Ja, eigen best wel. Het begon een jaar of 5 geleden met een fout uitstrijkje en later werd haar baarmoeder verwijderd. Maar ze bleef pijn houden en nu is ze alweer voor de zoveelste keer onder het mes geweest, omdat ze nu een tumor gevonden hebben. Ze hebben 'm ook niet helemaal kunnen verwijderen. Het is overigens nog niet bekend of die tumor goed- of kwaadaardig is...
Lieve Jill & Jenna! SUPER GEFELICITEERD MET JULLIE 1E VERJAARDAG! Maak er een superleuke dag van, word lekker verwend met véél kado's en geniet samen met papa&mama!
Zul je altijd hebben... Leg ik Emma op tijd in bed vanwege de meeting (wil natuurlijk dat Quinten haar nog net zo leuk en lief vindt dan in april ), wil mevrouw niet slapen. Ze ligt al ruim een half uur te babbelen. Het klinkt een beetje klaaglijk, alsof ze zich beklagen wil over het 'onrecht' dat haar is aangedaan. Ben dus benieuwd vanmiddag...
haha arm kind, wil spelen maar moet slapen van mama. Ze is vanmiddag vast hartstikke lief om je daarna thuis terug te pakken
Goedemorgen, Kaatje, leuke foto van levi! Jenna!!!! Van harte meid met jouw 1ste verjaardag! Maak er een mooie en leuke dag van met jou papa en mama en dat je maar lekker verwend mag worden. Jill, gefeliciteerd meissie met jouw 1ste verjaardag, maak er een leuke dag van samen met jou mama en papa. Limbomeetingmeiden: heel veel plezier vandaag Lola, ow minder van je schoonzus L, duimen dat de uitslag positief is! Het bezoek(je) in zoetermeer gisteren bij neef. Begon heel leuk We zaten nog geen 100meter op de snelweg Amsterdam richting den haag en stonden meteen vast helemaal stil kwamen geen cm meter vooruit! Pff wat duurde dat lang zeg Pas na 3 kwartier!!! Begon het te rijden Dus heb mijn neef gesmst we komen eraan hoor we hebben die tijd die we erover moeten doen om naar jou te rijden in de file gestaan.. Kyani was op en top vrolijk hele heen weg niet geslapen! Dus een maal in de nieuwbouw wijk in zoetermeer (wat een puinhoop) zoeken en zoeken waar ze woonden allemaal doodlopende wegen we kwamen niet ver. Toen kwamen we op een bouwval terecht haha we snapte er niets van Neef gebeld die vertelde doodleuk ja verkeerde afslag weer helemaal terug rijden haah ehm hoe moeten we terug hadden al de hele wijk gezien Na een gesprek van 20 min! Waren We er eindelijk. We hadden ook nog bij een verkeerd huis aangebeld haah want volgens de tomtom stonden we op de straat waar we wezen moesten haha die vrouw was helemaal verast me pa met bos bloemen voor de deur haha . Maar ja al met al was heel gezellig en mooie huizen Maar mijn neefs huis jemig he wat een prachtig huis met het luxe van het luxe! Zo mooi we hebben ons ogen uitgekeken Zo prachtig. Hebben er meer als 2 uur over gedaan terwijl het maar 50min rijden is! Door de file en het doolhof woonwijk . Waren dan ook maar 1 uur en 30min op visite geweest haha. Kyani heeft helemaal volgehouden totdat we weg gingen en viel pas de laatste min15 op de terug weg in slaap. Had haar bij neef al pyjama aangetrokken en papfles voor in de auto klaar gemaakt
Goeiemorgen meiden !! Jill en Jenna Gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag !! Maak er een leuke en gezellige dag van samen met Papa en Mama en dat jullie maar lekker verwend worden !! Limdomeeting mama's Veel plezier meiden !! Ik haak hier weer in... Jaimy net opgehaald bij ons mam , ze had het super goed gedaan ! Alleen toen ze naar bed ging was het even flink huilen maar uiteindelijk vbiel ze tussen 20.00 en 20.30 in een diepe slaap. Om 23.30 is ze nog even wakker geweest maar om 0.00 sliep ze weer en vanmorgen om 7.30 was ze weer wakker Dus dat heeft ze netjes gedaan ! Toen ik binnen kwam om haar op te halen bleef ze doodleuk zitten..Hihi niet echt enthousiast toen mama binnen kwam. Uiteindelijk kwam ze lekker naar me toe en knuffelen en daarna zijn we lekker naar huis gegaan. Wij hebben het gistere avond ook erg gezellig gehad.. in het begin vond ik het een beetje dubbel vooral omdat jaimy dus niet meteen ging slapen en zolang heeft gemopperd maar uiteindelijk toen ze stil was en me moeder smste dat ze me wel zou laten weten als er iets was.. Ging het een heel stuk beter en het is een flinke latert geworden.. We waren om 2.20 thuis en lagen om 3.00 in bed 8) Oh Oh wat was ik moe , vanmorgen om 9.00 was hubje alweer wakker Nou ik heb me mooi nog ff omgedraait Nu ga ik lekker met me meissie knuffelen , zometeen boterhammetje eten en dan gaat ze ff slapen.
Wat zijn jullie voor leuks gaan doen gisteravond? Ik vind Levi uit logeren doen eigenlijk niets maar goed de 24ste zijn we 11 jaar samen en gaan naar een feest hier in t dorp dat pas om 22.00 begint dus zo laat een oppas is niet handig. Dus opperde aan Ferry om Levi dan bij souders te laten slapen en nu was hij degene die nee zei.
kaatje, ja was zekers wel moeite waard ook omdat wij ze helemaal neit vaak zien en hun ons dus ook neit
oke even uit mijn hoofd als eerste natuurlijk Jill en Jenna gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!! @miracle leuk dat het zo gezellig is geweest. @limbomeeters, veel plezier vandaag @lola jeetje slecht nieuws dus van szus hopelijk is het goedaardig knuff @kaatje ga ook eens lezen in de lounge @iris oei klinkt niet heel goed nee iig een dikke knuff en verder weet ik het niet meer knuff voor iedereen ego: julia heeft besloten 1 keer te willen slapen ze red het eigenlijk niet maar als we haar 's ochtends op bed leggen dan is het huilen en nu ligt ze er een half uur en alleen aan het kletsen gek kind bij het eten ook, gaat ze allemaal gek doen, gekke bekken trekken en geluiden maken en dan de meeste lol om zichzelf vanmiddag weer lekker fietsen, hier schijnt het zonnetje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Miracle: fijn dat Jaimy het zo goed gedaan heeft bij je moeder. ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht Jullie ook een leuke avond gehad, dus een zeer geslaagd weekend @ Queen: jemig wat een gedoe om bij het huis van je neef te komen zeg! Gelukkig was het de moeite waard Hier staat de appeltaart in de oven, is het toilet weer schoon en zit de plaid van de bank in de was omdat Aimar er op gespuugd had. Ook heb ik al een was gewassen en opgehangen en zo ga ik er 1 opvouwen/strijken. Verder is Aimar dus niet helemaal lekker, had net weer 38.0 en is erg hangerig en wil alleen maar bij ons zijn. Vanmorgen heeft hij bijna 2 uur geslapen en nu ligt hij al weer 10 minuten te pitten. Ik hoest de longen af en toe uit mijn lijf Vanmiddag ga ik ook Aimar's kledingkast eens uitpluizen. Even checken of hij genoeg winterkleding heeft, te kleine kleertjes in doos doen op zolder en nog passende zomerkleding klaarleggen voor de reis. Genoeg op het programma dus, maar nu even een kleine pauze
Eva, jij hebt het idd druk ! Winterkleding: Moet nog even gaan shoppen. Wat hij nu draagt in 80 zijn allemaal shirts met lange mouwen, korte mouwen of zonder mouwen. Laatste vallen al af en veel keus is er niet meer met lange mouwen. Wil dus even nieuwe shirtjes en truien kopen in een 86
Kaatje Wij zijn gistere avond naar een Dubbele verjaardag geweest. Vrienden van ons ( een stelletje) die vierde hun verjaardag samen en dus gistere avond.. Ik vind Jaimy uit logeren doen eigenlijk ook niets , ik heb haar liefst gewoon bij me of ik blijf gewoon thuis.. Maar hubje vond dat we er ook eens een keertje uit moesten met z'n tweetjes en omdat het feest zo laat was heb ik aan mijn moeder gevraagd of Jaimy bij hun mocht komen slapen. Dit is de 1ste keer dat ze echt uit logeren is geweest.. En we doen het ook alleen maar als het echt nodig is en het dus ook zolaat.. We zijn al een paar keer ( en dan een keer of 3 ) met z'n tweetjes weg geweest maar dan haalde we haar op de terug weg naar huis weer op Winterkleding ik heb nog veel truitjes mt 74 en een paar broekjes mt 74 , ik heb gistere 2 setjes kleren gekocht mt80 , een driekwart spijkerbroekje en een truitje met lange mouwtjes en een setje met een legging en een jurkje met lange mouwtjes en nog 1 truitje mt 80.. Ze past 74 nog goed maar ook 80 begint ze langzaam in te komen ( vaak nog mouwen oprollen oid ) dus ik ga nu wel kijken voor mt 80.. Kon gistere niet zo heel goed slagen dus ik wil vd week weer ff terug.. Blijven gewoon door snuffen
eva, duk druk druk haha. kaatje, oh shoppen leuk hier al gedaan voor kyani voor winter ok allemaal mt. 86 Kyani wilde neit slapen dus net met de buggy even naar debrievenbus heen en weer gelopen en jawel hoor voordat ik de sleutel weer in de deur had sliep mw! even foto's gemaakt haha had even der winterjas aangedan(verzuipt ze in ) der zomerjasje lag in de was . Zal ze even op hyves uploaden en danheir laten zien. Heb emt gsm gedaan maar geen flauw idee waar ik mijn usb snoertje ervan heb
Hallo dames! Ik laat ook weer even wat van mij horen... Hier gaat het niet echt best. De kuren vallen steeds zwaarder en het duurt langer om te herstellen. Gelukkig blijven er toch steeds een paar dagen over waarop ik mij redelijk voel. Vooral mentaal gaat het niet zo best. De hele zaak hakt er behoorlijk in. Het besef van alle dreigingen die boven m'n hoofd hangen, het niet meer zwanger kunnen worden, de muren die op me af komen, gekibbel met mijn mannetje, etc. Het valt allemaal niet mee. Mijn leven staat echt stil op dit moment, ik voel me gevangen in mijn lichaam en huis. Om gek van te worden! Maar goed, we blijven knokken. Zat vandaag te denken dat we een jaar terug bijna ons oude forum gingen sluiten. Overmorgen is Jari jarig, de laatste in 'onze reeks'... Voelt ook maar raar in deze tijd, alles gaat gewoon door. Maar we vieren het zeker wel. Via deze weg wil ik ook nog even Jill en Jenna feliciteren met hun eerste verjaardag! Maar dat heb ik ook al via hyves gedaan (waar ik tegenwoordig wel nog soms te vinden ben). En uiteraard ook nog gefeliciteerd voor alle andere lieve schatjes die al jarig zijn geweest, maar die ik niet heb gefeliciteerd... Hele dikke kus voor jullie allemaal!