<niet slaan> Foto van de kadootjes. Heeft lief net gemaakt. Tjsa wij hadden niet heel Den Haag uitgenodigd wheelybug kleertjes tafel en stoeltjes plastic slabben handpop sjaal (heeft demente omi gebreid) en sloffen badlaken Hello Kitty persoonlijk boekje van Nijntje Chicco kubus vormenstoof bloemen bumbapuzzel naambordje groot boek veeeel duplo meetlat Zo, toch best veel
Huh? Dat is de laatste week van oktober.... dus dat is bijna Oh edit: ik lees al wat je bedoelde ik vond het al zo gek.. ik dacht Eva maakt zo'n fout niet
Vind ik nou zo leuk hè, dat jou dat ook opvalt! Ik was ook helemaal vertederd door het feit dat ze precies tegelijkertijd begonnen met spammen en dwárs door elkaar heen! Errug leuke foto's!
@freesia en roshi: superleuke foto's! fijn dat jullie een superdag gehad hebben! @parr: oef beterschap meis! Eten: Raven eet alles met ons mee nu. Vanavond tjaptjoy van conimex met kalkoenfilet, wortel, chinese kool en sperzieboontjes en rijst. Ging erin als koek. Ik doe nu ook dezelfde kruiden erdoor als wij zelf eten (best gekruid). Alleen sambal doe ik nog niet. En zout doe ik zowiezo nooit door ons eten. Ik merk wel dat ze olvarit nu echt smaakloos begint te vinden (wat het ook is).
Verder relaxed dagje gehad, ouders zijn geweest en hebben voor Raven natuurlijk weer wat meegenomen. 2 schilderijtjes voor op haar nieuwe kamer. Filmpje gekeken (State of Play) met Ben Affleck en Russel Crowe (goeie film). en nu naar bedje toe!
Goedemorgen, hier een rare nacht gehad. iig niet lekker kunnen slapen. Ferry heeft vandaag zijn eerste werkdag dus moest alles alleen opstarten hier vanochtend. Even wennen. Ga Levi straks voor 2 uurtjes naar souders brengen en dan werken. Parr, hoe gaat het nu met je? Freesia en Roshi, leuke foto's en zo te lezen zijn ze idd gruwelijk verwend
Goedemorgen! Aimar en ik hebben heerlijk geslapen, maar blijven allebei een dagje thuis. Aimar lijkt op dit moment koortsvrij te zijn. Ik hoest af en toe nog steeds de longen uit mijn lijf en ben vannacht ongesteld geworden dus ik heb ook nog de nodige buikpijn. Vandaag dus lekker rustig aan (lees: slapen, forummen en met Aimar knuffelen). Ik moet alleen rond 15:15 de deur uit met Aimar om de auto naar de garage te brengen. Die wordt namelijk morgen gerepareerd (ka-chìng!) @ Yule: wat fijn dat Raven zo lekker mee eet met de pot. Ik dacht dat jij dat was, die mij een tijdje geleden wees op het zout in sausen/mixen (zoals conimex, knorr). Maar idd als je dan verder geen zout toevoegd lijkt me het ok hoor. Ik ga Aimar ook eens meer van dat soort gerechten geven. Voor vandaag staat er voor Aimar op het menu: broccoli met courgette/paprika roomsaus, stukjes zalm met.....rijst of pasta...ben er nog niet uit....
@ Kaatje: spannend, Ferry's eerste werkdag. Ik hoop dat het hem bevalt. Lijkt me idd wel even wennen. Had ik ook toen ik weer moest werken na mijn verlof en mijn vriend al naar zijn werk was 's morgens. @ Parr: helemaal vergeten gisteren, maar hoe voel je je nu? Migraine is helemaal niet fijn en ik ben de dag erna altijd heel moe. Kate alweer vlekjesvrij????
Goedemorgen! Kaatje, ik ben zo benieuwd hoe Ferry het heeft gehad! Eva, fijn dat jullie aan de beterende hand zijn. Parr, hoe voelt je hoofdje vandaag? Jill sliep vanmorgen uit tot 8 uur, maar voor ons ging om 7 uur de wekker, dat was schrikken na 2 weken vakantie. Ik was ook nog zo moe dat ik lekker ben blijven liggen, hoef morgen pas te beginnen. Maar goed, om 8 uur was ik nog steeds moe Beetje hoofdpijn ook. Hoop toch echt niet dat ik ziek word, lekker lullig na de vakantie. Jill is aan het spelen met al haar nieuwe spullen, de duplo vliegt me rond mijn oren En die chicco kubus praat vlaams! Echt lachen "lekker lekker lekker, ik vind appeltjes zo lekker" Iedereen een fijne dag!
goedemorgen, parr, hoe gaat het met kate? kaatje, hoe voel jij je? edit lees dat je vannacht niet echt goed heb kunnen slapen. ferry eerste werkdag spannend en hopelijk bevalt het hem heir vanmorgen was eht pas 8.30 weer eens heerlijk uit kunnen slapen
'Morning sunshines, @Parr: alles weer goed met je hoofdje? Hoe gaat het met Kate? @Eva: geniet maar lekker van je vrije dagje, ik hoop dat jullie lekker kunnen bijtanken. @Kaatje: spannend: eerste werkdag van Ferry! @Queen: lekker hoor, uitslapen... @Freesia: geniet maar lekker van je laatste vrije dagje, ik hoop dat je niet ziek wordt.
Ik moest net zo hard hoesten dat ik er van moest overgeven, kreeg het ook benauwd. Sorry voor dit vieze ego-stukje Als Aimar zo slaapt, kruip ik er ook nog even in. @ Freesia: hihi vind je het gek dat je hoofdpijn hebt met al dat rondvliegende duplo...je moet die blokjes wel ontwijken hè?
@Yule, dat merk ik bij Mike ook.. Sinds hij vaak met de pot mee eet vind hij de potjes lang zo lekker niet. Behalve die van Zonnatura, die smikkelt hij zo leeg. Maar die heb ik zelf ook geproefd en smaakt ook veel meer naar echt eten haha! @Kaatje, spannend voor Ferry! @Eva, je moet wel beter zijn aankomend weekend hoor! Heb je zoveel buikpijn van je ongi? @Parr, *KNUF* meid! Hoop dat je je vandaag weer beter voelt! @Freesia, hahaha dus de Duplo is een succes? Zit er ook aan te twijfelen of ik die van Mike zijn bartsmit bonnen ga halen. Alleen vond die blokjes nog best klein/eng. Wie geeft er hier trouwens Nutrilon? (HA wees me er vrijdag op dat ik wel es over kon stappen van Friso naar Nutrilon vanwege de Immunofortis voor Mike. Omdat hij lage weerstand heeft door al die AB's en de operatie en hij de melk maar niet wilt afbouwen. Zei zij dat hij misschien de vitamines van Nutrilon beter opneemt.) En was Kruidvat nou hetzelfde als Nutrilon of als Friso (uit dezelfde fabriek? Want ik dacht Kruidvat=Nutrilon en Etos=Friso, maar las nu weer ergens dat Kruidvat uit de fabriek van Friso komt en dan heeft daarop overstappen dus geen toevoeging.)
@ Missy: nee buikpijn valt wel mee bij menstruatie...Over de voeding, ik zou het niet weten.... Ik ga Aimar even wat fruit geven en dan gaan we slapen. Tot later.
Missy, het zijn grote stukken hoor! Vanaf 1 1/2 jaar. Jill heeft nu steeds een duplobloem in haar mond alsof het een speentje is En over die opvolgmelk weet ik niks. Jill krijgt vanavond de allerlaatste ingevroren mamamelk... <snik> Ow ik was vergeten te vertellen dat ze nu 8 tanden heeft! Met de nodige nachtelijke huilbuien en kapotte billen, maar goed. 4 boven en 4 beneden. En ze doet nu stapjes als ze aan de tafel ofzo staat. Heel grappig gezicht. Eva, slaap lekker! (ik wil ook een kind met nog 2 slaapjes 8)) Jill is gisteren van 11.45 tot 's avonds wakker geweest, en maar vrolijk. Maf kind. Bedenk me nu trouwens dat ik ook niet zo lekker kan zijn van mijn borsten. Die doen al een paar dagen erg zeer, ik kan amper Jill optillen (dan komt ze er tegenaan, ouch) Zolang ik geen harde warme plekken voel, wacht ik nog maar af. Heb ook geen stuwing ofzo, de pijn zit echt achter mijn tepels en heel diep. Hoop echt niet dat het nog steeds die spruw is :x
Hallo dames! Ik dacht, ik post ook even een nieuwtje. Lotte heeft een tandje!!! Jawel hoor, na meer dan een jaar toch eindelijk een tandje. Nu zal de rest ook wel snel komen denk ik. @Kaatje, ik lees net dat je weer zwanger bent. Wat super zeg! Kan me nog herinneren dan je tegelijk met mij zwanger was. Gefeliciteerd. Heb ook nog een vraagje, nu Lotte een tandje heeft wil ik het sap drinken uit een fles afbouwen. Ben al een tijdje bezig met de tuitbeker, maar die dingen lekken allemaal en ze drinken veel te snel. Lotte verslikt zich er gewoon in af en toe. Nog tips? Ze drink nu sap uit een Difrax S-fles met een small speen, moet ze flink aan trekken. x Iwish
Jill is gisteren van 11.45 tot 's avonds wakker geweest, en maar vrolijk. Maf kind. Lotte gisteren ook...gek hè. De dag daarvoor nog pitten als een grote en gisteren lekker de hele middag wakker en hartstikke vrolijk. x