@Queen: hier heeft Kaatje een goed punt. Ze gaan je echt niet volproppen met hormonen, enkel om een eisprong en cyclus te krijgen. Dit doen ze pas als je een concrete kinderwens hebt. Mijn vriendin loopt nou ook bij de gyn voor zelfde probleem. Eerst kreeg ze Primolut en pas toen de kinderwens er was, kwam Clomid ter sprake.
Hij zit haar daar nog verbaasd aan te kijken, maar nadat die foto was gemaakt, zette Rayyan het ook op een krijsen. Het was een leuk stel samen
Hadden wij hier ook. Enige oplossing: blijven oefenen oefenen oefenen. Rayyan drinkt nu sap uit de tuitbeker en water (wat hij nooit wilde) heeft hij in Marokko geleerd, omdat er daar geen sap was Dus het is gewoon een kwestie van niets anders aanbieden denk ik. Hij wil nog steeds geen melk uit de tuitbeker, maar ik bied nu gewoon niets anders aan. Hij zal heus wel dorst hebben en dan pakt hij het echt wel (zonet 100 cc gedronken, jeej). Ik wil ook gewoon van die fles af. Je kunt natuurlijk ook meteen met een (oefen) beker proberen, maar ook daarvoor geldt dat je veel moet oefenen en doorzetten. succes meid!
@kaatje mssn en tand onderweg? of gisteren avond bonen met ui gegeten? knuffs @wupje djw knuffs! nod even doorwerken en dan ben je zo thuis (als je niet al onderweg bent haha) @irisB ik wil wel foto's zien van de mobiele E wout
Parr, hij had gister een potje met rijst, groente en kip en een stuk of 10 tanden en kiezen op doorkomen haha
hihi als kate zoveel doet ineens moet het een tandje zijn wat eten jullie? Ik hen krieltjes met ui en champignons met beetje paprika poeder erover, spitskool in boter en saucijzen (? denk ik ) op. AL er wat over blijft dan morgen gehakt en goulash saus erbij
Wij hebben aardappels , wortelstjes met doppers en saucijsjes op Hmm.. ik ga toch proberen om de tandarts uit te stellen tot januari.. ik wil echt nog niet Moet wel gebeuren voordat we aan de klus gaan ivm narcose maar daar zorg ik wel voor. Ik heb er nog geen last van dus ga het toch nog even uitstellen
hormoonbehandelingen, ik wacht het lekker af tot januarie dat ik naar de gynacoloog ga tot die tijd laat ik alles even rustig bezinken.
Mogge, ging gister om 21.45 slapen, was om 00.15 klaar wakker Gisteravond ook steeds buikpijn, teken dus dat ik het iets rustiger aan moet gaan doen en ik ben nu echt klaar met het iedere dag overgeven, kon me vanochtend mooi verkleding omdat ik tijdens het overgeven in mijn broek pieste Miracle, ik kan ook geen talen hoor maar je hebt een hele makkelijke vertaler op internet ow dat is idd een andere wending,maar hij moet idd wel met zijn gedachten bij de therapie zijn. knuff Anno, wel een goed gesprek gehad dus
Meiden, Levi loopt nog 4 stemmen achter dus wie nog niet gestemd heeft, wil je dit aub nog even doen? Zwangerschapspagina - Baby van de Maand
@ Kaatje: ik een goed gesprek??? Weet even niet of je mij wel bedoelt....of ik ben gewoon een zeef en weet niet meer wat ik zelf schrijf Zo ga ik met Aimar op weg naar het gemeentehuis, zijn paspoort aanvragen Ik had Aimar net een leeg bakje met een lepeltje gegeven omdat hij altijd na zijn pap/eten daarmee wil spelen. Dus in de box met dat schone bakje en lepeltje. Grote lol, maar nu ontdekt meneer dat hij met het lepeltje ook op de trommel kan slaan en is de lol nog groter Oja hebben jullie kids daar 's morgens ook last van? Ik mag Aimar 's ochtends gewoon niet op de grond/box zetten terwijl ik zijn pap maak. Echt boos, gillen en zeuren. Ik doe het wel want met hem in mijn armen kan ik echt geen pap maken, maar ik vind het wel irritant. Weet nu niet of hij heel erg trek heeft en daarom gaat huilen of dat ik in het vervolg juist eerst even langer met hem moet spelen en knuffelen en pas daarna zijn pap moet gaan maken. Misschien helpt het, zal het van de week eens anders aanpakken, kijken of het helpt.
Eva, sorry bedoelde Anno. Levi heeft wel een periode gehad dat hij mega boos werd als ik niet binnen 30 sec. zijn eten op tafel had. Toen ben ik hem vast een broodkorst gaan geven, ging goed tot gister. Nu kruipt hij met die broodkorst naar Taco zijn drinkbak en gooit hem daarin
Ligt iedereen nog op 1 oor ofzo? Levi was 06.45 wakker en ik begin sinds vorige week pas om 09.30 dus heb zeeen van tijd 'sochtends
goedemorgen, is niet veel gekletst hier gisteravond, das wel fijn. Kaatje had je geen medicijnen tegen de misselijkheid? Of helpen ze niet? Vanochtend de fles nutrilon vervangen door fles koemelk. Brood wilde madam weer niet, net zoals gisteren ze eet de kaas op en gooit de rest op de grond. Dus dan houdt het op en gaat het bord weg... Vanmiddag ga ik maar weer eens de melk uit de oefenbeker geven, kijken hoe dat gaat. Bij het avondeten drinkt ze water uit de beker en dat gaat best goed.