September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @krisstel, wij hebben zelf een fotoprinter 'dus wij drukken de kerstkaarten zelf, zijn er ook niet zo giga veel en is net zo duur als bij het kruidvat bijv.

ohw ja ik krijg ook psp 12 dus dan kan ik eindelijk oefenen en ook een mooie kerstkaart maken haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kristel je kan ze ook gewoon als fot laten afdrukken heb ik vorig jar ook gedaan bij pixum was niet veel kwijt ze hebben ook vaak acties zoveel foto's gratis.

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @mizzyzuilen, jah heeft ze van mij, ik zit ook onder de rkullen als ik ze e niet uithaal.

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jaa thanks FunnyMe! Ik had die hoofdverkleiner er nog in zitten, die heb ik er gelijk uitgehaald en nu zit het idd al veel beter! Ga het vrijdag echt testen als we naar de babymassage gaan. En bedank je meissie maar voor het showen haha.

@Krisstel, wat een leuke foto's van Britt! Britt is idd veel wakker dan! Yarah slaapt sowieso na haar 1e,2e en 3e voeding elke x wel 3 uur. Dus dat is al 9. En 's avonds is ze dan wel wat wakkerder.

Muziekmobiel: ik heb er 1 van Tinylove, die blijft een kwartier lang draaien met muziek van Beethoven, Mozart en Bach. En sinds een weekje volgt Yarah deze echt en ligt er ook naar te lachen :D
    Super om te zien dat ze elke x weer meer kunnen.

MissyZuilen, ben benieuwd naar jullie kerstfoto! Wij hebben over 2 weekjes fotoshoot en ook gelijk voor een kerstkaart, dus ben benieuwd :D

@Steen, gezellig zo'n peuter erbij dan :rolleyes: Arme Femke helemaal uit haar ritme hierdoor :(

Sinds gister zitten we hier op 5 flessen. Lekker hoor, scheel weer 1 haha.
    Pff Cyenna wilde niet slapen.. Toch denk ik de tijd ervoor.. sinterklaas, vandaag voor het eerst peuterspeelzaal.. allemaal een beetje te druk. En ze begon ook nog es verkouden te raken. Maar goed nu ligt ze en het is stil. Yarah ligt bij papa, dus weer tijd voor de pc ;)

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Eva, fijn dat Aimar geen last had van de prikjes!
    Hier heeft Jill alleen de mobile in de box om naar te kijken, verder niks. Ze kan er toch nog niks mee.

Funny, wat een superfoto's van je meiden!

Jale, wat een fijn poppetje is Gizem toch eigenlijk. En zo'n heldere blik.

Elise, ik ben stiekem een beetje smoor op jouw kleine uk, zo'n lekker koppie heeft ie!

Jekkia, fijn dat de arbo niet moeilijk deed. Arme Matice met zijn prikjes...

Parr, wat stom zeg van die klei! Juist met babies moet het toch soepel gaan zou je denken.
    Hopelijk is het wel gelukt, leuk idee voor kado voor mijn smoeder in december misschien? Waar koop je dat?
    En hier luisteren we ook vaak muziek, Jill vind het ook fijn!

Tweety, jammer zeg van die sonde :(

Steen, inderdaad drukke dag, gelukkig kwam het goed met Femke.

Krisstel, leuke kerstfoto's zeg!

Ego: Hier weer een drama middag gehad :(
    Toch sprongetje denk ik, ze kluift opeens aan haar handjes, wil geen speen meer en kijkt steeds naar mijn mond als ik eet.
    Grijpt ook heel erg naar dingen (monddoekje) en naar ons met haar handjes. Ga zo even lezen of dat erbij hoort.
    Ze wilde dus ook steeds aan de borst. Nu is mijn blaar 3 keer zo groot :( Ik ga hem toch maar doorprikken denk ik, want de andere tepel gaat nu ook zeer doen.
    Zojuist begon ze weer te krijsen na anderhalf uur, heb ik van ellende maar een fles bv uit de diepvries gehaald en ontdooid.
    Heeft papa gegeven toen hij thuiskwam. Daarna was het gewoon weer huilen en kluiven op haar handjes, dus nu zag hij ook dat het geen honger kan zijn.
    Tussendoor lacht ze ook gewoon, heel verwarrend. En dan gaat ze uit het niets krijsen :(

Ook nog onverwacht kraamvisite gehad, en ik haat onverwacht bezoek :( Maar goed, Jill was toen nog te pruimen ;)
    Vroeg naar bed denk ik, nog een speld zoeken voor die blaar, brrrr.....

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Krisstel: ik heb ze via een site gemaakt. Foto uploaden, kader eromheen, nog plaatjes ofzo erbij dan de tekst en laten drukken incl. achterkant met tekst.
    Wel prijzig, maar wel leuk voor onze eerste kerst als gezin.
    Geloof kaart2go.nl ofzo..

Probeer de fotos via photobucket up te loaden, want had al een account daar.
    Alleen de bulkloader doet t niet.. :(
    Dus kan maar paar fotos per x doen.
    Dus ze komen eraan hoor de fotos van vanmiddag! ;)

7. hoi,

psp is er bijna. . .

trouwens vandaag is het een jaar geleden dat mijn collega is overleden.
    heb voor haar een kaarsje gebrand en moest er meteen aan denken hoe het allemaal was een jaar geleden, dan is er wel veel veranderd.
    ik voel me beter, ons huis is een huis en geen bouwput en natuurlijk het belangrijkste, JULIA! !
    (moest het even kwijt! !)

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kristel Matice zal denk ik wel doorslapen vannacht. Tot nu toe heeft hij weinig last van de prikjes.

Tis meer de vraag hoe het met Raven zal gaan. Die heeft de hele dag nog niet willen slapen en zodra ze naar bed moet of in bed ligt is het letterlijk krijsen. Heb haar al 4x op bed gelegd maar ze blijft gewoon half uur staan krijsen in bed.

Hoop dat ze zich nu eindelijk eens moe maakt zodat ze in slaap valt anders wordt het weer een lekkere zware nacht

9. Dit is héél herkenbaar. Jasmijn heeft zo'n fase net achter de rug. Het begon zo'n 3 weken geleden. Ze konden haar bij wijze van spreken horen krijsen tot 'oppe Ruiver' als we alleen al het woord 'bed' in de mond namen :( . Gisteren was de eerste dag dat ze weer gewoon zonder protest naar bed ging. Maar het is maar een paar dagen écht erg geweest, daarna was het wel te doen. Alleen moesten we toen Emma steeds naar beneden halen, omdat Jasmijn haar wakker huilde.

Afgelopen zomer heeft Jasmijn dit ook een weekje of twee gehad.

Ik hoop dus dat het bij Raven ook zo gaat... [-o<

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey meiden.
    jeetje moet 8 blz. bij lezen... wordt hoog tijd dat jullie ook weer aan het werk gaan :)
    Nou heb de eerste werkdag weer overleefd.
    Moest in eerste instantie op de kassa, dus de hoofdcassiere zegt "begin maar met de gang te vegen" Helaas dat kan ik niet. Is een hal met een hele grove vloer en vraagt gewoon te veel van mijn lichaam.
    Toen belde de collega van de informatie balie dat ze ziek was dus werd gelijk weer in het diepe op mijn oude plekje gegooid. heerlijk. Had binnen een kwartier de draai weer te pakken.
    Vond het wel lekker om weer met klanten bezig te zijn,maar miste mijn mannen heeeeel erg. toen ik thuis kwam had Ferry kaarsjes aangestoken en een wierrookjes aan. Zo lief :)
    Na het eten Levi in bad gedaan en op bed gelegd. Bah wat zie je hem zo weinig op een dag.

Miranda, heerlijke foto !

Tweety, nu weet ik wat Robin precies heeft. Had het geloof ik nog niet eerder gelezen.
    Balen dat die sonde er nog niet uit mag :(
    Wij hebben een speelkleed van Nijntje gehad,maar vind Woezel en Pip veel leuker
    Graag gedaan hoor ( kaartje ) leuke dag gehad?

Parr, stoere foto's!

Babystyle. lieve foto's !

jeetje wat worden onze kindjes groot

Lola, ah de 6de ziekte. Zielig ! Zou leuk zijn als het een uitdagende baan is waar je ook nog meer verdiend. Kan zeker geen kwaad om even te praten
    Leuk zo die foto van het hele gezin!

Anno, zal je altijd zien ( 10% korting ) Goede service dat je toch die korting krijgt
    mensen die overlijden in de omgeving is nooit leuk :( Raar he hoe je leven kan veranderen in een jaar tijd

Azeb, erg gemeen om Isis de schuld te geven van zijn hoofdpijn :-?

FunnyMe, wat een heerlijke meiden ook.
    Vind het wel erg grappig dat je een blauwe kinderwagen hebt :)
    Bedankt voor de uitleg incl. plaatjes :)

Jale, leuke foto en erg stoer shirtje !

Elise, ook al zulke leuke foto's !

Ingeltje, en je tweede werkdag overleefd? Viel het mee om hem achter te laten op het KDV?

Krisstel. leuk zo die kaart ! ik druk ze af op foto's ( www.foto.com 0.05ct per foto )

En dit krijg je dus als je aan het werk gaat en je twee mannen alleen thuis laat

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia oeff pittig he als ze niet willen slapen hoop dat ze straks gewoon gaat slapen.

psp nou heb me ook aangemeld maar pff nu snap ik het al niet meer hihi het watermerk is gelukt(geloof ik ) maar masker 111 kan ik nog niet vinden ga weer ff zoeken.

12. nou psp wil het hier niet doen, ligt er al weer af ga ff kijken of ik ergens een probeerversie kan vinden, krijg namelijk morgen de cd, Souders hebben die.

xxxxxxxxxxxxxx

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Gisteren bij Kind en Gezin geweest, zoiets als het consultatiebureau. Rayyan was lekker gegroeid, de verpleegster was nogal geschokt :( door zijn gewicht leek het wel. Gelukkig vond de dokter het wel meevallen, ze zei dat het ok was omdat hij ook qua lengte wel boven het gemiddelde zit.

Toen moest hij de prikjes, ik heb maar niet gekeken zo zielig vond ik het :( En daarna zette hij het op een krijsen, wow :confused: Ik vroeg toen nog iets over het geleidelijk overstappen op FV i.v.m. werken, maar verstond er de helft niet van. Maar het kwam eigenlijk neer op de info die ik al van dit forum had gehaald en die Krisstel me ook had gemaild. Dus om de zoveel dagen (of week) een BV vervangen door FV en rustig kijken hoe je beeb (en je boob :) ) reageert.

Over de hoeveelheden zei ze niets eigenlijk, dus ik houd maar het pak aan en wat daarop staat over kilo’s en het aantal voedingen enzo. Eens kijken hoeveel hij daarvan drinkt. Tot nu toe gaat het goed. Ben blij want Rayyan lijkt er wat langer op te slapen :D

Tot zover ego :oops: ik zal proberen morgen op jullie te reageren, heb het alleen nogal druk momenteel i.v.m. onze aanstaande verhuizing, wat een geregel, bleh.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Anno, inderdaad als je erover nadenkt kan je leven echt veranderen in een jaar tijd. Maar gelukkig wel ten goede :D

@Kaatje, gelukkig heb je lekker gewerkt. Zat de hele dag aan je te denken.. Was toch benieuwd hoe t zou gaan op je werk.

Hier nog niks gehoord over me sollicitatie, hopelijk wel nog deze week want dan kan ik anders verder gaan zoeken.
    Fotos uploaden duurt LANG!

Meiden.. belangrijk vraagje!
    Ik ben dus weer begonnen met de pil (microgynon 30) en heb nu een hele strip (21 pillen) gehad en ook dus me ongi (doorbraakbloeding) en moet morgen weer beginnen met de nieuwe (2e strip dus) is die nu weer 100% veilig?
    Heb dus al een volledige strip gehad en me ongi..
    Kan ik nu weer seksen zonder condooms?

15. Emma ligt hier tegen een van de bogen van het speelkleed te schoppen. Het hele ding schudt ervan :D ! En hoe meer het beweegt, hoe harder ze kraait... :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MissyZuilen, ahh miste je me zo :) nee hoor lief dat je aan me denkt.
    Volgens mij is de pil nu veilig. geloof dat er twee weken voor staat

Vind het trouwens wel heeeel erg dat ik Levi nu heel weinig zie op een dag. Ongeveer dit:
    van 06.30 tot 08.30 en van 18.30 tot 19.45

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oei 8 pagina's, ben ik niet meer gewend ;)

Cossy: hoe was het vandaag met Vince?

Kaatje: hoe was jouw werkdag? (en nog bedankt voor de liedjes! ik mis alleen nog steeds die deel 4 :oops: .. dus als je een keer tijd hebt [-o<

Pupke: oef Quinten in zijn sprongetje.. heftig en dan alles alleen doen de komende nachten...

Steen: kan me voorstellen dat het dan lekker is om weer te beginnen! Doorslapen: Julian slaapt nu een kleine week door, alleen maandag opeens nachtje niet, denk dat de overgang van 7/8 voedingen naar opeens 5 te snel ging. Dus nu maak ik hem om 22 uur nog ff wakker voor de borst (sliep van 20-8)

Tweety> komt het bij 1 op de 5000 voor ? En ik had er nog nooit van gehoord :( Hoop dat de sonde eruitmag! Oh, niet dus :(

Babystyle: oef waar werk jij? Jij shopt er flink op los, zo'n salaris wil ik ook wel ;) Leuke foto's trouwens.

Freesia: oef wat lekker, beetje kunnen uitslapen zelf ook?

Roshi: ken jij HannekeR persoonlijk dan? Of was het niet haar verjaardag waar je heen ging? Ooooh lees dat Moppiepoppie ook jarig is in Parrs berichtje... stond niet in de agenda :)

Parr: wat een geweldige foto's, hihi vooral die gangsta-move..
    Pfff 'leuk' zo'n klei-afdruk maken... [-(

Krisstel: foei wat ben je agressief, ik lees net dat je Jekkia's Ivo wilt verbouwen?! Hahaha sluit aan in de rij. (grapje hoor jekkia, hij zal vast ook af en toe een poepie zijn :) ) Knap hoor, dat Britt de fles zelf vasthoudt!
    SUPER kerstfoto!

Ooooh Lola wat een prachtige gezinsfoto!

Hahaha wat netjes van jouw hond Anno.. schaamde zich zeker heel erg?

Elise1: wat een gave foto (die met die blauwe kleertjes)!! Wat leuk trouwens, dat alle jongetjes die mee waren naar de meeting al zoveel haren hebben! Die dames hebben niets te klagen gehad ;)

Funnyme: oooh die in de pyjama is leuk en die van jou achter de kinderwagen! Oooh en die van vandaag! :)
    Whahaha die stap-voor-stap uitleg is geweldig, kan je zó opsturen naar de Lodger fabriek hihhi (en dan eerst zonder speen, daarna mét een rood gezicht en een speen, ik lach me dood hier :) )

Jekkia: oei een krijsende Raven... dat lijkt me heel moeilijk... :(

Oef einde deel 1 ik ga nu ff tv kijken, ben al uur bezig! tot straks

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, zal morgen even deel 4 doorgooien

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy als het goed is is ie weer veilig inmiddels geloof ook net als wat kaatje zegt 2 weken.

@kaatje gelukkig dat je dag goed gegaan is. grappige foto.

psp nou ik weet niet maar ik kan het echtn iet vinden ik heb 111 niet? vreemd. het is psp x2 zegt mijn man.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    zo hier weer een berichtje achter mijn lappie (sorry ben er nog steeds heeeeeel blij mee)

Jenna heeft last van haar sprongetje zelfs moppiepoppie viel het op dat ze anders is dan normaal. Heb mijn bijbel erop nageslagen (oei ik groei) en het sprongetje komt tussen de 7 en 9 weken, Jenna is nu 6,5 week maar wel 1.2 weken te laat geboren dus het zou goed kunnen. ik hou mezelf maar voor dat ze druk bezig is met nieuwe dingentjes leren en ze mij deze snelllllll gaat laten zien :D

Deel Deze Pagina