Nee dat vroeg ik dus ook al maar hij vierde zijn verjaardag dus alleen smiddags. Inmiddels zijn ze met een clubje van 4 achter gebleven om te kaarten.
Wij hebben een houten bijzettafeltje (voor in de tuin) en die is exact even hoog als het bad. Dus ik zet de laptop daarop, ga lekker liggen en kijk mijn online serietje. Heerlijk. Deed ik tijdens mijn zw-verlof bijna iedere dag. Pff vermoeiende dag heb je gehad. Wel leuk dat de familie het nu weet!
Ja erg he.. 4 uur rijden voor een bezoekje van 3 uur hahaha! Maar goeie tip! Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen, heb een boel vrije tijd de komende dagen
Leedies ik ga naar bed en ik hoop dat mijn zwangere lijf mij laat slapen. Hebben gisteren trouwens de MvM DVD bekeken.. wauw wat een prachtig proces.. een kindje 'bouwen'! Geen wonder dat je lijf van slag is Slaap lekker liefies!
Truste meis. Zag net dit in een onderschrift Joey Jayson! Nog 3 weken! 22 oktober is de dag dat mijn kleine Joey komen mag! Die maakt dus voor de bevalling al bekend hoe hij gaat heten.. zou ik dus weer niet doen
Ik heb haar dat een keer gevraagd in een ander Topic. En idd zij heeft vanaf de 20 weken echo al tegen iedereen vertelt hoe hij heet. Ieder zijn keus, maar ik zou het ook nooit doen.
Nee idd. Hier in het dorp zou ik het sowieso al niet doen want er zijn genoeg van die gemene mutsen tussen die dan je naam jatten
@ingeltje hou je er rekening mee dat bij schrijven later meer geld kost. hier moest ik ook 8 nog wat betalen en als ik later ging bij schrijven koste het 20 zoveel.
Ik ga naar boven. Weet niet of ik morgen online kom. Eerst uitslapen en begin van de middag Limbo meeting met Cossy, Lola, Wupje, Pupke, Hummelke en Jekkia. Gezellig!
Grappig, zit nu hart van nederland te kijken en zie dus dat ze vandaag hebben gekart bovenop het winkelcentrum van Alphen aan den Rijn. Waar wij normaal onze auto neer zetten wordt nu gekart haha
Vandaag waren mijn broertje en aanhang in de winkel. Heb hem ook al 7 maanden niet gesproken, had eigenlijk zin om ze te pesten door tegen ze te gaan praten,maar heb me in kunnen houden Ik ga off en lekker mijn bed in, nog even lezen tot Ferry terug is.' Truste
Goodmorning Ladies @ Jannes: *JALOERS* Ik wil ook laptoppen terwijl ik lekker in bad zit.....Wij hebben alleen een douche dus lijkt me geen verstandig plan @ Kaatje: MANNEN :x Ik snap ook wel dat hij even een uurtje voor zichzelf nodig heeft maar ik vind het wel een beetje gek om daarvoor zijn vader te bellen. Op zich voor opa wel leuk, beetje tijd doorbrengen met zijn kleinzoon Enne wat een leuke foto van Levi. Hangt de foto bij jullie of bij je souders aan de muur??? @ Ingeltje: leuk dat je het nieuws hebt verteld aan de familie! Wat had je precies op het shirtje van Julian laten zetten??? Hier een goede maar korte nacht gehad. We waren eerst om 21:30 thuis met Aimar. Ik ben toen naar de andere verjaardag gegaan. Was erg gezellig maar lag pas om 00:15 in bed en om 7:20 hoorde ik Aimar alweer. Ik denk dat als Aimar zo weer in bed ligt, ik de appels voor de appeltaart ga schillen en dan eerst weer even mijn bedje induik Nog steeds geen stem en nog steeds pijn/last van die ene spier in mijn nek/rug Maarja, overleven we ook wel weer. Ga nu even mijn aandachtvragende mannetje bezighouden en knuffelen
Lieve Jenna! Van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!! Ik hoop dat je een superleuke dag hebt met veel kadootjes en gezelligheid.
Goedemorgen Eva, die foto hangt hier aan de muur, boven de bank. Levi lag op bed dus svader had er niets aan haha ( nu heeft svader ook niets anders te doen dus dat scheelt )
Goeiemorgen! Jill, een hele gelukkige eerste verjaardag! Hoop dat je een superdag hebt samen met mama en papa. Jenna, een hele gelukkige verjaardag! Hele fijne dag gewenst voor jou en je ouders. En zo zijn de laatste september 2008 beebs alweer één Heb gisteren wel globaal gelezen, maar geen puf om te reageren. Gisteren was zwaar k*t. Ben niet naar Amersfoort gegaan omdat ik net nadat ik m'n vrolijke post hier zette en heel onprettig bericht heb gekregen. De zin was er toen wel af zullen we maar zeggen Misschien dat ik het op het andere forum wel zet, maar daar denk ik nog even over na. Ok, dit klinkt allemaal heel dramatisch, dus even ter geruststelling: met mij, familie en sfamilie is alles OK hoor. Straks komt m'n zus en dan gaan we lekker zwemmen. Al denk ik dat man misschien beter niet echt mee zwemt, want die loopt te hoesten en te proesten Fijne zondag allemaal!