@Queen: Meid, wat een naar bericht had de dokter voor jou ! Dat moet een klap in je gezicht zijn. En inderdaad, Kyani mag in dat opzicht dus een dubbel wondertje genoemd worden. Ik hoop dat de behandeling door de gynaecoloog goed werkt, zodat Kyani in de toekomst toch een broertje of zusje zal kunnen krijgen. Dikke knuf van mij...
Verdikkie, Emma sliep net lekker en nu heeft ze zich wakker gehoest. Ik hoop dat ze zo weer in slaap valt...
Hoi hoi.. Yari gefeliciteerd met je eerste verjaardag @Queen jeetje meis op zo'n uitslag zit je natuurlijk absoluut niet te wachten. Weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen dus voor jou even een dikke knuff
Wow meisje toch Kyani is echt een super wondertje! Ik hoop voor jou dat het lukt met de hormonen inspuiten (neem aan dat je dat wel gaat doen?) Hele dikke knuffel voor jou meis!
@ Queen: dikke knuffel meid. Dat is idd geen leuk nieuws. En wat een wonder is Kyani dan hè? Dat was ze al, maar nu nog meer. Ik hoop dat de spuiten hun werk gaan doen. @ iedereen die in discussie was gisteren over voeding: Ik kan me in iedereen wel vinden. Ik ga me er niet meer mengen. Laat elkaar in z'n waarden en bedenk dat de manier waarop jij je kind wilt opvoeden/grootbrengen niet de enige juiste manier hoeft te zijn. Ik wil nog wel zeggen dat ik me erg kan vinden in het verhaal van Ingeltje als reactie op freesia (al mag freesia natuurlijk voelen.vinden wat ze zelf wilt ). Gewoon omdat het mij ergens ook verdriet deed. Heb gisteren bv filmpjes gekeken op Youtube...en ik baalde weer zo.....Maar goed...misschien ooit nog bij een tweede (als die ooit komt.......) Zo en nu hou ik erover op. Willen jullie nog een laatste keer mijn sol.brief lezen op het andere forum. Heb namelijk nog 1 vraagje.... Vanmorgen waren de vlekjes alweer een stuk minder bij Aimar. HA zei dat krentenbaardbesmetting op zijn verjaardag niet heel waarschijnlijk was, te lang geleden en geen plekjes in zijn gezicht. Zij dacht eerder aan een reactie op de BMR. Ik moet de koorts in de gaten houden. Houdt'ie aan dan bellen en kunnen we langskomen. JARI, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Ik hoop dat je een geweldig mooie dag hebt met je papa, mama en de rest van de familie en vrienden!
@queen ik ben er stil van. mijn nichtje had ook een cyste op een van haar eierstokken en die hebben ze weg gehaald gaan ze dat bij jou ook doen?
roshi tuurlijk ga ik dat doen! tweety nee deze zijn niet schadelijk. zijn van die hele kleintjes. thnx verder meiden.
jawel die zijn allemaal lekker aan werk dus ff tijd bezinken en kan ik straks verhaal doen bij paps die half 2 thuis komt.
Net het hoofdkantoor van Zara gebeld ivm met het niet werken van site. Mens aan de telefoon kon 'm gewoon openen zei ze. Nou ik niet :x En jullie? Snap er echt helemaal niks van.....
jeetje meid wat een verhaal! Wat een verdrietige situatie!!! Dikke knuff voor jou! En het maakt me ook wel een beetje bang, wat als ik ook zoiets heb misschien moet ik toch maar snel naar de ha gaan...
@ Queen: www.zara.com @ Pisum: je moet echt naar de HA gaan! Niet mee wachten hoor meis! Fijn je hier weer te zien op het forum na je 'o zo leuke' vakantie...
Wie o wie van de PSP dames zou een foto voor mij kunnen bewerken? Ik denk dat het niet zo ingewikkeld is wat ik wil, maar zeker weten doe ik het niet....
Jari: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan met je papa en mama en ik hoop dat het een fijne, ontspannen dag voor iedereen wordt om nooit te vergeten.
Even snel vanaf mijn werk: Jari gefeliciteerd! Queen, pfff schrik van je verhaal, dit had ik niet verwacht. Een dikke knuffel en ik hoop dat de spuiten werken...