@anno mooie foto's! hier is ook echt herfst weer maar wel droog. Dus de was stevig aan de lijn gehangen
Nou dames, de belofte die ik met mezelf gemaakt heb *geen gekke zwangerschapskleding uitspattingen* heb ik eigenhandig verbroken. Ja dat krijg je ervan als je die ene winkel inloopt die je eigenlijk voorbij moet lopen. Maar alles was zo leuk!! En ben nog sterk geweest, heb 3 van de 7 setjes teruggelegd. Bijna de helft Verder ook nog een theeservies voor Sara gekocht bij de Hema en twee slaapzakken met mouwen, want onder de dekens liggen is er hier niet bij Vanochtend naar het nieuwe huis geweest met de schilder. Wat een leuke vrouw woont daar. Zo lief en attent. Lekker koffie gezet, speelde leuk met Sara (net zelf oma geworden) en we mochten zonder haar gewoon lekker op ons gemak rondlopen en kijken/meten. Dat heeft S gedaan, ik ben met Sara gezellig bij die mevrouw gebleven. @Yule: damn wat een nacht. En 1 slaapje? Trekt Raven het van 13.30 tot de avond? Sara zou omvallen. @Anno: leuke foto's! @Ingeltje: veel plezier bij de familie. Hoop dat je je wat beter gaat voelen.
Hallo meisjes, Wel bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Flink aan de slag geweest vandaag met boodschappen, opruimen, poetsen en het belangrijkste: knuffelen met Q! Zometeen nog even koken en daarna duik ik op de bank. Vanavond de finale kijken van K2 zoekt K3, ik ben benieuwd! Als er een wedstrijd komt 'Brad Pitt zoekt personal assistant' dan doe ik ook mee! Ik neem aan dat jullie dan allemaal massaal op mij stemmen, toch?
jannes netjes! lekekr geslaagt dus. Gastvrije vrouw! Wel leuk om het zo te zien te krijgen. kom nu nog af en toe spieken na 6uur niet meer ben ik pleitos
* Zwaait * Anno Leuke foto's !! Parr Leuke Crea's !! Nou vanmiddag even lekker geshopt met me moeder , zusje en Jaimy. Voor mezelf een Bh gekocht en voor jaimy 2 setjes kleren en 1 truitje , 1 paar hele leuke laarsjes , sokjes en een paar haar stiekjes en frummeltjes. Verder vond ik dat ze maar weinig leuks hadden hangen dus ga vd week wel weer een keer terug snuffelen. Daarna naar me moeder doorgefietst en even gezeten en toen naar huis ! Zonder Jaimy.... Die blijft vandaag ( als het goed gaat ) bij me moeder en papa slapen want hubje en ik hebben vanaaf een feest. Ben benieuwd hoe ze het doet al denk ik wel dat het goed zal gaan en zo niet heb ik der zo opgehaald Nu ga ik even eten..
@ Jannes: Wat ben je toch een grapjas Kadootjes zijn binnen, incl. Teletubbies DVD voor Aimar aangezien ik voor 2 jarigen DVD's had met een sticker 3 voor 25 euro . Ovenschotel staat in de oven, is over 20 minuten klaar. Lekker eten en dan richting 1e verjaardag. Aimar heeft nog een 3e keer geslapen en we denken dat hij het wel redt om even mee te gaan naar de 1e verjaardag. Dan gaan papa en Aimar naar huis en ik rij door naar de volgende verjaardag..... Morgen een dagje thuis, beetje bezig in het huishouden en verder lekker niks! @ Pupke: túúrlijk ga ik dan op jouw stemmen!
Hallo Levi is toch een partij vervelend... denk dat het vooral zijn kiezen zijn die zitten te irriteren. Vanacht kwam hij om 04.30 en sliep daarna door tot 09.30. Hij wil de hele dag erg weinig, behalve hhh Azeb, ahh arme Isis. Zielig he die luieruitslag. Goed geslaagd zie ik. probleem hier is dat die beursen altijd op zaterdag zijn en ik dan werk box staat hier nog, levi vind het er ook nog prima in dus denk dat hij gewoon blijft staan tot de volgende kleine Parr, mooie crea;s Eva, wat rot voor je vriendin Sorry vind beide laarsjes niet zo leuk,maar als ik moet kiezen kies ik de eerste van Stoer SanneMart, levi begint nu het sturen onder de knie te krijgen. pil de deur uit. spannend ! Yule, bah wat een nacht en ochtend. hoe zijn je souders nu thuis gekomen? Freesia, niet ziek worden hoor zo vlak voor Jill haar verjaardag Inge, hoe voel je je nu? En hoe reageerde de familie? Bijschrijven bij paspoort, geen idee. kan je niet via internet bij de gemeentje een machtigings forumulier downloaden ofzo Anno, gave foto's
Souders zouden met de trein gaan maar uiteindelijk bleek mijn szusje hen te hebben opgehaald (wisten wij niet, wij wilden een verrassingsactie doen). @jannes: van de week trok ze het een paar keer van 11 tot de avond, weigerde 's middags te slapen, zelfs bij de oppas, die dacht ook dat ze met 1 slaapje wel toe kon. Blijkt idd goed te gaan.
Ferry laat me mooi zitten met het eten, hij belde naar mijn werk, hij wilde een uurtje op verjaardag ( straat verderop ) maar Levi was niet te genieten dus wilde naar bed. Maar ja vond het natuurlijk geen goed plan dat hij Levi hier op bed legde en dan met babyfoon naar verjaardag ging. Heeft hij zijn vader gebeld, dus die heeft hier gezeten tot ik thuis was en hij is nog steeds weg... mannen
@yule oef een zware nacht hoe zijn je souders naar huis gekomen? o lees het al je szusje heeft ze gehaald. paspoort bijschrijven wij waren maar 8 zoveel kwijt voor het bijschrijven omdat ik een nieuwe aanvroeg als je hem later liet bij schrijven dan kosten het 20 zoveel. @anno leuke foto's en leukdat schilderij. @kaatje mannen af en toe vandaag naar de taart en trends geweest viel een beetje tegen had er meer van verwacht en mega druk.
Smoeder was vorige week toch met Levi naar de fotograaf geweest. Dit is hem geworden ( niet echt duidelijk door de glasplaat )
Nou dan blijf ik maar lekker tegen mezelf ouwehoeren. Levi ligt al vanaf 16.30 te slapen.... Had een oosterse roerbak iets uit de vriezer gehaald. Niet te eten, Ferry gebeld dat levi nog sliep en we toch echt wel boodschappen nodig hebben. Hij zit daar soep te eten..dus heb maar verse aardappelschijfjes gesneden om op te bakken.
Jannes: foeifoei, maargoed wel leuke dingen gekocht dus! En naar het nieuwe huis geweest dus. Wanneer krijgen jullie de sleutel? Ilse trekt dat ook nog niet hoor vanaf 13.30 wakker. Die slaapt sowieso relatief veel. Vandaag overdag bijna 5 uur geslapen, oef!!! Ze zal het wel nodig hebben. Pupke: hier ook zometeen op de bank k2 zoekt k3 kijken! Kaatje: wij hadden vorig weekend hetzelfde met ilse, nu weer over, maar nog geen kiezen te zien hoor Zo wij zijn net terug van verjaardag. Was erg gezellig en ilse heeft het weer goed gedaan, maar was nu wel moe. Dus die hebben we rechtstreeks van de fiets in bed gelegd. Zo ga nu de strijk afmaken en dan op de bank ploffen!
Ja vermoeiend he die verjaardagen voor kinderen. Ik ga levi maar eens wakker maken want wordt wel tijd voor zijn avondeten.
Ik zit lekker in bad, ga online even een serietje kijken. Had het koud, hoofpijn, dus dan maar ff in een bak heet sop. Sara had vandaag ook haar hum niet. Denk ook tanden/kiezen last. Soms echt huilen om niets. We hebben haar net in bed gelegd, maar haar niet meer gehoord. @Kaatje: zo Levi ook aan het bijtanken. @Yule: Knap hoor dat Raven zo lang wakker kan blijven @Hummelke: we krijgen 27 november de sleutel en 1 januari gaan we erin. Moet nog veel gebeuren, dus eerste maand gaan we boven wonen. Daar is niet veel verbouwwerk. @Eva: veel plezier vanavond. @Pupke: sorry bij die talentenjacht stem ik toch echt op mezelf.
Hier ook een beeb oops srry... dreumes ... met een korte loontje Hubbie gaat vanavond op visite, lekker alleen dus 8)
Jannes, in bad met laptop.. dat klinkt heerlijk ! Wat een herfstweer buiten zeg. Taco moest nog uit dus Levi in winterslaapzak en al in de kinderwagen gehezen, regenhoes voor de wind en kou eroverheen. Hij vond het helemaal leuk