September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Werk ze Kaatje morgen.. Hopelijk gaat de dag een beetje snel voor je!

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    miranda ahhhh wat een schatje!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Trusten allemaal! Extra knuf voor jekkia... en aan anderen die hem nodig hebben...

tot morgenavond!

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    tot morgen allemaal en slaap lekker morgen zal ik wel niet veel online zijn want er is iemand jarig (van deze site ;) ) waar ik een bakkie ga doen maar savonds ben ik er vast weer :whistle: ik ben zo blij met lappie [​IMG]

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @elise1 Spannend dus :D

@freesia Erg herkenbaar :( *knuffs

@tweety *Respect voor jullie 2en!

@kaatje Knuffs Alvast voor morgen en veel succes!

@missy Nou lekker zeg idd. Vind het ook irri als je belangerijk gesprek hebt met iemand en ze nemen telkens de telefoon op :evil: Hallo? Ben met UW aan het praten hoor! denkt ik dan :evil: Ik hoop dat het wat voor je wordt! *duimt Maar idd slim CWI als back-up te hebben. lieve foto's!

@babystyle Idd als zij maar slaapt denk ik dan ook! Voor een keertje maakt het neit uit ;) Hoe doe ji jdat nu met school dan? krijg je alles mee via email of hebben ze een speciale inhaal systeem?

@ydnic ik hoop dat die paracentemolletje helpt! Oef die kies :( Knuffs!

@yule Klinkt echt alsof zij teveel prikkels binnenkrijgt oftewel niet tegen al die prikkels kan :( (ah zie dat jannes dit ook dacht) Ik hoop dat het binnekort beter gaat!

oef jeetje Kate is alwéér wakker :( Paul haalt haar op :(

@lindaa bij jou ook al :( idd de baby's hebben een link of zo denk ik.. zijn immers september baby's ;) he he he

@krisstel :) ook al een ik kan het beter ;) lief!

@miracle Kate houdt ook graag mijn borst vast met drinken :p

@jekkia oef jeetje meid :( :evil: was het een harde mep? :evil: grrr Krijg jij nu problemen omdat jij niet thuis was? hele dikke hug meis!

@roshi :whistle: lappie :whistle:

hier ook straks bijna een half jaar thuis :confused: heb drm ook een beetje zin in het werk ;)

@mirandat ooh wat een snoepie! 8)

Zo pff ik zit hier met kate, heb aar ff 1 boob gegeven. ga nu slaapzak aan doen en de 2de geven. Hele avond steds huilend wakker worden. Probleem is misschien met licht/donker. :(: :( trusten meiden!

6. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden,

ik kom alleen even gauw spieken... Vince heeft echt zooo last van z'n sprongetje! :( Hij is vanmiddag begonnen met huilen en alleen heel af en toe gestopt om een half uurtje te slapen of te eten. En zelfs tijdens het eten stopte hij af en toe om te huilen. En verder is er niets, heb alles gecheckt. Hij is niet meer ziek, geen verhoging ofzo, genoeg gegeten, schone broek, nergens pijn zoals t lijkt, dus ik vermoed dat het inderdaad het sprongetje is... Hij is al dagen wat lastig, maar zo lastig als vandaag heb ik hem nog niet vaak meegemaakt.

Maar ik ga weer stoppen, want hij begint alweer... :)

Groetjes, Cossy

Ps. Heb toch maar oei ik groei aangeschaft, hoeft die arme parr niet meer zo veel te tiepen... :)

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Een hele goede morgen dames!~
    Tsjee ik kon echt mijn bed niet uitkomen :( was echt een beetje moe van gister.. een huilende moeder, een huilend kindje.. een telefoon dat steeds overging, een smoeder dat zo even langskomt! Heb gister niet even kunnen rusten,
    pff ik hoop vandaag op een betere dag! Krijg vandaag wel weer een drukke dag! Opa komt langs, en daarna krijg ik een vriendin op bezoek!
    hahah ben al moe bij de gedachte, maar goed komt wel goed!

@Roshi: wat leuk bij iemand op verjaardag van de deze site!
    @Kaatje: heel veel succes meid!
    @Cossy:ah gos, dat rottige sprongetje! Hoe gaat het verder, allemaal wel weer wat opgeknapt?
    heb ook erg mooie fotos lags zien komen hihi!
    @Steen en Elise: bedankt voor de nummers! Heb het goed ontvangen!

Ga nu even snel wat opruimen en dan michelle voeden! Slaapt nu nog (ook voor het eerst, meestal is ze half 7 wakker!)

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen allemaal,

@Freesia: Jill had dus ook een huildagje gisteren. Vervelend hè, als echt helemaal niets werkt. Ik hoop dat het vandaag beter gaat.

@Steen: hoe is het gisteren gegaan met Femke? Heeft ze wat minder gehuild en last gehad van krampjes?

@Kaatje: dat rechtopzitten vindt Quinten ook zo leuk! Heel veel succes met het werken vandaag, ik hoop dat het een beetje meevalt.

@Elise: hoe is het gegaan met Gio nadat je eerst wat hebt gekolfd?

@MissyZuilen: toen ik Microgynon slikte, vloeide ik 28 dagen per maand. Toen ik de Yasmin slikte was ik zó misselijk, dat ik 8 kilo ben afgevallen. Ik vrees dat ik gewoon echt niet goed tegen die hormonen kan...
    Klinkt inderdaad niet als een heel goede organisatie!

@Ydnic: welkom terug! Heeft Lenthe lekker kunnen slapen? Hou haar maar goed in de gaten inderdaad. Succes bij de tandarts!

@Yule: ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind de deur uit te gaan op deze manier. Volgens mij had je het prima gepland.

@Lindaa: Michelle ook al zo huilerig? Wellicht hebben de baby's onderling afgesproken vandaag veel te huilen...

@Krisstel: leuke foto!

@Ingeltje: heel veel sterkte vandaag met het wegbrengen van Julian naar het kdv...

@Jekkia: ik kan me helemaal voorstellen dat je je hebt ziekgemeld hoor.

@Roshi: hoera, een laptop! Ik wens jou en je laptoppie een héle fijne tijd toe saampjes!

@Tweety: lijkt me ook moeilijk, als je niet meer kunt gaan werken.

@MirandaT: wauw, al voor het eerst naar de peuterspeelzaal... Dan zal Yarah haar grote zus wel gaan missen!

@Cossy: ocherm, ook al een verdrietig kindje. ik hoop dat het vandaag beter gaat!

Ook hier merken we dat Quinten niet helemaal in goede doen is. Hij huilt vaker, heeft meer honger, slaapt korter, zou hij alweer aan zijn volgende sprongetje toe zijn? Hij is nu 11,5 week... Vanochtend meldde hij zich om 06.45 uur, dronk een halve fles en viel weer in een diepe slaap! Mama boos dat ze dáárvoor zo vroeg moest opstaan ;). Tja, ik wacht het maar gewoon af, ik hoop dat hij zich snel beter voelt. Hij heeft wel vaker dagen gehad dat het iets minder was, maar toen kon ik de zorg delen met Chris. Ik merk gewoon dat het nu erg zwaar is omdat hij veel werkt, dan komt alles op mij neer over het algemeen. Net als de komende dagen: hij heeft weer nachtdienst, dat betekent dat ik de laatste en de eerste voeding moet doen, én hem overdag een beetje rustig moet houden. Gelukkig heeft hij maar 3 nachten, dus dat valt weer mee.

Wat het werken betreft: het lijkt mij wel weer lekker om straks te gaan beginnen. Het begint weer een beetje te kriebelen namelijk. Ik zal Quinten natuurlijk wel erg gaan missen...

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Gisteren nog veel met Femke bezig geweest. Maar ze heeft wel aardig geslapen tussen door, ik denk dat ze ook gewoon een regeldagje had, wilde elke 2-2,5 uur aan de borst, dus dit ook maar gewoon gedaan. En ze komt nu al weer een paar nachten ook 's nachts...
    M'n ritme is dus ff ver te zoeken. Hoe doen anderen dat? Als ze 's nachts in een keer weer komen? Gaat dat van zelf weer over, of moet je ze weer opnieuw in het ritme brengen?
    Femke heeft eigenlijk nauwelijks meer last van krampjes, dat is wel erg fijn!

@Funnyme, fijn dat het allemaal goed was!

@Kaatje, leuke foto's! Veel succes vandaag met werken!

@Elise, gelukkig zijn de krampjes niet zo heftig....spannend voor je zus!

@Freesia, dikke knuffel. Hopelijk hebben jullie vandaag een betere dag!

@Missyzuilen, wat raar dat het gesprek zo rommelig verliep...wanneer hoor je meer? Ik duim voor je!

@Ydnic, succes bij de tandarts. Hopelijk wordt Lenthe niet zieker.

@Yule, ik herken het ook helemaal wat jij schrijft: Femke is ook echt van de rust en regelmaat. Maar neem haar wel mee uit huis, ze moet er ook een beetje aan wennen. En de ene keer gaat het wel goed, maar de andere keer hebben we ook een kind wat helemaal van het padje is...
    Ik plan de activiteiten/uitstapjes wel atijd rondom voedingstijd, dan heeft ze er het minste last van...

@Krisstel, hihi wat een wijsneus met die fles!

@Jekkia, dikke knuffel meid. Goed dat je je hebt ziek gemeldt! Succes!

@Roshi, heerlijk he zo'n laptop! (zit nu ook lekker op bed te internetten!)

@Ingeltje, succes vandaag!

@Cossy, vervelend dat Vince zoveel last van zijn sprongetje heeft...dikke knuffel!

@Lindaa, niets te danken. Succes vandaag.

@Pupke, ook een sprongetje misschien bij Quinten? Succes meid!

Werken: ik begin op 20 dec. na mijn ouderschapsverlof. Ik ben er dan 7 maanden uit geweest, omdat ik in de zwangerschap al vroeg uitgevallen ben...heel gek hoor. Ik heb wel al die tijd veel contact gehad met collega's en met de afdeling. Het zal heel raar zijn om weer weg te moeten, maar ik denk dat ik er straks ook wel weer aan toe ben. Lekker ff er uit en "tijd" voor je zelf, dat is goed voor me.
    Alhoewel ik het vreselijk zal vinden om Femke weg te brengen....gelukkig hoeft ze pas vanaf januari, in december hoef ik maar vier dagen te werken, en dan is Werner thuis....

Fijne dag allemaal. Hier zometeen nog wat kraamvisite, vanmiddag de babymassage. Tot later!

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen: hier is het ritme soms ook ineens weg. Zo slaapt hij al een week of 5 door, maar na de vorige prikjes wilde hij 3 nachten achter elkaar ineens weer een voeding. Daarna sliep hij weer door (meestal tot 7.30 uur - 8.00 uur) en gisteren was hij al om 05.30 wakker, en vandaag om 06.30 uur. Ik doe eigenlijk dan niets anders overdag, alleen als hij zich heel vroeg meldt, dan krijgt hij i.p.v. 5 voedingen 6 voedingen. Verder zie ik het wel, voor hetzelfde geld slaapt hij morgen ineens weer tot 08.00 uur.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule de artsen zeiden dat hij naar een mkd moest ivm met zijn slokdarm en dat hij een slap plekje heeft op zijn
    luchtpijp waar de slokdarm aan heeft gezeten. het zou kunnen dat ie dus als ie heel hard gaat huilen en boos
    wordt dicht kan klappen nu hebben wij dit nog niet meegemaakt dus den kdat dat wel mee valt maar de eerste 2 jaar zijn
    de moeilijkste jaren voor deze kindjes zeggen ze. daarna is het iig wel normaal gesproken mogelijk om naar een gewoon kdv
    te gaan. nu is het nog met de flessen makkelijk maar als ie gaat eten dan komen waarschijnlijk eventueel de problemen. ach
    we zien het wel. maar het is idd wel raar ja. haha chronisch naar de aldi die vind ik grappig.

@kaatje het med kdv is een optie maar zit niet in dordrecht de dichtbijzijnste (hoe schrijf je dat eigenlijk hihi)
    is in rotterdam. ik weet niet of ik het al een keer heb verteld zal het hieronder (nog) een keer uitleggen.

heb een mooie uitleg van het internet afgehaald van robin zijn probleem want ik geloof idd niet dat ik het een keer goed heb verteld als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel.

Een slokdarmafsluiting is een aangeboren afwijking bij het pasgeboren kind, waarbij de slokdarm niet goed is aangelegd. De aansluiting van de keel naar de maag is daarbij afgesloten. Deze aandoening komt in Nederland bij ca. 1 op de 5000 geboortes voor.

Deze aanlegstoornis ontstaat in de eerste zes weken van de ontwikkeling van het ongeboren kind, doordat de splitsing van de latere luchtpijp van de latere slokdarm (die tot dan één kanaal vormen) verkeerd verloopt. In de meeste gevallen (ca. 95%) sluit het gedeelte van de slokdarm, komend uit de maag, aan op de luchtpijp (fistel). De slokdarm vanuit de keel naar de maag loopt dood.

De aandoening is prenataal niet eenvoudig te constateren. Een symptoom is een grotere hoeveelheid vruchtwater, doordat het ongeboren kind vruchtwater inslikt maar dit niet kan doorslikken. Na de geboorte zijn verstopte luchtwegen, moeilijke ademhaling en 'bellen blazen' uit de neus typerend. Typerend is ook het blafhoestje (zeehondenblaf).

Gelet op de ernst van de aandoening is een operatieve ingreep binnen 48 uur na de geboorte noodzakelijk, om de aansluiting tot stand te brengen. Deze operatie wordt al sinds 1939 uitgevoerd. De kansen op herstel zijn over het algemeen goed, indien er geen combinatie met andere aanlegstoornissen is (men spreekt in het laatste geval van een syndroom). De aandoening kan zich voordoen in combinatie met aanlegstoornissen van o.a. vitale organen zoals de nieren, de lever of het hart.
    Een slokdarmafsluiting (ofwel oesophagusatresie; ICD-10 Q39.0-Q39.1) is een aangeboren afwijking bij het pasgeboren kind, waarbij de slokdarm niet goed is aangelegd. De aansluiting van de keel naar de maag is daarbij afgesloten (atresie). Deze aandoening komt in Nederland bij ca. 1 op de 5000 geboortes voor.

Deze aanlegstoornis ontstaat in de eerste zes weken van de ontwikkeling van het ongeboren kind, doordat de splitsing van de latere luchtpijp van de latere slokdarm (die tot dan één kanaal vormen) verkeerd verloopt. In de meeste gevallen (ca. 95%) sluit het gedeelte van de slokdarm, komend uit de maag, aan op de luchtpijp (fistel). De slokdarm vanuit de keel naar de maag loopt dood.

De aandoening is prenataal niet eenvoudig te constateren. Een symptoom is een grotere hoeveelheid vruchtwater, doordat het ongeboren kind vruchtwater inslikt maar dit niet kan doorslikken. Na de geboorte zijn verstopte luchtwegen, moeilijke ademhaling en 'bellen blazen' uit de neus typerend. Typerend is ook het blafhoestje (zeehondenblaf).

Gelet op de ernst van de aandoening is een operatieve ingreep binnen 48 uur na de geboorte noodzakelijk, om de aansluiting tot stand te brengen. Deze operatie wordt al sinds 1939 uitgevoerd. De kansen op herstel zijn over het algemeen goed, indien er geen combinatie met andere aanlegstoornissen is (men spreekt in het laatste geval van een syndroom). De aandoening kan zich voordoen in combinatie met aanlegstoornissen van o.a. vitale organen zoals de nieren, de lever of het hart.heeft robin niet

In de eerste levensjaren houdt het patiëntje in meerdere of mindere mate problemen met slikken. Ook kan de luchtpijp als gevolg van de uitgezette slokdarm, dan wel door de zwakkere aanleg, slapper zijn, waardoor bij de patiënt benauwdheid ontstaat. Soms zijn aanvullende operaties nodig om slikproblemen of problemen met zuur uit de maag of met de verslapte luchtpijp op te lossen. Uit een doctoraalstudie blijkt, dat de meeste patiënten op latere leeftijd geen beperkingen ervaren als gevolg van de (operatief herstelde) aanlegstoornis.

het is dus nog afwachten en door onderzoek of robin last heeft van zijn maagje en luchtpijp.

12. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Jij ok al! mijne komt vandaag tussen 12 en 14.00!

haah grappig!

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Pupke, hou jij een vast ritme aan qua voeden? Ik zat namelijk op 6-10-14-18-22 ivm mijn werken straks. Pas jij Quinten daar dan weer in na zo'n paar dagen 'regelen'

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden goedemorgen!

Hier in etappes bijgelezen 8) Gisterochtend was ik lekker met Kyano bezig, geknuffeld en lekker een stukje gewandeld :D Ja ja mama is goed bezig! ;) Daarna wilde ik even achter de pc kruipen toen kwam de kraamvisite al...was erg gezellig en gingen pas rond 17 uur weer weg. Met hubbie samen gegeten en afgewassen. Toen dacht ik NU FORUM...nee dus want toen kwamen mijn ouders op visite :rolleyes: , ze gaan vandaag op vakantie en wilden Kyano nog even knuffelen. Nou daarna was ik knock out...dus hier ben ik dan eindelijk!

@ Elise ha ha grappig die hormonen...boodschappen betalen maar dan laten liggen :) Zou mij ook gebeuren.
    @ Ingeltje fijn dat je werkdag is meegevallen

@ Miracle 1e fruithapje wil ik met 4 maanden wel mee beginnen...lijkt me wel grappig :)
    @ Steen wat geweldig dat zo'n osteopaat toch gelijk kan achterhalen wat er scheelt bij zo'n baby'tje. Klinkt ook wel verklaarbaar zoals jij het uitlegt.
    @ Moppiepoppie wat moet het moeilijk voor jou zijn, hopenlijk krijgt Amé snel een fijner ritme want dit breekt jou op een gegeven moment toch ook op. Dikke knuff!
    @ Freesia ook al een dramadag :( gisteren
    @ Missy Zuilen ben benieuwd wat het wordt met de vacature!
    @ Ydnic hoe zijn jullie erachter gekomen dat Lenthe dat virus had? Ik bedoel welke klachten had ze waardoor dat jij besloot de ha te bellen?
    @ Jekkia oh meid wat een :evil: nacht. Sterkte hoor! En je hubbie mag zich er idd ook wel even mee bemoeien toch? Jij moet ook werken
    @ Cossy sterkte met het sprongetje van Vince!
    @ Kaatje sterkte met werken!

Steen wat grappig trouwens hier meld Kyano zich ook ineens 's nachts weer :( of vroeger in de ochtend dan normaal. Ik twijfelde al of het aan mijn voeding ligt :(

Ik hoor mijn mannetje dus ga er nu vandoor, dadelijk naar een vriendin op bezoek dus ben er later pas weer.

15. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Ik heb niet alles teruggelezen. Ga ik vanavond doen want ik moet zo weg.

Even een vraagje: las dat een aantal de kleine in een ritme brengen. Hoe doe je dat? Jolijn laat zich nog niet echt regelen zeg maar. Ik probeer soms wel een voeding wat te vervroegen of wat uit te stellen, maar Jolijn wil nog niet zo in een ritme blijven zitten. Komt misschien ook doordat ik bv aan het afbouwen ben. :(:

xxx

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen en Jolijn: wij hebben tot nu toe nog niet echt een heel vast ritme, ik laat dit meestal door Quinten zelf bepalen. Dat wil zeggen: hij meldt zich voor de 1ste fles. Dit is meestal tussen 06.30 uur en 08.00 uur, in een enkel geval meldt hij zich niet en dan maak ik hem tegen 08.30 uur wakker zodat we overdag niet de flessen te snel achter elkaar hoeven te geven. Het is ook niet zo heel erg dat hij geen strak ritme heeft (lees: niet elke ochtend de eerste fles op hetzelfde tijdstip krijgt), omdat hij straks als ik werk maar 1 keer in de week 's ochtends al naar het KDV gaat. De andere 6 dagen maakt het dus niet uit hoe laat hij wakker wordt. Het is namelijk zo:

Maandag heb ik vrij
    Dinsdag komen opa en oma in huis
    Woensdagochtend heb ik vrij
    Donderdag heeft Chris vrij
    Vrijdag gaat hij naar het kdv
    Zaterdag hebben we vrij
    Zondag hebben we vrij

Nu is het ook weer niet zo dat ik geen enkel ritme aanhoudt, maar 's ochtends zit er dus een marge in van 1 1/2 uur. Gek genoeg maakt dat voor de rest van de dag weinig uit. Hij krijgt op de volgende tijden een fles:

06.30 uur - 08.00 uur
    11.00 uur
    15.30 uur
    19.00 uur
    23.30 uur

Er zit niet altijd 4 uur tussen, maar dat komt omdat we deels voeden op verzoek. Na de 1ste fles en na de 3de fles meldt hij zich meestal al na 3 tot 3 1/2 uur, om vervolgens weer iets langer te slapen tot de volgende fles.

We hebben gemerkt dat als we de voeding uit willen stellen om er precies 4 uur tussen te laten zitten, dat Quinten daar alleen maar erg onrustig van wordt (lees: hysterisch gaat huilen...). Maar aangezien hij het zelf prima regelt door de volgende voeding iets later te willen, vinden we dit geen probleem en rekken we dus niet onnodig lang.

17. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @MissyZuilen; als Mike dat niet doet, hoe weet je dan wanneer hij honger heeft?

18. goedemorgen,
    heb niet alles terug gelezen want krijg zo visite, heb wel het verhaal over robin gelezen dus dan ben je al ff bezig.
    ik ben blij om te lezen dat hij hier later waarschijnlijk geen last van gaat hebben.

hier alles goed, was vannacht 1 uur voordat julia sliep. weet niet wat ze had, alleen maar huilen. dat begon terwijl ze aan het etenw as dus niet goed gegeten. om 1 uur nog een keer gevoed en toen is ze gaan slapen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen,

Hier gelukkig een rustige nacht gehad. Zat wel een paar keer met de speen in de aanslag omdat ze zo onrustig was, maar ze sliep gewoon steeds.
    Nu is ze na de eerste voeding van 6.0 weer heerlijk in slaap gevallen (gisteren dus niet, ging ze opeens lachen en spelen, scheelt misschien ook) en ik heb ook nog een tukkie gedaan. Nu slaapt ze nog, maar ik ruik poep dus ga haar zo wakker maken.

Roshi, een laptop, heeeerlijk! Ik ben zo ongelofelijk blij met de mijne! Het enige nadeel is dat ie best snel leeg is zonder snoer :(

Tweety, duidelijk uitgelegd zeg. Klinkt heftig maar toch ook best simpel eigenlijk. Het blijft wel balen van dat KDV :rolleyes:

Cossy, ook al een sprongetje :( Sterkte met Vince. Ik heb het boek ook maar nog geen tijd gehad om erin te lezen door het gehuil :)

Parr, die Kate kan er ook wat van he! Hoe heeft ze geslapen vannacht?

Hoe zou het met Kaatje en Ingeltje zijn?

Nou, Jill ligt dus echt nog in coma naast me, is helemaal van het voedingskussen afgezakt :) Geen gezicht. Als ze zo diep slaapt, zijn haar oogjes donkeromrand en haar koppie verder heel wit. Altijd een beetje eng om te zien vind ik...
    Zal eens een beetje herrie gaan maken hier ;)

20. @kaatje en ingeltje succes vandaag!

werken:
    ja even iets anders dan voor je baby zorgen is lekker, alleen ga ik voor andere baby's zorgen haha.
    nee ik heb wel zin om te werken alleen niet om julia te moeten missen en dan mag ik nog niet klagen want ze is in hetzelfde gebouw en ik ga haar zelf voeden. tenminste op woensdag vanaf januari zal ze waarschijnlijk 2 dagen naar mijn Smoeder moeten en ik heb al niet zo'n goede band met haar, laat staan dat ik julia daar alleen moet laten. ach ja het is niet anders er zullen toch centen binnen moeten komen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina