missy minder weer opbellen en melden?!? of niet? kaatje, ja laten bezinken lukt wel, maar blijf e rnog wel aan denken hoe heb jij het toendertijd verwerkt? mijn pa, die vond erg jammer! Omdat hij weet hoe ik over kinderen denk en dat ik er minimaal 2 wilt. Maar ja we wachten af. mirandaT, leuk koppie zo
@Parr, hoezo mag dat niet met zeep dan? Hoe krijg ik dan goed me gezicht schoon en me make-up eraf? Dus kan die gezichtdoekjes niet meer gebruiken en me tonic om schoon te maken voor ik de Inderm erop doe? @Eva, ken t.. Word gezellie dan zondag wahahaha! @Miranda, wat een knappe dochter heb jij!
@mirandaT knappe meid hoor @missy en eva zeggen jullie even tegen jullie kindjes dat er in mijn huis niet gemopperd wordt haha xxxxxxxxxxxxxxxxx
@Queen, ja morgen om half 9 hang ik weer aan de telefoon met de woningbouw en dan eis ik dat ze die dag nog komen.. Want ik vind t geen prettig idee dat Mike er nu moet slapen terwijl er lekkage en natte plekken zijn in t plafond.
Owja heb em gelezen en op gereageerd. Meiden ik ga afsluiten en kijken of er nog enige magie te bespeuren is... Want als t aan mij ligt gebeurt er nooit meer wat en dat is ook niet goed want dan komt me libido helemaal niet meer terug. Fijne avond allemaal!! -xxxx-
Yule, bedankt voor je reactie. MOrgen maar even naar laten kijken door de cb arts en anders even naar de huisarts. Hummelke: ja ik ook die grijze met dat groene shirt. Ik denk dat de legging die erbij zat nog veel te groot is maar het jurkje is erg leuk! Parr: niet echt kriebels maar ik heb januari, februari in mijn hoofd om weer te beginnen maar mijn man ziet dat nog niet echt zitten. Dus even kijken of Ingeltje denkt dat ik hem kan overhalen .
missy nee idd je hebt gelijk. heb kyani der site helemaal geupdate! dus wie leuk vind kan een kijkje nemen