Hey zing jij? ( klinkt leuker als hey kan jij zingen hé ) wist ik helemaal niet. Moet je ons maar een keer laten horen. Maar idd veel koren zijn vaak ouder, of je moet naar het jongeren kerkkoor,maar ja of je daar blij van wordt
@ Azeb: wij eten namelijk best vaak dat soort gerechten, maar er schijnt veel zout in die sauzen te zitten en dat is dan weer niet goed voor die kleintjes.... Ik denk dat het op z'n tijd geen kwaad kan. Zal binnenkort eens wat etiketten lezen en als er geen melk in zit, krijgt Aimar het voortaan ook. Ik kook trouwens niet meer helemaal zoutloos hoor. Ik gebruik wel minder zout als Aimar mee eet, maar zout is ook iets wat een mens nodig heeft....of ben ik nu de enige die daar zo over denkt???
Ghihihi nee daar word ik inderdaad zeker niet blij van 8) Maar ik zing niet zóooo mooi hoor maar wel heel mooi als ik alleen thuis ben en als ik in een heel groot koor zing
* Zucht* Weer Reclame... Wat een gaaf Filmpje Azeb ! Ohhh.. Hier ziet het er naar uit dat ik de Tandarts moet gaan bellen voor een verwijsbrief naar het ZH voor me verstandskiezen boven Gistere avond kom ik erachter dat er een hoekje/puntje van een van mijn 2 verstandskiezen boven door is.. Probleem is dat die niet door kan/mag groeien want dan zit er een kans in dat ie de wortels van 1 van mijn kiezen beschadigd... En ik had zo gehoopt dat dit nog wel even zou duren omdat bij de laatste keer dat ik ben geweest mijn 2 verstandskiezen nog in mijn kaak zaten ( dus nog in het bot ) en ik dacht het wel te redden tot volgend jaar.. Maar vrees dat ik dat niet ga halen..
Gijs zegt ook altijd dat zout niet goed is, maar het was toch tot ze 1 werden niet goed? Ik voeg nu ook weer zout toe aan het eten. Met groentes koken doe ik zout in het water. Gijs dacht dat ze tot 3 jaar geen zout mogen.. ik weet het echt niet.
Wij zijn trouwens heel langzaam aan melk.ei producten aan het introduceren bij Aimar. Hij eet nu al een tijdje gewoon brood met gewone boter/margarine. Aankomende week (wanneer hij weer beter is) willen we hem een keer ei gaan geven. Ik denk dat het wel goed gaat....ik hoop het nog harder!
@Miracle: balen zeg! Ik ben ook al geen fan van de tandarts. @Ingeltje: nou, dan zing je altijd nog een stuk beter dan ik! Ik zing zelfs vals als ik alleen thuis ben en onder de douche sta... Oké, er is dan wel geen heel groot koor bij, maar die passen nu eenmaal niet in de badkamer.
Miracle, ow dat is minder van je verstandkiezen Zout: in princiepe kook ik aardappelen en groente nog steeds zoutloos,maar door bv de spaghetti gaat wel een snufje zout
Hey meiden. Ik kom alleen even dit zeggen: JILL en JENNA van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!!! Ik heb niet terug gelezen, ga dit ook niet doen.. Lig de hele dag op bed met een hevige migraine aanval en koorts Nu gaat het iets beter dat ik even achter de laptop mocht van hubbie. Met Kate verdwijnen de vlekjes nu langzameraan. Alleen op haar gezicht nog best rood. Alleen hubbie heeft vandaag ook gemerkt hoe pieperig zij tegenwoordig is Heb ik iets gemist?
Hou jullie vast! Ik kom foto's spammen!! Iedereen bedankt voor de lieve verjaarswensen, hier, op hyves en via sms! Firsttime, lieve schat wat ben je een wereldwijf. Ik zit met tranen in mijn ogen. Je moet dit gevecht winnen hoor! Super dat de kuur aanslaat, nu nog sneller herstellen en die rotoperatie Lieffie, je bent heel vaak in mijn gedachten. Azeb, waanzinnig filmpje, meters kippenvel! Ik wil ook in een popkoor maar die zijn hier niet Mijn moeder wil een 'oude smartlappen'koor beginnen, ik zei al dat ik ook meedoe, lachen. Ik ken ze allemaal namelijk Lola, heftig van je szus Kloteziekte ook. De svader van mijn broer heeft schildklierkanker, gisteren gehoord Verder niks blijven hangen helaas. Jill heeft een geweldige dag gehad, met megaveel kaarten, kado's en knuffels. Man van smoeder is fotograaf en hij heeft gelukkig zo'n 250 foto's gemaakt Lief heeft 10 filmpjes gemaakt, dus alles is vastgelegd. Pfff... wat een dag zeg Was superblij dat het bij mijn ouders was en niet thuis, het was echt druk Komen wat foto's.
Hallo allemaal, Jenna is nu officieel 1 jaar (21.13 uur geboren) pfff kan me weer helemaal die dag voorhalen, de pijn gelukkig niet Vanmiddag was erg geslaagd. Het was erg druk maar gelukkig hebben "selfservice" ingesteld dus hoefte wij niet te lopen Opa zorgde voor de koffie dus dat was ook heerlijk. Toen mijn beste vriendinnetje aankwam rijden ben ik naar buiten gegaan en heb even lekker samen met haar staan janken "een jaar geleden waren we aan het puffen" (voor degene die het niet weten zij was bij de bevalling) zij vond het net zo emo als ik hihi. Jenna is echt mega verwend echt niet normaal. Ze heeft het goed volgehouden, niet gemiept of gehuild alleen maar lief gespeeld met de andere kindjes. En natuurlijk heeft ze iedereen haar billenschuif-kunsten laten zien De taart was echt super. Iedereen was er weg van en Jenna vond het meptaartje ergggg leuk. Helaas realiseerde ik me achteraf dat ik helemaal geen stukje van deze taart op had en dus de heerlijke (zoals iedereen zei) bastognevulling niet heb kunnen proeven Tweety heel erg bedankt voor je supermooie taarten!!