September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Queen: jeetje meis wat een rot nieuws. Kyani is idd echt een wondertje.

Teun drinkt ook nog niet uit een tuitbeker. Ik blijf het gewoon proberen. Kom vanzelf wel. Tot nu toe is altijd alles nog goed gekomen dus dit zal ook wel een keer gaan lukken.

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ne eom die tijd liep ik al in de supermarkt ;) dus lag neit nog op 1 oor :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, medicijnen helpen wel tegen de misselijkheid, niet tegen het overgeven :(

Even bakkie gedaan bij smoeder. nu rennen voor t werk.

fijne dag

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @queen: gisteravond had ik geen tijd meer voor een PB maar ik heb hier al heel wat opties voorbij zien komen! Ik denk dat je er idd goed aan doet om alles even te laten bezinken en met de gyn in januari een plan te maken wat het beste bij jouw situatie past. En ook over de toekomst te praten dan.

@kaatje: wat vervelend dat de misselijkheid wel beter gaat maar het overgeven niet!

@eva: Raven heeft dat ook een tijd gehad, niet kunnen wachten. Nu gaat het de laatste tijd erg goed, ze kan rustig een half uur spelen. Kunnen wij rustig wakker worden en pap maken.
    Denk dat het een fase is.

Net waren de katten elkaar aan het 'afmaken'. Even veel blazen, grommen, meppen en laten zien wie ook alweer de baas is (geen van tweeen).
    Raven schrikt daar de laatste week enorm van en het op een huilen, echt zielig. Gelukkig duurt het niet lang als ik haar troost en uitleg dat de poezen een beetje ruzie hebben.
    Vervelend is wel dat de poezen daarna altijd nogal tense zijn en ze niet in de buurt moet komen anders krijgt zij ook een mep...

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, ja toekomst ga ik ook zeker bespreken.
    minder van katten en raven. Hier gebeurt dat ook maar kyani ligt er altijd om in een deuk :D

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, jeetje jij hebt t echt erg he die misselijkheid.
    Was dat bij Levi ook zo?
    Ik had t 16 weken lang, maar gelukkig maar 1 x over moeten geven.

@Eva, ja Mike heeft dat ook.. Haal ik hem uit bed en zet ik hem op de grond neer in de keuken en maar jammeren/dreinen tot die fles komt.
    Maar dan heeftie gewoon pech hahaa..

Mike was alweer om 6 uur wakker.. Hoop dat t geen gewoonte gaat worden *gaaap*
    Zo te lezen zijn er dus een hoop kindjes die tussendoor weinig drinken.
    Dan zal t wel zo horen hihihi.. Dan was Mike gewoon een zuipschuit met zijn flessen sap.
    Kreeg nog mailtje van Friso dat kindjes tussen 1 en 4 jaar 05,-1 liter vocht (incl melk) moeten binnenkrijgen.
    En dat ik best al die fles van na zijn boterham kon laten zitten aangezien hij dan nog 400cc melk drinkt.
    Maar dat bepaal ik zelf wel en bied gewoon 150cc aan, want dat krijgtie ook als hij straks halfvolle melk gaat krijgen..
    Wat een rotweer, blijf mooi binnen vandaag eten toch patatjes! :D

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hebben wij gisteren gegeten missy :D heb voor vandaag spaghetti bolognense :D

pff zo geen zin om te zuigen en dweilen en was te doen.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy was je toevallig al bij de prijsmepper gekeken?

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :x:(:x:(:x:(:x
    Ik baal....ben net aangehouden door de politie. Ik reed te hard. Ik helemaal verbaasd, want ik reed netjes onder de 50. Blijkt het een 30 km zone te zijn, sinds kort is dat pas en dus komen ze meteen even controleren. Ik reed dus 43, na correctie 40 en dus kan ik een rekening verwachten van 46 euro :( Ik baal zo, want we kunnen het geld zo goed gebruiken, elke keer al aan het rekenen of we wat overhouden en dan krijg je dit :x Ben echt verdrietig.....

@ Missy: jij was toch aan het Sonja Bakker-en???? :p

Ik ga Aimar op bed leggen want die is moe.

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ MissyZuilen: Teun is ook een zuipschuit (was ik vroeger ook). Hij kan elk uur wel een hele fles (125 cc) sap drinken en dan pakt hij de fles van me aan of hij is uitgedroogd en zet het op een drinken niet normaal ;). Hij drinkt zeker wel 1 liter per dag. Waarvan 1 fles halfvolle melk (op het advies van CB overigens). Het KDV is ook altijd helemaal verbaasd hoeveel dorst hij heeft... Hij dus ook veel volle plasluiers.

@ Eva: jeetje wat $#@%!! van die boete. En wat flauw van ze zeg. Ik kan daar ook altijd heel verdrietig en boos over zijn. 1x had ik 2 boetes in 1 week tijd en bij de 2de (verkeerd geparkeerd) begon ik gewoon te huilen bij de controleur :). Kon het geld toen ook echt niet missen.

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sannemart: nou het huilen stond mij ook nader dan het lachen hoor...:) Mijn handen sheekten (weet niet hoe ik het moet schrijven hoor...). Kijk als ik nou echt het gas had ingetrapt om eens lekker wat harder te gaan rijden (wat ik soms wel eens doe :)) dan had ik zoiets gehad van: ok stomme doos, eigen schuld. Maar nu was ik me gewoon van geen kwaad bewust :( Maarja tis gebeurd....

Ga weer verder met de was...

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: oh dat is altijd zo balen als je zelf niet door hebt dat je iets fout doet en iemand corrigeert je dan... Niet leuk! En een boete is al helemaal niet leuk...

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, balen van de boete.

hier met heel veel tegen zin mijn kamer aan kant maken voor de logee die vrijdag komt. Pfff echt geen zin in maar is wel nodig :(

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hee mooie banner Queen!

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, dan doe je t lekker een x niet! Denk lekker even aan jezelf en ga gewoon wat leuks doen of relaxen.
    Dat huishouden komt wel..

@Tweety, nee wilde gisteren uit CB gaan maar toen wassie nog dicht.
    En Mike werd moe, dus ben naar huis gegaan.
    Ga wel deze week nog als t ooit een x droog word.

@Eva, owww balen zeg! Mijn pa kreeg x 36 euro boete voor 4km te hard! Echt belachelijk maar ok..
    Ja ik ben nog wel bezig met Sonja, eet amper nog lekkers tussendoor maar 1 x per week wel patat of pizza.

@Sannemart, maar misschien drinkt Teun ook wel zoveel omdat t makkelijk in een fles zit net als Mike.
    Gek he, ik maak me altijd zorgen als ze teveel drinken, maar ook weer als ze te weinig drinken.. Maarja..

Heb al 1 was hangen, de andere draait nu en heb al de tafels gedaan, geveegd en af gewassen.
    Zo alleen nog afdrogen maar eerst even De Pfaffs kijken. :)

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik ga ook maar eens wat nieuws PSP-en. Iets herfstigs.

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kreeg net telefoon van me tante.. Haar kleinzoon van 5 jaar (Viktor, zoontje van mijn nicht dus) ligt in t ziekenhuis. Hij is gisteren in coma geraakt thuis en gelijk met spoed naar het WKZ gegaan en aan infuus gelegd enzo..
    Blijkt dattie al vanaf zijn geboorte suikerziekte heeft, alleen dan de variant waarmee je dus niet aankomt omdat je lichaam niks verdraagt.
    Hij heeft nog jaren BV gekregen, dus toen merkte me nicht niks.. En erna dacht ze gewoon dat hij niet zo'n grote eter was verder was hij wel energiek. Maar t werd afgelopen weekend steeds erger tot hij dus gisteren niet meer wakker wilde worden.
    Arm jochie, pas 5 jaar en nu al de rest van zijn leven insuline spuiten.. :(

18. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje: balen dat het niet helpt tegen overgeven.

Eva: Ilse krijgt 's ochtends nog een fles en wil die ook meteen als ze uit bed komt. Meestal is het krijsen totdat ie in haar mond gaat, hahahaha. Bij brood enzo zet ik haar meestal vast in haar stoel met een speeltje.

Yule: Ilse schrikt er voornamelijk van dat ik dan boos wordt op de katten... de rest niet. Maar inderdaad gewoon rustig uitleggen, dan gaat het wel weer over.

Eva: balen van die bekeuring. flauw he dat ze dan meteen gaan bekeuren.

Missy: oef das schrikken, hoop dat het helemaal goed komt.

Zo ik heb de poetsklusjes weer erop zitten. Nu de was nog. Maar kan geen was draaien tot 16.30 want ze werken vandaag aan de waterleiding en tussen 8 en 16.30 kan water worden afgesloten. Altijd fijn op de dag dat ik normaal de was wegwerk, grrr...

Ilse heb ik om 9 uur in bed gelegd. Normaal slaapt ze dan tot 11 uur. Nu is ze al vanaf 10 uur aan het rommelen. Iedere keer als ik denk, nu haal ik haar eruit, wordt het weer stil....

19. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Jeetje Missy dat is zielig voor dat jochie (en de ouders). Is hij alweer wakker geworden inmiddels?

@ Missy: Wat is teveel en wat te weinig? Teun drinkt gewoon veel net als ik. Verder is hij gewoon gezond en vrolijk. Ik maak me er niet te druk over.

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: zo dat is best heftig nieuws over je neefje. Is hij nu wel uit de coma al?

Ik heb toch een afspraak gemaakt bij manueel therapeut voor Aimar. Niet alleen omdat hij zich nog niet optrekt (behalve dan af en toe tot op zijn knietjes) maar ook omdat ik merk dat wanneer ik zijn billen/beentjes omhoog doe bij het verschonen, hij dit niet echt fijn lijkt te vinden. Hij heeft geen pijn denk ik, maar hij wil het liever niet. Balen is alleen dat we pas 28 oktober terecht kunnen.

Zijn er nog meer kindjes die zich nog niet optrekken? Ik weet dat ieder kind anders is en zich anders ontwikkelt maar mijn gevoel zegt dat er iets niet goed zit bij Aimar. Juist omdat hij heel alert, onderzoeken en nieuwsgierig is naar nieuwe dingen, vind ik het vreemd dat hij zich nog totaal niet optrekt om bijv. te kunnen zien wat er op de salontafel staat.

Vanmiddag gaan we ook naar de tandarts. Mijn vriend moest voor controle, dus gaat Aimar mee zodat de tandarts even kan kijken naar die aanslag/plak op zijn tandjes ondanks dat we iedere avond goed poetsen.

Straks nog even boodschappen doen, dus ga even mijn lijstje maken. Wij eten trouwens kip uit zo'n braadzak van Knorr. Dat is echt superlekker!

Deel Deze Pagina