@pupke wat dan? ik zal het ook nog aan een deskundige vragen. maar ben nu wel benieuwd. ga hem nu wakker maken voordat hij z´n ritme ineens helemaal omgooid.
@Lindaa: fijn dat het achter de rug is voor je moeder, ik hoop dat ze goed en snel herstelt. Jammer dat haar oude tandarts niet kritisch naar zijn eigen handelen wil kijken... Ik hoop dat haar nieuwe tandarts haar beter gaat bevallen. @FunnyMe: spannend joh! Ik kan me voorstellen dat het wachten lang duurt. @Elise: ik geloof dat je dan de eerste straaltjes weg moet laten lopen zodat de baby niet ineens heel veel binnenkrijgt. Na een paar minuutjes komt de BV niet meer in straaltjes, maar in druppeltjes. Maar het fijne weet ik er helaas niet van.
@kaatje leuke kerstkaart lekker creabea. @lindaa pfff gelukkig is het nu schoon bij je moeder hoop dat de med snel helpen. @kristel aaahhhh lieve foto @funny w88 duurt idd lang als je iets wil weten suc6 met w88 *knuff* meiden bedankt voor de felicitaties. we vieren het zaterdag ook nog rene zijn verjaardag die hebben we nog niet kunnen vieren dus doen we dat nu gelijk goed. robin had geen zin om lief voor mama te zijn vandaag is heel de morgen van slag geweest veel huilen en krampjes (zo zielig) het lijkt ook of ie meer honger heeft hij kwam 2x na 2,5 uur. nu ligt ie weer vrolijk te spelen in zijn wippertje maar geloof niet voor lang. als ik zijn speentje geef gaat ie er op liggen zuigen bij het leven. heb hem al geprobeerd meer voeding aan te bieden maar dat drinkt ie dan niet op. hoop dat ie nu weer wat later honger gaat krijgen. wie weet wordt het net zo'n vreetzakje als zijn broer was die had voeding voor hongerige baby's nodig. maar dat is voor loopig nog niet aan de orde.
Krisstel, wat een lekker meisje! Lindaa, fijn dat je moeder nu goed geholpen is. Nu herstellen! Funny, sterkte met wachten, we blijven duimen. Moppie, goh daar vraag je wat. Hier vecht Jill heel vaak tegen de slaap, ook erg lastig soms. Ik zie het aan haar ogen denk ik. Of ze helder staan of lodderig Vandaag heeft Jill een minder dagje, beetje jankerig steeds. Heb haar om 12.30 en om 13.30 uur gevoed. Laatste keer ging ze overstrekken, huilen met tepel al in haar mondje, kortom raar doen Nu slaapt ze eindelijk. Grrr, gaat die !#%^& telefoon, telemarketing, Jill bijna wakker :x
Dames ik zoek op WIJ jonge ouders die kerst kaarten actie maar kan hem niet vinden. Ben die folder ook kwijt die toen met de blad kwam.. zie nu alleen kaarten voor vanaf 1,19 En niet dat jij kerst achtergronden kan maken
gio heeft 150 cc gedronken. ging goed niks gespuugd wel wat lrampen in het begin, maar nu ligt hij in de box te spelen. gaat denk ik wel snel slapen wan thij heeft kleine moeie oogjes. hoop dat hij zo lekker slaapt want ik ben ook doodop. hij heeft trouwens vandaag voor het eerst zich op z´n buik echt opgedrukt en me aangekeken en ook wat langer op het speel kleed in de spiegel gekeken.
@paar de onderstaande link deze zijn per 10 stuk 2,90. anders ga je naar kaarten en dan kaarten set van 10 die andere van 1,90 zijn die je meteen via de post stuurt. http://www.webprint.nl/wijfotoservice/p ... /index.php www.wijfotoervice.nl
kerstfoto Zat te denken aan een mooie jurk met maillot. Op een rood deken met gouden balletjes. Baal nu alleen dat ik die kerstmutsje niet heb gekocht Mum gaat nu kijken dt weekend voor mij in Engeland. @Lindaa Ik snap die soort mensen niet.. al niet voor ik zelf een kind had en nu helemaal niet meer Jemig allemaal stukjes bot ik denk dat zij sterk op zoek moet naar een andere tandarts Wat zeiden ze ervan in de zkh over hoe dat gebeurd was? @Jale lekker duidelijk zo die pijltejs @missy duimduimduim @Krisstel Britt ook al? Hier boert zij als d'r moeder en scheet als haar vader.. Opzich ruiken wij niks met de bamboozles om maar als zij poepluier heeft of een scheetje laat als ik daarmee bezig bent Ooh *smelt* prachtig foto! @kaatje ja goed voor de lijn idd! moet alleen lekker weertje zijn (vandaag dus niet ) Ik heb in Kate's kamer standaard de raam op een kier. De wind komt meestal van voorkant of zijwaarts, dus blaast niet in haar kamer. Laatst wel maar toen hebben wij de verwarming iets hoger gezet zodat het niet zo frisjes was (raam opent van onderkant niet van zijkant). En omdat ik buitenaf woon kom ik niet zo snel buiten met Kate (ff nar de winkel of zo) en moet gelijk een wandeling maken van een halfuur (rondje maken dus) OOh handig die massage! goedkoop leuke kerstkaart! @pisum hoe ging het bij Kind en Gezin? @eva hoe ging de eerste prikjes? @pupke ook soms laatst van PMS? he he he ook eentje die dat ook heeft Hmm anders de spiraal? ZIt minder hormonen in omdat het precies zit waar het nodig is trouwens vandaag weer rozig/gelig afscheiding! Word er gek van... Als dit niet ophoudt dan ga ik naar de ha. Want dit is geen ongi! Maar nog van de bevalling @freesia oeh Ik had dat in het begin van de bv een bllartje doet auwie! *knuffs @moppiepoppie zij wordt dus na 45min wakker. Als jij haar laat huilen huilt zij lang dan? @funnyme shoppen is een kuurtje voor alles of niet? Heeft hij al gebeld inmiddels? @elise1 THXXX! of link doet niet
lieve allemaal, Vandaag is de lancering van een nieuw project: http://www.advocatenfactuur.nl Iedereen die twijfels heeft de juistheid van de hoogte van zijn/haar advocatenfactuur kan dit laten nakijken. Voor meer info kun je uiteraard op de site kijken of naar het artikel gaan uit het Financieele Dagblad van vandaag: http://www.fd.nl/artikel/10518647/geld-terug-krijgen-advocaat Alle beetjes publiciteit die we krijgen is mooi meegenomen, vandaar dat ik een beroep op jullie wil doen. zouden jullie mij een plezier willen doen en een (positieve ) reactie achter willen op deze artikelen: http://reporter.nl.msn.com/?fn=details&hdl_id=93878 http://www.nujij.nl/hoe-geld-terug-te-krijgen-van-advocaat.4077548.lynkx alvast bedankt!
Hey meiden, Gisteren heeft Femke nog de hele avond gehuild ook na de laatste voeding en het badje....telkens als ik haar neerlegde begon ze weer. Ik heb haar rond half twaalf als troost nog een beetje laten drinken en daarna is ze in slaap gevallen. Vannacht ook wel een paar keer wakker geweest, maar vandaag lijkt het al een stuk beter te gaan. Ze komt wel weer wat vaker voor de voeding, maar kan gewoon ook een regeldag zijn, dus ik hou de tijden vandaag niet zo aan... @Tweety, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Lindaa, jee wat een gedoe zo met je moeder, gelukkig is het nu weer achter de rug! @Funnyme, wachten duurt altijd lang he...ben ook erg benieuwd naar de uitslag. Succes! @Krisstel, geweldige foto! @Missy ik duim voor je! @Kaatje, mooie kerstkaart. @Freesia, nooit fijn zo'n minder dagje...succes! @Elise, wat goed dat Gio zich opgedrukt heeft! Er vroeg iemand naar het nummer dochters van Marco Borsato, weet zo ff niet meer wie, maar ik heb het hier op de pc staan, dus pb me maar!
de juiste links: http://www.webprint.nl/wijfotoservice/postcard/index.php http://www.wijfotoservice.nl
eh hoe zit dat met die laatste link roshi? volgens mij klopt het niet maar de bovenste doet het wel goed Je kon ook kerstkaarten met foto's ontwerpen bij hema of niet? waar nog meer?
@parr. sorry dat ik niet de juiste links heb doorgestuurd komt omdat ik hem heb gekopieerd uit mijn ingelogde gegevens. en dat kan niet. de aanbieding is vanaf 0,29 cent per stuk dus 10 voor 2,90 knuf elise trouwens de blokker heeft voor 0,50 cent of 1 euro een kerst muts.
@parr nee gewone maar ik zet hem gewoon vast met een stikje aan de achterkant. volgens mij gaan we allemaal fotó´s maken voor kerstkaarten. haha
www4.fotokaarten.nl Is ook leuk en opmaak kaarten kan ook uitgebreider! Anders googelen met fotoerstkaarten