September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Oke bedankt meiden!
    Want van zaterdag op zondagnacht gaat Mike uit logeren en dan wil ik t weer voor t eerst proberen.. Maar heb echt een hekel aan condooms, vandaar. Anders had ik nog wat langer gewacht.
    Ben er namelijk heel zenuwachtig om.

Weet niet of er hier iemand in geloofd, maar ben tijdens me zwangerschap bij een paragnost geweest. Een die meedeed aan het eerste seizoen van Het Zesde Zintuig!
    En die voorspelde toen al alles goed over Mike (zoon, week 39 geboren, bijna 8 pond, ook kwa karakter zit ze tot nu toe al goed) en ook over me vriend en me vader en overleden oma en tante had ze alles goed!
    Maar nu komt t dus.. ze voorspelde dat ik gauw weer zwanger was van de 2e en dat was een ongelukje. En dat word een dochter wist ze me te vertellen.. En ook de naam had ze zowaar al goed (tenminste, wij hadden al 2 namen bedacht en toen wisten we dus dat we nu een jongen kregen dus besloten we de meisjes naam te bewaren voor als we dus nog een meid zouden krijgen).
    Dus daarom wil ik zo graag weten of me pil al 100% veilig is. Zit niet nual te wachten op nog een zwangerschap en kind..

2. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Wupje, Lenthe had een hele nare hoest al een paar dagen, en vorige week zijn we bij mijn oma geweest en die is net zondag in het ziekenhuis opgenomen met een longontsteking. Dit maakte mij wat oplettender. Toen ze gister zo hoeste dat ze met ademhalen zeg maar begon te piepen heb ik de ha gebeld. Deze heeft naar haar gekeken en haar longen geluisterd. Ze gaf toen aan dat ze troep in de longen had maar niet in staat is dit zelf op te hoesten. We moeten haar nu in de gaten houden en als haar longetjes met ademhalen op een bepaalde manier naar binnen gingen moesten we meteen weer langs komen. Ze wil eerst dat we het met zetpilletjes proberen en met rust. Zelf geven we haar nog tussikind siroop en luuf baby zalf om vrijer te ademen.
    Moet zeggen dat ze vandaag wel wat fitter was nu ze die zetpil had gehad.

3. @MissyZuilen: Als die paragnost het ook wat dit betreft bij het rechte eind heeft, zal je dochter zich door niets laten tegenhouden... :)

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hallo meiden,

heb niet intensief meegelezen en teruggelezen.. sorry! Heb vandaag een drukke dag gehad.. vriendin met haar zoontje is bij mij langs geweest..

En vandaag is het dan zover: mijn eerste ongi na bijna een jaar.. en voel me absoluut niet fijn.. ontiegelijke krampen.. en tsjee wat een bloed zeg! waar komt het vandaan! Nu weet ik weer waarom ik de ongi niet miste:hoofdpijn, kramp en die ver*tterugpijn :( nu wel een excuus om aan de chocola te gaan :)

even spammen:
    Michelle en Roan,,

Ik wil ook psp! waar kan ik dat downloaden dan?

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    en hier had mevrouwtje er genoeg van om voor model te moeten spelen!
    daar was het breilipje al HIHI!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, nee hahaha inderdaad. Maar dan heb ik wel alles geprobeerd eraan te doen. ;)

@Lindaa, Michelle kijkt niet echt blij, dus waarschijnlijk word het niet haar huwelijkspartner. ;)

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Geweldig die foto's! Ga zo door dames, vind het erg leuk ze te bekijken :D Hierbij ook even *spam*
    Beetje bewogen maar ik wilde zo graag een glimlach vastleggen.

[​IMG][/img]

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahha nee missy ben bang van niet ;)
    kaatje, ik neem aan dat ik dan de 2e moet nemen? van het lijstje?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, lief !

Lindaa, ja dan kan je het 30 dagen gratis proberen

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja heb het gezien thnx!

pisum: liefffff

13. leuk hoor al die foto's

ons meisje slaapt gewoon al bijna een uur!
    en dat voor 's avonds geweldig!

ik klikte op oke en de eerste pruttels komen uit de babyfoon, ff afwachten dus.

xxxxxxxxxxxxxxxx

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje hoevaak het voor komt is nog verschillend geloof ik in het sofia hadden ze het over 50 kindjes per jaar.
    en waar ik deze uitleg vandaan had 1 op de 5000.

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Tweety, had je dat masker wel gedownload via dat ZIP bestandje?
    Ik krijg dat masker juist wel, maar de rest niet.. kan die niet openen zegt ie.

Aaah wat een lieve foto's allemaal!

MissyZuilen, spannend van die paragnost.. Of gewoon niet doen haha, weet je zeker dat ie geen gelijk heeft :D

16. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Missy, Ik heb ook net mijn stopweek gehad en begin morgen ook weer met de volgende strip ook dezelfde pil. Het is idd zo wanneer je op de juiste dag bent begonnen dat de pil dan na 2 weken veilig zou moeten zijn. Nu had ik mijn 1e ongesteldheid niet afgewacht en ben gewoon zo snel mogelijk weer begonnen. De 1e strip hebben wij het continu met condooms gedaan. Wij wouden het risico niet lopen. En vanaf nu moet je weer op je pil kunnen vertrouwen. Zo is het mij door de ha uitgelegt. Nou daar gaan we dan maar vanuit dan. Ben die condooms nu alweer zat!

Kaatje ga je nou weer fulltime werken?

Wij hebben Lenthe beneden in de box liggen en daar slaapt ze ook gewoon in. Zo raakt ze ook lekker aan alle geluiden gewend en slaapt ze overal doorheen. Kan gewoon stofzuigen en radio luisteren als ze slaapt. Verder ben ik ook niet zo moeilijk in waar ze in slaapt en waar ze slaapt en het voordeel nu al is dat Lenthe echt overal in en kan slapen. Als we haar ergens mee naar toe nemen valt ze gewoon in slaap als ze moe is. Als het nou de kinderwagenbak is of op een kleedje op de bank.
    Verder krijgt ze rond 23;00 de laatste fles en ze slaapt al vanaf 3 weken door tot ongeveer half 9, 9 uur. Na de laatste fles gaat ze naar boven in haar bedje. Ze had in mijn buik s'avonds al een ritme dat ze vaak rond 22;00 heel druk was en dat heeft ze nu nog. Ze is dan klaar wakker en wil dan even aandacht. Daarna krijgt ze haar fles en gaat dan super tevreden slapen. En met de voedingen geeft ze het wel aan. Meestal rond de 4 uurtjes en anders begint ze wel te mopperen das een teken dat ze honger heeft ;)
    Eigenlijk mogen wij echt niet klagen met een baby die zo tevreden is :D

17. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @parr lekker he met muziek die kleine van mij valt inslaap op vogeltje van woezel en pip.

@missy lief pyamatje he. kan heel goed het sprongetje zijn hoor. en dat betekent niet dat ze om het uur willen eten, maar gewoon eerder dan normaal en slecht slapen en zich zelf slecht kunnen vermaken in de box bijvoorbeeld.

@kristell hoop het voorlopig nog niet hoor is pas 6 jaar dus laten we daar nog even mee wachten. We hebben er nu al wat mee te stellen dus.

@mirandat leuke mobiel he hebben wij ook soms kan gio er wel drie kwartier tegen liggen kletsen echt geweldig.

@freesia sorry kan er niks aan doen. er zijn wel meer mensen die daar last van hebben. hij is al 5 keer uitgehuwelijkt aan meisjes onder de 6 maanden. papa gaat hem gewoon opvoeden dat hij met meerdere vrouwen mag toruwen. maar dank je wel voor het compliment

@kaatje geweldig leuk toch wel fijn dat je zo snel weer in je rimte was.

gio eet nu tussen 6 en 10 min en dan is hij gewoon klaar met eten. slaapt nu heerlijk. dus ga nog ff thee drinken met chocolade letter.

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meiden ik post de fotos vd kerstkaart morgen!
    Ga nu me bedje in, t uploaden duurt beetje lang :(
    Slaap lekker en tot morgen!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o miranda haha ik ben blond hihi foutje bedankt ga morgen weer ff verder stoeien ermee. :oops: :oops:

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Raven krijst nogsteeds, gelukkig slaapt Matice er gewoon doorheen.
    Tv staat nu maar wat harder hier, durf niet meer te gaan kijken want dan krijst ze nog harder.

Tweety & Lola Thx, dit is dus een beroemde peuterfase... hoop dat het snel voorbij is. Tis best zielig dat gekrijs en geroep om mama.
    Volhouden en uitzitten dus.

Mocht haar straks op de bank ook niet oppakken toen ik het woord bed en slapen zei ha ha
    Hoop alleen dat ik Matice straks hoor door haar gekrijs :)

Deel Deze Pagina