September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Jekkia, ik snap helemaal dat je wil stoppen met de bv. Je hebt het echt zwaar met twee van die kleintjes in huis... :( Sterkte ermee!
    Roshi: yes een laptop! Heerlijk he?
    Tweety, ik kan me voorstellen dat je baalt van dat je niet meer aan het werk kunt/gaat... Is het niet mogelijk om Robin nog een keer te laten indiceren, als het nu zo goed met hem gaat kan ie misschien alsnog naar een gewoon kdv?
    Kaatje, knap hoor dat Levi al zelf de fles kan vasthouden! Sterkte met werken vandaag!
    Cossy, sterkte met het sprongetje!
    Wat een prachtige foto's zie ik voorbij komen!

Hier gaat alles prima.
    Mijn man was gisteravond wat ziek-achtig (ik vond het een beetje irritant en dat ie zich wat aanstelde, maar dat is mannen eigen, of niet ;)), maar we zijn toch maar vroeg op bed gegaan. Isis had om negen uur voor het laatst gedronken en werd om half vier weer wakker. Toen zeven uur en toen kwart voor tien. Nu is ze al weer wakker. Zal toch niet nu al weer honger hebben?
    Gister ontdekte ik iets nieuws: Isis was toen ook al snel na een voeding weer wakker en huilen in de wieg. Ik eerst erheen en speentje geven enzo, maar hielp niks. Toen haar toch maar meegenomen naar beneden om te voeden. Ik legde haar in de box omdat ik nog even snel wat dingetjes moest doen voordat ik haar ging voeden, lag ze opeens te lachen en vrolijk naar haar mobiel te kijken! En dat heeft ze wel drie kwartier vol gehouden zo'n beetje. Ze verveelde zich dus gewoon in haar wieg! Misschien nu wel weer zo, heb even een leuk speeltje in de wieg gehangen en de speen erin, en moet nu dus echt snel gaan douchen, dat zat ik steeds uit te stellen...
    Groetjes!

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Tweety, ik duim dat die sonde er lekker uitmag!

Azeb, heb hier ook wel eens het idee dat Jill zich verveelt, gaat ze jengelen. Maar ziet ze haar mobiel, de kaartenmuur of haar speelkleed is het weer helemaal goed.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @azeb het vervelende van deze afwijking is dat het nu goed gaat maar volgende week kan het weer fout gaan. daarom zeggen de ook dat de eerste 2 jaar het moeilijkst zijn voor ze. en heb nu ook geen plek meer op het kdv. het is niet anders ga misschien wel wat werken als janco thuis is. af en toe een weekendje ofzo.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja azeb hier ook een man die als ie ziek is erg zielig is hoor hihi is idd iets van mannen geloof ik

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou...weer bij de kinderarts geweest gisteren.

Inbakeren helpt redelijk goed, lijkt elke dag wat beter te gaan. We moeten Nutrilon Pepti blijven geven ondanks dat Aimar geen koemelkallergie heeft. Dit omdat deze voeding lichter verteerbaar is en Aimar blijkbaar hele gevoelige darmen heeft die de gewone voeding niet aan kunnen. Vrijdag belt de kinderarts om te horen hoe het gaat. Gaat het niet beter dan moeten we nog een andere (en duurdere :( ) voeding gaan proberen. Wel is het de arts duidelijk dat Aimar niet ziek is en we ons dus geen zorgen hoeven te maken... Gaat het nou wel beter, dan kunnen we over een maandje (dan is Aimar 3 maanden) langzaamaan weer gewone voeding gaan proberen.

Gisteren heeft hij zijn prikjes gehad! Ik heb niet gekeken! Gelukkig was mijn vriend mee :) Aimar heeft geen verhoging gehad en heeft voor het eerst doorgeslapen vannacht :) (zou hij suffig zijn geweest van die vaccinaties?) Hopen dat dat een trend wordt ;)

Grappig dat jullie kids zich zo vermaken in de box. Aimar vindt het maar niks. Misschien nog meer speeltjes weghalen en alleen de mobiel laten hangen? Er ligt al niet zoveel in maar misschien zijn het teveel prikkels voor hem?

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Tweety, ja dan snap ik wel dat het toch een medisch kdv zou moeten zijn. Die zijn niet te vinden in jouw omgeving?

En mannen, pfff... praat me er niet van. Hij heeft last van een stijve nek (en daardoor ook wat hoofdpijn) en zegt dat dat door Isis komt. Ik kan het niet uitstaan, ik heb namelijk al jaren last van een stijve nek, vastzittende spieren en hoofdpijn, en klaag daar (bijna) nooit over.
    En dat ie Isis de 'schuld' geeft vind ik helemaal stom: dan moet ie zelf maar beter opletten hoe ie haar tilt!

Ik zal in elk geval vandaag het huis even grondig onder handen nemen, de keuken en kamer zijn een beetje een chaos. Misschien wordt ie daar al weer wat vrolijker van als dat er netjes en opgeruimd uit ziet.

7. hoi,

leuke foto's!

krijg ik net een mail van baby walz dat je 10%korting krijgt bij je bestelling.
    %$@&^&@( 2 dagen geleden iets besteld daar, heb meteen een mail gestuurd of ik die korting alsnog krijg.

mannen: hier ook heeeel zielig als hij iets heeft.
    heb 3 dagen tandpijn gehad en gisteren werd het zwart voor mijn ogen van de hoofdpijn en dan zeg ik dat alleen een keer en vraagt hij wat is er dan?
    met mijn tandpijn ook ik moest gewoon huilen van de pijn zaterdag en dan vraagt hij nog wat is er, grrr. ja het blijven mannen.

vannacht had trouwens de hond in zijn klomp gepoept. haha die poept nooit binnen en dan nu ook meteen in zijn klomp.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola Mooie family pic! Ohnee zielig! dikke knuffs voor Emma!

@tweety Ja zou wel fijn zijn, als hij het toch niet meer nodig hebt, zit het alleen in de weg!

@azeb Goed gezegd meid! Moet hij zelf op zijn houding letten en niet de schuld dumpen bij lieve Isis ;)

@eva Joepie Aimar is niet ziek! Ik hoop dat hij gewoon op zij huidige voeding mg blijven! Ja als het nodig is dan doe je het maar of het leuk is voor de protemonnee die andere voeding :( Ik hoop dat Kate Aimar nadoet met prikjes! Morgen mag zij :(

Vanavond gaan wij zo'n lampje op haar kamer doen die wij toen voor dehal hebben gehaald (en die ik ook gebruik bij het bv 's nachts). Hopen dat die wel genoeg licht afgeven dat zij het goed vindt! Wel apart vind ik want 's nachts heeft zij ook geen moeite met donkere kamer. Paul zegt mssn omdat zij dan goe dmoe is en overdag niet zo...
    Ga haar nu halen voor voeding en daarna voet en handafdruk maken in klei :)

9. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @lindda fijn dat je het nummer hebt nu.

@pupke lastig is het als die kleintjes in een sprongetje zitten. Ik heb niet gekolfd en heb gio aangelegd. ging super na 6 min begon hij te piepen heb hem een boer laten doen. hij wilde daarna nog maar 2 minuten drinken en toen was hij echt klaar krijsen zodra ik hem aan wilde leggen en vrolijk toen ik hem omhoog hield. raar kind. gisteren avond weer een fles van 200 cc wggedronken. Hij werd wakker om 4,5 en 6 uur van krampjes en hij kreeg rond kwart voor 7 de borst. 10 min. toen was hijweer klaar en borst leeg. toen om 11 uur weer 6 min. klaar borst leeg en elke keer als ik hem wilde aanleggen begon hij te krijsen. ga morgen ff wegen en dan volgende week om te kijken dat hij wel genoeg aan komt. ik ga wel 1 keer overdag een flesje geven. beetje rust voor mama mag ook af en toe. ben volgens mij ook een beetje grieperig dus dat is wel zo lekker.

@steen fijn dat de kleine bijna geen krampjes meer heeft.
    @kaatje en ingeltje veel plezier met werken vandaag

@babystyle en parr mooie foto´s hoor. en ja zeker ze groeien inderdaad als kool.

@lola wat een geweldige foto. zielig dat emma ziek is. knuf
    @moppiepoppie gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van. dikke kus van ons

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @azeb nee helaas zijn die er niet in de omgeving ja in rotterdam maar we hebben geen auto en de tijden zijn ook niet erg handig van 7.70 tot 16.30 geloof ik.

@anno ik doe gezellig met je mee @#$@*$@$#$
    heb ook wat besteld heb ik gisteren binnen gekregen en dat was nou niet het goedkoopste grrrr.

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Even 1 voor 1 de fotos showen (andere moeten nog worden geupload)

Sophie:

12. @Tweety: Ik duim ook heel hard dat de sonde eruit mag!

13. @tweety: ik heb net een mail terug dat ik het van de betaling af mag houden, misschien ook even een mail sturen?
    bij mij ging het uiteindelijk maar om 2,25 maar alles is meegenomen toch.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Anna en papa:

15. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ik heb de laatste dagen weer heel veel mooie en lieve foto's voorbij zien komen..Dus zal ik ook nog even een fotoootje erop zetten

16. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ik ook ik ook ff spammen.

maar hoe doen jullie dat?

17. FunnyMe