Kaatje en Anno: leuke foto's! Jannes: nou dan heb je je toch goed ingehouden Slaapje: hier ook maar 1 slaapje van 1,5 a 2 uur en verder van 07.00 uur tot 19.30 uur wakker. Ook het KDV zegt dat hij weinig slaapt. Helaas, dat heeft hij niet van zijn moeder want ik ben een slaapkop . Ik zou af en toe wel willen dat hij wat meer sliep overdag. Nu heb je toch maar 1x even voor jezelf.
ja rotweer, ik wilde de tuin verder afmaken. Ik moet nog een gedeelte snoeien. Nu zijn de heggen aan de rechterkant van de tuin mooi geknipt en links nog helemaal niet. Ziet er een beetje raar uit.
Lappen in bad! Wow! ik heb niet eens een bad hihi Hier kon lief net de gras doen. De was maar naar binnen gebracht, en net op tijd ook want het begon te spetteren. Lief is weg en Kate ligt te zzzzz.. toch wel erg stil in huis
Jeetje allemaal kindjes uit hun hum. Teun gelukkig niet. Dat is hij laatst 6 weken achter elkaar geweest. Heb het wel even gehad daarmee....
Man zit hier voetbal te kijken dus dan krijg ik ook weinig reactie van hem. Zit dus ook een beetje alleen...
Zo Levi ligt weer. heb hem wel 3 kwartier gezien vandaag Sannemart, dat is ook niet gezellig Hier maar K2 aangezet. is verder niet veel.
Hey meiden! Hieronder een fotootje van de buit van de beurs van vanmiddag. Is toch echt de moeite waard hoor, ik kan het jullie allemaal aanraden! Op de foto kun je de laarsjes haast niet zien en het pyjamaatje ook niet goed, maar geloof me, ze zijn errug schattig. Verder ga ik nu even een stukje lostornen van de Mei Tai voor Freesia. Ik wilde hem vanmiddag afhebben maar daardoor is het laatste stukje echt te slordig geworden vind ik zelf dus dat moet morgen even opnieuw. Dus nu lekker tv kijken, filmpje erin, warme chocomel erbij (is het echt weer voor!) en ondertussen tornen ... Groetjes!
@azeb nou nou je kan bijna een eigen winkeltje beginnen voor die mei tai's hihi. robin wil niet meer in de dd jammer hoor maar hij beweegt zoveel dat ik bang ben dat ie eruit schiet.
hey meiden! Ik heb sinds hele lange tijd eens een keertje niet bijgelezen....sorry! Gisteren een super leuke avond met collega's gehad, we zijn naar Nick&Simon geweest, was erg gezellig. En vandaag met vrienden en hun kleintje van 1 naar de Efteling geweest, was ook super leuk. Femke vond het geweldig. Ondanks dat ze flink snotterig is...heeft ze het echt supergoed gedaan, lekker dik ingepakt! Vannacht had ze wel wat onrustig geslapen, dus ik hoop dat ze aankomende nacht wel weer goed slaapt. Dikke knuffel voor iedereen!
Zo, ik ga nog even 2 wasjes opvouwen :x en dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor dit weekend. Het hele huis van boven tot beneden grondig gedaan). Morgen verjaardag van mijn zus. Dus dat is wel gezellie. Nou fijne avond!
@Azeb ziet er goed uit die buit! @sannemart he he mannen en voetbal hihi @steen *zwaait* klinkt erg gezellig zo!
Navond allemaal! Bedankt voor de reacties op bijschrijven in paspoort. In juni 2012 is het idd verplicht voor een kind om een eigen paspoort te hebben. Dus dat duurt nog 2,5 jaar. Bijschrijven is 8 euro en een nieuw paspoort bijna 50 euro. Dus we gaan denk ik toch eerst maar bijschrijven. Vliegreizen maken we niet. Helaas hebben we geen printer dus ik schrijf hem wel een andere keer bij. Vandaag vermoeiend dagje gehad. Ik had natuurlijk al de energie van een strontvlieg op een dikke vlaai, maar ja, je wil natuurlijk wel graag het grote nieuws vertellen, dus onszelf maar in de auto gesleept. Julian was alleen in een vreemd ritme. Nog steeds niet helemaal lekker, vanochtend niet geslapen, in de auto wel. Maar eenmaal daar was het erg druk. Hij werd gauw moe maar weigerde te slapen. Gillen in bed en niets hielp. Even laten huilen, er bij zitten, er niet bij zitten. Ook het eten werd een ramp. We zijn dus erg snel weer vertrokken, na 3 uurtjes. Maar goed, het nieuws vertellen was natuurlijk erg leuk! Het shirtje van Julian hebben we natuurlijk wél een beetje uitgelegd, want ik kon mijn mond niet lang houden . Het mooie was vanochtend kwam er 1 brief binnen rond 10 uur. Ik zag echter een postbode wegfietsen dus had heeeeeel erg de hoop dat zij een brief kwam brengen die per ongeluk in haar tas was belandt. Maar ja.. daar ga je niet helemaal van uit! Toch rond 12 uur weer de postbode en het shirt zat er bij!!!
Wel bijgelezen verder, maar niet overal op reageren solly Anno hele mooie foto's van Julia zeg! Lief die staartjes Jannes van jou ontvang ik graag een uitleg hoe jij dat doet in bad, want als ik dat doe is mijn laptop denk ik verzopen en ik vind dat je je goed hebt ingehouden met 3 dingen! Yule van jou las ik nog een dramanacht wat vervelend meis. Pisum komt bijna naar huis! Kaatje: pff mannen... voor een verjaardagfeestje je vader vragen om op te passen? Hoe bedenkt ie het Pupke: uhmm.. nee ik denk dat ik ook voor de finale ga.. stem dus niet op je, vind je wel erg lief hoor
@ingeltje wat leuk he vertellen maar weer geen geduld he haha meiden ik ga off nog even k2 zoekt k3 afkijken en dan lekker naar mijn bedje xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja dat vraag ik me ook af. Nu had hij ook wel even een uurtje ( nu inmiddels 5 uur ) voor zichzelf nodig. Levi is de laatste 2 weken erg vermoeiend, dus hij heeft wel iets nodig om weer energie op te laden. zeker voor zijn werk maandag
Heerlijke discussies weer in de lounge. Wordt er één hysterisch omdat er kinderen voor de deur stonden voor een sponsering.. want stel je voor dat haar kind wakker wordt van de bel.... kon het natuurlijk niet laten om er op te reageren Vind discussies heerlijk