September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, wij wandelen ook in miezer regen.. Heb een regenhoes voor over de kinderwagen

Kaarten: Ik maak dus iets via psp. Laat het vervolgens afdrukken op foto papier (www.foto.com betaal je 0.05 ct per foto )

Ik ga koken !

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb vorig jaar ook via psp een kaart gemaakt en laten afdrukken als foto heel goedkoop maar ben niet zo'n ster in pspen dus dit jaar eens bij de andere kaarten druk dingen kijken

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vanmiddag nog ff geshopt bij prenatal. 2 pyamaatjes gekocht, 1 groen wit gestreepte met mama's kanjer. En 1 lila wit gestreepte met papa's kanjer. En 2 grijze tuniekjes, met zuurstokrose en lichtrose borduursels. En dan voor de 1 zuurstokrose legging eronder. En de ander lichtrose legging eronder.

Enne net gebeld door de kinderarts.... Alles is goed met Sophietje haar heupjes! :) :) :)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FunnyMe, fijn dat alles goed is met Sophie haar heupjes

Tweety, nog post gehad vandaag?

Levi kan zelf zijn fles vast houden :)
    Zal zo even een foto spammen

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @funny me fijn dat de heupjes goed zijn. knuf

6. @funny fijn dat het goed is met Sophie.
    toppie!

xxxxxxxxxxxxxx

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: geweldig dat de uitslag goed was!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij houd zelf zijn flesje vast

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    gister hebben we hem in een grote tub gebadderd. Vond hij erg leuk

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zelf rechtop zitten vind hij ook erg leuk

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje ja heb wel post gekregen vandaag maar was alleen reclame?hoezo? leuke foto's.

@funnyme fijn dat alles goed was met d'r heupjes.

nou wat robin vanmorgen had? nu doet ie het al weer ruim 4 uur met een voeding gek kind hihi.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @funnyme :whistle: super meid!

@kaatje erg leuke foto's!

@tweety :)

kate was knock out na de voeding net. Wou haa rin wipper doen in de keuken met mij maar zij was niet wakker te krijgen. Vond het erg verdacht en legde haar in bed en jahoor 10min later huilen :) deed haar in wipper en toen na 10min gapen. Heb haar in bed maar zij vind het niks. Speen en muziek erbij hopelijk slaapt zij dan.. ben namelijk met eten bezig :p

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, Robin doet het super :whistle:
    Had gister een kaartje op de bus gedaan,maar blijkbaar nog niet aangekomen.

Gaan zo naar de Blokker. is hier vrienden en familie avond met 15% korting

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @tweety robin gekkie goed hoor. :p
    @kaatje erg leuke foto´s zeg. gio kan je ook al optrekken in zit en dan gaat hij het liefst meteen door naar staan. die wereld is namelijk zo leuk als je niet ligt.

@pupke het zou wel eens kunnen zijn dat hij gewoon snel vol zit omdat ik veel melk geef in een kleine tijd. ik sta nu echt weer op springen. ga zo eerst maar iets afkolven denk ik heb ik eerder ook gedaan anders kon hij niet aan. misschien dat dat het inderdaad is.

gio ligt nou alweer lekker te slapen heeft tussen door wel wat krampjes gehad, maar toen ik z´n speen gaf sliep hij weer. maar het drinken ging rustig met de fles. en krampjes daarna zijn het zelfde maar dat is het probleem ook niet.

Mijn zus moet nog 4 weken en dan is ze uitgerekend. moest vandaag naar de verlos en had een hoge bloedruk en dikke enkels en hoofdpijn. Ze moest meteen door naar het ziekenhuis maar gelukkig mocht ze gewoon weer naar huis. moet wel rustig aan doen. dus ik lief vragen of ik haar een dag moet verwennen en toen bedankte ze. ha ik ben ook niet echt rustig aan doen. en zeker niet met gio erbij. Maar ze vond het wel lief.

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Funny, supergoed nieuws zeg!

Kaatje, geweldige foto's, wat is ie al wijs :D

Hier echt een drama dag achter de rug. Gillen krijsen huilen. Zelfs aan de tiet jankte ze nog door. Ik heb alles geprobeerd, liedjes gezongen, rondgelopen, schone luier, boertje, borst, speentje, pink, kortom alles.
    Maar alles werkte maar voor 5 minuten of helemaal niet.
    Ik zat op gegeven moment mee te huilen, ik wist het niet meer.
    Paar keer cinababy gegeven en de laatste keer om 17 uur viel ze erdoor in slaap. Het doorbreekt echt het gekrijs, zo fijn. Speen erin en toen viel ze doodmoe in slaap.
    Nu wordt ze weer wakker, dus ga maar weer de borst proberen, die met blaar, bibber bibber :(

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia o dat zijn van die momenten brrrr. ik herken het van robin die had het vanmorgen ook niks was goed. *knuff*

@kaatje o zal morgen wel komen denk ik dan. ben benieuwd hihi.

net lekker me mannetjes onder de douche gedaan. robin zijn pleister weer vervangen brrr auw zielig huilen. maar hij is weer helemaal schoon en fris. nu ligt ie nog heerlijk in zijn wippertje te spelen. hoop dat ie vanacht weer beter slaapt dan afgelopen nacht. begin nu wel te merken dat we eigenlijk geen rust hebben gehad sinds zijn geboorte. al dat rennen en vliegen naar het zh en dan nu de gebroken nachten breekt je een beetje op maar ja komt wel weer goed. nou ga er ff 2 op bed doen. tot straks meiden

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O jee, moet je zus goed in de gaten houden hoor. Ik had exact dezelfde symptomen. Uiteindelijk is Sara eerder gehaald (38 weken) omdat ik beginnende zwangerschapsvergiftiging had. Was op een maandag... terwijl ik zondags bij een extra controle nog naar huis was gestuurd met "doe rustig aan". Een zwangerschapsvergiftiging kan in een dag opkomen, dus als haar symptomen blijven of erger worden, moet ze echt even teruggaan om urine en bloed te laten onderzoeken.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, erg he als ze zo krijsen. Heb gister ook een potje mee zitten janken. Knuff

Nou ben weer 75 euro armer. bij de blokker goed geslaagd
    - 2 pannen
    - een nieuwe aankleding voor badkamer ( douchegordijn, douchemat, wcmat, prullenbak, wc borstel
    - wc borstel voor beneden
    - grote plastic bak voor de kerstspullen
    - agenda
    - snijplank

Gatverdamme ik wil morgen niet werken !
    Kan al janken bij het idee dat ik morgen mijn twee mannen moet missen :cry: :cry: ( en natuurlijk ook jullie )

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pupke, ik had toen een tijdje de Yasmin-pil. Werkte bij mij prima.. Is wat anders kwa samenstelling dan de Microginon ofzo.. ik reageerde op de Yasmin beter.
    Misschien eens googlen?
    Ik ben toen toch weer naar de Microginon gegaan omdat die wel vergoed werd bij mijn verzekeraar.

@Kaatje, CB zegt zoveel.. Wij hebben hier een hele dag lang elke fles aangemaakt met druppel olijfolie voor t poepen.
    Kan echt weinig kwaad hoor als je t maar 1 x doet ofzo..
    Vriendin moest haar zoontje elke dag wel 5 weken lang helpen met poepen door een wattenstaafje met olie erop erin te doen.
    En die is er ook niet slechter op geworden hoor. ;)
    En wat een leuke foto van Levi zeg.. Nog even en hij kan alles al zelf zonder jullie..;)
    En wat een sop, welk badspul gebruik je daarvoor?

@Lindaa... aaaaii! Gelukkig dat ze nu hopelijk er snel vanaf is. Wat een rare tandarts dan die je moeder eerst had geholpen. Echt slecht..
    Mijn vriend heeft ook zo'n achterlijke tandarts en gaat nu ook overstappen.
    Die had hetzelfde probleem, ook met tandtrekken nog stukjes vergeten en weken ongelofelijke pijn!

@Krisstel, wat een schattige foto! Hier lacht Mike nog niet zo uitbundig, heel af&toe maar.
    Maar die is ook jonger, dus kan nog komen.

@Moppiepoppie, ik merk dat Mike uitgerust is als hij gewoon vrolijk is na ze fles of als hij gewoon wakker is.
    En is hij echt oververmoeid, dan huilt hij veel, is niks goed en heeft hij hele rode oogjes en wallen.
    Hier huilt Mike ook wel eens na 45 minuten te hebben geslapen. Maar dat komt dan gewoon doordat hij wat moeilijk in ze diepe slaap kan komen. Dan word hij dus wakker op t moment dat ze normaal van lichte naar diepe slaap gaan.
    Wij laten hem dan weer even huilen en vaak na 3 minuten valt hij zelf weer in slaap en dan in een diepe.

@Tweety, de comfort schijnt ook wat lichter verteerbaar te zijn he voor de krampjes. Dus mocht Robin last houden van snel weer honger, kun je eventueel wel mengen met andere voeding.
    Alleen zou ik dan niet mengen met de Extra als hij al last heeft van veel krampen.
    Dat werd mij toen ook afgeraden door het CB.

@Funnyme, YESS! Dat vraagt om taart :D:D

@Freesia, misschien al last van sprongetje? Of gewoon een baaldagje haha.. hebben wij ook wel eens. Alleen is t wel vermoeid he. :(
    Wij hebben ook nog steeds erge dag vandaag, want Mike moet echt nog wennen aan de slaapzak en bleek dat hij toch nog wel bij ze hoofdje kon met ze handjes.
    Dus net heeft Smoeder het wat vaster gezet, dus ben benieuwd of hij nu wel doorslaapt tot 23.00 uur voor ze fles.
    Zou fijn zijn voor papa&mama..;)

Hier ging t gesprek verder wel goed. Alleen wat een slechte organisatie daar zeg. Ze waren mijn cv kwijt, de vrouw die me inschreef en over de vacature vertelde nam ondertussen gewoon nog elke x de telefoon op.
    Dus al met al stond ik pas na een uur weer buiten. Terwijl ze alleen me gegevens moest hebben en 2 referenties moest natrekken/bellen en toen kon ik weer gaan.
    Nu gaat ze van alle gegevens een mooi verhaal maken en die samen met me cv aanbieden bij dat bedrijf.
    Het is trouwens een zorgcentrum in Kanaleneiland hier in Utrecht die dus een secretaresse zoekt voor 20 uur in de week.
    Echt.. hoop dat t wat is en ze mij willen hebben.
    Eindelijk dan geen zorgen meer om een baan.
    Voor de zekerheid heb ik wel maandag een afspraak bij CWI om me in te schrijven, want je weet maar nooit hoe t kan lopen.

Mike net lekker na ze fles in bad gedaan en nu ligt hij heerlijk te slapen. Hopelijk wat langer dan gisteren en vandaag overdag, want mama&papa willen ook knuffelen haha!
    Hier is me ongi alweer bijna voorbij! :D 3 dagen heftig en nual bijna weg, heerlijk!

Meiden, sorry voor dit korte bericht (nouja kort hahah, maar in vergelijking met eerst ben ik er nu minder) maar ik ga lekker met me kerel op de bank hangen en dan vroeg naar bed.
    Slaap lekker alvast iedereen en tot morgen! Dan hoeven we lekker niet de deur uit, dus kom ik vaker langswippen. :D

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow Kaatje, begrijp je wel hoor..
    Ik kan ook nu al janken bij de gedachte, maar ik moet nou eenmaal voor de centen.. :(

HEEL VEEL SUCCES MORGEN! Zal aan je denken en je missen natuurlijk. ;)

Deel Deze Pagina