September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meiden wie heeft er wel eens ala carte van olvarite gegeven de cousecous? horen hier hele witte bonen in te zitten? alles is gemalen kwam er 2 tegen *shock* gelukkig niet aan robin gegeven.

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tweety ik geef wel eens a la carte en zitten in sommige idd stukjes in :) maar couscous geen idee die heb ik nog neitgedaan.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar heeft waarschijnlijk toch een vlekjesziekte.... :( Ik zag vanmiddag al 2 bultjes/vlekjes in zijn hals en net bij het omkleden ontdekte ik er nog meer op zijn armpjes (bij de oksel) en in zijn elleboog(holte) en dacht er nog 2 op zijn buikje te zien.
    Aimar was vrijdag al niet fit, kreeg zaterdagavond koorts, had gisteren nog 39.0, had vandaag alleen verhoging en zat net voor het slapen op 37.9....

Op zijn verjaardag was het buurjongetje er en die had krentenbaard maar de blaasjes waren toen al ingedroogd en afgeplakt. Ook heeft hij de 23ste de BMR prik gehad, arts vertelde dat hij wat mazelvlekjes zou kunnen krijgen binnen 5 tot 10 dagen. Maarja die zijn al voorbij.....

Iemand een idee? Anders ga ik morgen even met hem naar de huisarts toe. Of is dat onnodig?

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, geen idee. als morgen nog zo is gewoon ff huisarts ;)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zeker als je het vermoeden van een 5e of 6e ziekte hebt, is het raadzaam even langs te gaan bij de huisarts.
    Ons kinderdagverblijf stelt dat in ieder geval als regel, zolang het niet zeker is, mag een kind niet op de groep zijn. Wel bij waterpokken of de 6e ziekte, maar niet met de 5e ivm gevaar voor zwangere leidsters/moeders. Maar het stomme van dat beleid (5e ziekte) is, dat kinderen besmettelijk zijn een aantal dagen vóór het uitbreekt en op het moment dat ze het hebben zijn ze niet meer besmettelijk!;)

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Hey dames, even vlug bijgelezen.

Tuitbeker/beker: ilse heeft eindelijk de tuit door, ben nu aan het oefenen met difraxbeker. Ging vanavond bij avondeten best goed. ' S middags sap uit de tuit. En bij het brood wil ik de koemelk nu ook uit een beker geven. De ochtend en avond nog een fles nutrilon 3.

Eva: arg vreemde vlekjes. Ik zou even bellen met HA.

Nijntje kubus: lees dat jullie hem nergens kunnen krijgen? Hier heb ik hem gewoon bij bart smit gehaald. Trouwens ingeltje: na een week kan je dat ding niet meer horen hoor ;) Gelukkig kan hij ook uit!

Gisteren had ik trouwens voor ilse kip teriyaki (of hoe je het ook schrijft) van friso. Nou ook zij vond het niet te eten!

Verder niks bijzonders hier...

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    #70847 Freesia, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    Nou Jill heeft gesmuld van de pasta met spinazie!
    We hebben haar om 18.30 maar wakker gemaakt en het duurde echt 10 min voor ze een beetje onder de levenden was ;)

Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb die vrouw van die Etsylaarsjeswinkel gemaild :) Ik wil zo graag een paar donkere laarsjes voor Jill. Nu kan ik kiezen uit 3, argghh.... :D
    Deze:
    http://ny-image2.etsy.com/il_fullxfull.93544002.jpg

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    euh laatste 2 krijg je een sip gezichtje ;) dus die kloppen neit

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hm, dacht ik al.
    Deze dus:

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
  11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn top 3:

1. De eerste foto (leer)
    2. De derde foto (suède)
    3. De tweede foto (met die flappies)

Nee eigenlijk vind ik de 1e en de 3e even leuk en valt de 2e af.
    Dus opnieuw:

Een gedeelde eerste plaats voor laarsjes 1 en 3 ghihihi

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hihi, thanks!
    Ik ga ook helemaal voor zwart leer, maar kan dat wel voor een meisjesdreumes? 8)

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey hoi!
    Die eersten vind ik echt heel erg leuk Freesia!
    Daarna die laatsten en dan de tweede.
    Je Mei Tai is op de bus! Maar de pakjesman was al geweest op het postkantoor dus hij komt niet morgen :).
    Zal je zo nog even een berichtje sturen via Hyves.

Verder geen nieuws hier!
    Moet even mijn man gaan helpen met afwassen....

Groetjes
    Azeb

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    jaaa! superstoer! Jill is ook niet zo'n poppemeisje die alles zacht, lief en pluizig moet hebben, da's een stoere motorchick! 8)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Vanochtend Levi bij mijn smoeder gebracht, toen terug gerend naar huis om boven de pot te gaan hangen. Bah !
    Ferry had vandaag zijn eerste werkdag gehad. Gelijk in het diepe gegooid qua rijden ( geen begeleiding ) Was uiteindelijk geen kids naar school brengen maar gehandicapte jongeren van de brugge naar een dagcentrum brengen

Parr, hoe gaat het met je hoofdpijn? Nog niet zo lekker dus. knuff

Queen, leuke banner ! Wat heb je voor leuke plannen? ik lees het al. hoop leuke dingen dus. succes bij de ha morgen !

Eva, heb je al een goede hoestdrank geprobeerd? wel balen dat gehoest

Freesia, auw.. hoop niet dat het een (.) ontsteking wordt ofzo. Ik ga voor de eerste ( leren ) laarsjes

Iwish, Levi drinkt uit een tuitbeker van Avent, gaat goed. maar krijgt af en toe ook nog gewoon een "normale" fles. Net wat er schoon is
    Hier worden Levi zijn tanden al gepoetst sinds hij 1 tand heeft. Gewoon een baby tandenborstel van oral B. heb nu een nijntje tandpasta maar de volgende neem ik van elmex, die is minder zoet

Pupke, ow jee hubbie dus te laat op zijn werk. Zijn je nagels weer mooi?

Ingeltje, ja hoor gelukt zonder zweetkringen,maar de hond had gekotst en toen liet ik een doos eieren kapot vallen en toen moest ik opeens nog tanken. Begon vandaag een half uur later maar moest mega haasten. Pillen helpen goed tegen de misselijkheid, helaas niet tegen het overgeven.
    Hoe is het met jou?

Dorientje geen idee. heb haar eens een keer een email via hyves gestuurd maar geen reactie op gehad

plannen deze week Morgen vrij, praten bij psych - woensdag & donderdag werken - vrijdag misschien even gaan kijken voor nachtlampjes voor onze slaapkamer en behang voor Levi zijn volgende kamer - zaterdag werken en zondag is nog een twijfelgeval

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: ik zou voor de zwarte gaan. Maar Jill staat nu toch al? Kan je dan niet beter een laarsje met een loopzooltje nemen??? Want anders moet je over een maand weer toegeven aan je klik-vinger ;) Zoiets als deze:

CiCi by Smaller from seekairun.com - cool baby shoes, toddler shoes, kids shoes and baby booties.
    Deze zijn dan wel niet donker, maar hebben wel een loopzooltje....

@ Ingeltje: ja ik vind het beleid rondom die ziektes ook altijd een beetje vaag....klopt altijd nét niet zeg maar. Ik kijk morgen even hoe de bultjes eruit zien en dan neem ik even contact op met de huisarts.

17. hoihoi
    zwaai even want kruip lekker de bank op en kom straks nog wel even spieken
    drukke dag gehad

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eerste en derde is leuk!

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje leuke plannen :D thnx
    hmmm minder dat ferry in het ''diepe'' werd gegooit.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ze had verkeerde maat opgestuurd gekregen volgens mij en nu mocht ze een andere uitzoeken geloof ik!

Deel Deze Pagina