September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bleeeuuugh ik lees allemaal dingen over eten.. pfff heb net iets teveel Chinees gegeten...

Lola: las net ook het verhaal van je szus. Jeetje wat een schrik.. en wat een verhaal...pfff

Limbomeeting: Wat een geslaagde middag!! Ziet er heel lief uit, al die kindjes om de tafel heen.
    Miracle, was jij er ook bij? Je meisje staat er niet op en ik dacht dat je ook mee was ;)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Miracle: wat ik me nog afvroeg:

Waarom haal je alles van haar site? Heb je niet genoeg ruimte? Wij zijn van plan om de site gewoon nog jaren te houden zo en gewoon te blijven aanvullen. Layout kun je natuurlijk altijd makkelijk aanpassen.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cossy: leuke foto's van de limbo-babies :)

Ik ben leuke filmpjes van zonet op mijn hyves aan het zetten...maart duurt nog wel even....

4. O, wat fijn om te lezen! Hopelijk put je daar genoeg kracht uit om de laatste twee kuren vol goede moed te doorstaan...

5. 4days

4days Niet meer actief

Ingeltje -> Uhh, er was volgens mij nooit sprake van dat Miracle mee zou gaan?
    (ze woont toch in eindhoven?)

6. Meestal twee keer. Op het kdv doet Emma altijd twee slaapjes. Thuis valt er wel eens een middagslaapje weg, omdat we ergens naartoe gaan...

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja maar het ging steeds over dat ze niet mocht overgeven in de auto van Lola ;) maar dat was dus niet naar dit uitje.
    Overigens was het van oorsprong een Limbo/Brabomeeting toch? Jekkia komt ook uit Brabant!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cossy: ik dacht ook dat Miracle mee zou gaan omdat ze het laatst met Lola had over meerijden...maar dat gaat dus over een andere meeting ofzo....

Meiden, de filmpjes staan op mijn hyves. 8)

@ Lola: zijn er ook foto's gemaakt van de limbo-mama's???? :p Nee grapje hoor! Maar het valt me wel op dat we vaak alle kids op de foto zetten maar nooit eens samen met de beebs en mama's een foto maken tijdens zo'n meeting....

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jarige kindjes.... gefeliciteerd!!!

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ingeltje Nee ik was niet mee naar de Limbo meeting ;)

WB haar site.. Ik heb volop ruimte ;) heb de hoogste versie die er is ( volgens mij is dat inmiddels aangepast) en dus onbeperkt limiet maar ik wil van elk jaar een CD maken en die voor haar bewaren als ze straks groter is..

Ik wil het per jaar Qua dagboekdeeltjes en foto's helemaal leegmaken en dan meer voor mezelf..
    Ik ga uiteindelijk een album aanmaken met maand foto's , dus van elke maand 1 foto en dan vanaf haar geboorte tot nu en dan aanvullen en dan voor de rest albums aanmaken zoals ik nu ook heb gedaan ( Jaimy 12mnd..Jaimy 13 mnd... enz. ) en albums van als we uitjes en vakanties'..

Dus eigenlijk verandert er niet heel veel , alleen zijn de dagboekdeeltjes vanaf mijn zwangerschap tot nu weg en de foto's..

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hahaha , nee dat was niet voor deze meeting maar voor de verjaardagsmeeting over 3wk. ( ong.)

Ja ! Site staat op CD :D Nu plof ik op de bank voor SYTYCD ;)

Tot tussendoor ;)

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    miracle, ik laat ook op cd zetten maar dan wel gewoon tot 4jaar :D

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga ook gewoon door met de site. Het volgende kindje komt er straks bij en ik vind het juist mooi een gehele documentatie te hebben.
    Als ik stop met de sites bijhouden, dan zet ik het op cd.

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Hey dames,

Even kort want ga zo bzv kijken. Meeting was gezellig. Heb wel foto's maar staan nog op toestel. Misschien morgen tijd, ben ook weer vergeten hoe dat werkt, dus kost effe. Jullie houden ze tegoed!

Heb niet alles gelezen van vandaag. Even de belangrijkste:

Jill en Jenna gefeliciteerd!

Lola: had het verhaal van je zus niet gelezen, bah bah. Veel sterkte ermee.

First time: pff klinkt heel zwaar, knap hoe je je er doorheen slaat. Voor jou een extra dikke knuffel.

Ilse ligt bekaf in bed. Heeft op de terugweg half uur geslapen, maar zodra je minder dan 20km per uur rijd, is madam wakker. Thuis wilde ze niet meer slapen. Dus om 7 uur was ze kapot.

Ik haak weer af voor vandaag. Toedels!

15. #70655 Lola, 4 okt 2009
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
    Deze keer (gelukkig ;)) niet! Maar de vorige keer wel hoor...

Jekkia is trouwens van oorsprong een Limburgse, ze spreekt zelfs ook dialect. Maar van mij mag iedere mama naar de Limbomeeting komen hoor... :)

Maar ik zag net dat ik een foto heb waar Pupke op staat (die mail ik je wel eventjes door...) en eentje met een halve Wupje... ;)

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dat was wel mijn bedoeling.
    Maar ons slaapkopje was rond vijf uur erg sjaggie en ik dacht: ik leg jou eventjes op bed. Ze had 's middags ook niet zo lang geslapen als normaal dus het klopte op zich wel dat ze al moe was.
    Maar om kwart over zeven sliep ze nog en heb ik haar maar wakker gemaakt, met de gedachte dat ze nog wel even moest eten voor ze de nacht in ging. Maar daar dacht mevrouw duidelijk anders over.
    Huilen en pertinent weigeren te eten. Dus toen hebben we maar een lekkere dikke fles melk warm gemaakt, die ze met smaak op dronk. Daarna meteen weer op bed en nu is ze al lang weer vertrokken...
    Maar de boboti heb ik in een potje in de vriezer gezet, dus dat komt nog wel een keer.
    Heb het overigens met vegetarisch gehakt gemaakt ipv gewoon gehakt. Smaakte prima!

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
  18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Queen bedankt voor je lieve berichtje op Julians site!!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Grappig wat je met je lichaam en in team verband aan geluid kan maken.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Die was wel heel gaaf zeg!!
    Hmm ik mis het koor. Heb een tijdje meegezongen in een gaaf popkoor in Arnhem, tot ik verhuisde. Het was zo heerlijk om met zoveel mensen te zingen, kon ik zo van genieten.
    Ben nog aan het zoeken naar een leuk koor, zo jammer dat alles bijna vol zit met 50+ dames.. voel me daar niet heel prettig bij. Heb liever wat meer diversiteit in leeftijden.

Deel Deze Pagina