker aangekomen zeg die Levi van jou!
    En een hele leuke kerstkaart :D

Missy, ik duim!

Elise, knap van je dat je dan bv in de fles wilt geven!

Miracle, fietsen met draagzak wordt echt afgeraden...

Ego, heb hier een soort blaar op mijn linkertepel :confused: :( Wat doet dat zeer zeg :( Komt door die nieuwe tepelhoedjes. Rothond :evil:

9. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @pupke nog niet dus, want hij ligt nog te pitten. laatste voeding is om 10 uur geweest. en dat waren toch echt maar kleine 10 minuten. snap jij het of ik het. haha hij begint nu wel rustig aan wakker te worden.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, auw !

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Elise: kan het niet zo zijn dat jij zóveel BV hebt dat hij heel veel in korte tijd binnenkrijgt? Dat zou verklaren waarom hij zo lang slaapt na maar 10 minuutjes drinken, én dat hij krampjes krijgt. Daar kun je wat aan doen, maar dat kan beter iemand met ervaring vertellen.

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    bericht van moeder gehad!
    Ze is geopereeerd in haar mond.. bleek nog allemaal stukjes "bot" (neem aan van de tand, ofzo) in haar gat te zitten en een zware onsteking..
    ze hebben het gat groter opengesneden, het resterende "bot" verwijderd en de boel gehecht!
    Ze heeft zware onstekingsremmers gekregen en over 2 dagen moet ze weer terugkomen! Ze mag vanaf nu onder behandeling van de angstandarts blijven!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Linda, gelukkig heeft je moeder het weer achter de rug. vind het wel heel slordig van haar (oude)tandarts. gelukkig kan ze nu bij een angsttandarts terecht.

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Vond hem zo lief :D:D

15. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Na vier uur drinkt ze stukken beter. Alleen dat oprekken naar vier uur is niet zo tof. Want ze huilt uit moeheid denk ik, dus je kunt op je kop gaan staan, maar ze huilt nog steeds. Alleen door het huis wandelen met haar op de arm vindt ze nog wel ok. Maar goed, moet ook nog dingen doen, dus toen weer teruggelegd in ledikant na half uur, en toen ging ze dus wéér krijsen. Ik aaien over bolletje en speentje erin en toen viel ze weer in slaap voor de volgende 45 minuten. Toen begon ze weer, maar toen waren de vier uur om. Ze hapte nog steeds niet van harte naar mijn vinger, en had ook het idee dat ze nog niet echt honger had dus, maar ze dronk al wel een stuk beter en langer. Ze ging nu pas overstrekken en moeilijk doen nadat ze 10 minuten per (.) gedronken had, dus weet iig zeker dat ze wat binnen heeft gekregen...

@Freesia: Tja, ik weet niet hoe ik erachter moet komen of ze gewoon uitgerust is. Ze wou dus nu niet in de box, en dat vindt ze normaal wel leuk. Dus dan zou je toch denken dat ze moe is...? Hoe weet jij of je kindje uitgerust is dan?

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja dat is ook zeer slordig.. kreeg ook wat woorden met de assistente.. ze wou beweren dat het niet de tandarts haar schuld was, en dat ik dit ook niet mocht suggereren.. maar waarom gebeurt het de tandarts dan 2x achter elkaar!? vorig jaar lukte het de tandarts ook niet om mijn moeder "goed" te behandelen en nu weer niet! Ben blij voor haar dat ze daar nooit weer heen hoeft ;)

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    FIjn dat het nu goed komt inderdaad Lindaa, maar, wat kaatje ook zegt, vind het wel heel slordig van haar oude tandarts!

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    pfff wat duurt wachten toch lang! Moet nog minimaal anderhalf uur en max 3 1/2 uur wachten tot de kinderarts belt.
    Ben al ff wezen shoppen je moet toch wat?

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, lief !

Lindaa, ja idd. oke waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt maar geef ze dan toe.

FunnyMe, wachten duurt idd altijd veel te lang :-? succes

20. thx voor de leuke reacties op de foto, nu nog uitvinden hoe ik er tekst bij krijg

@ missy ik duim voor, en julia wordt al wakker dus die laten we mee duimen.

@ freesia auw!

@ krisstel, super die foto

ga nu julia even voeden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina