September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoihoi!

Ok ego eerst :p

Ben dus vanochtend bij de CB geweest. En de wvk was er die ik altijd zie.
    Eerst gewogen en gemeten. Vorige maand was zij dus 8980gr en 77,3. Zij was maar 380 gr aangekomen en dit baarde de inval zorgen *rolt ogen*

drum roll.......

Kate is in een maand tijd naar 9720gr en 80cm!
    Ik had wel verwacht dat zij aan was gekomen maar zo'n groeispurt! :D :D

De wvk was super trots op Kate en vond er eigenlijk ook weinig reden tot zorg. Maar zij was ook met mij mee eens. zij kent Kate en mij ook. Dus weet zij aar zij Zorgen moet maken.
    Kate was ook lekker vooruit op motoriek en ook snel. Lekker een kletstante en heerlijk :D
    Ik gaf aan dat Kate nu aangeeft genoeg te hebben met 1 fruit en 1 boterham. En dat was goed. want na 1 jaar eten ze niet veel meer. Hebben ze ook niet nodig.
    Zij is nu ook op de hoogte dat ik 31 aug met de bv gestopt was. En was ook tevreden over die gang van zaken allemaal.
    Wij hebben het nog over mijn hormonen/pil gehad. De aankomende verhuizing.
    Ook over de basisschool.
    Bij ons is het zo dat tussen de 1 en 2e jaar je een brief van de gemeente krijgt waarin je aangeeft welk school je hebben wilt. Dus geen wachttijden of wat dan ook (wie komen nu ook naar het oosten wonen? :p)
    Ook een folder meegekeregen over de peuterschool.
    Verder niks aan te merken. Ik deed het hartstikke goed zoals altijd 8) (heerlijk om weer te horen haha) en 26 nov. gaat zij terug voor haar prikken.
    Ze zei ook heerlijk toch een lange slanke dameke 8)

*trotstrotstrots* zie ik het ook goed dat mijn meid een van de langste dames is? ;) :D

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    No problemo :D Alleen een klein beetje tandsteen maar ze kon het zo weghalen, het was niet zo erg dat ik ervoor naar de mondhygieniste moet :D op naar de volgende controle *happydance*

A daarentegen moest een hele enge (diepe) vulling aan de zijkant van zijn kies, iiieeeeeeeeeh :$ maar goed hij moet sowieso een complete renovatie ;)

3. wij moeten vanmiddag naar de tandarts
    heb er ook zo'n hekel aan

iedereen slaapt hier

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ingeltje minder aandacht? denk het niet.. ik denk gewoon het is de 2e dus been there done that ;) tijd vliegt ook sneller voorbij denk ik. En idd druk met werk en met julian etc etc.
    oef bah :( eng verhaal..

@wupje ja ze worden ook niet wakker van vuurwerk :( haha hier geen onweer gehad :(
    ponyfokkerij? klinkt leuk!

@kaatje wow! ja ik ken ook 1 a 2 vrouwen waarvan hun zonder een enkele perswee te hebben gehad ineens het kind tevoorschijn kwam! en dan vooraf lichte weeen gehad!
    oooh wat een leuke kado van smoeder!! 8) ik kan nu ook niet babyzwemmen met Kate, mis het wel :(

@lola klinkt leuk! wel jammer dat je moeder niet veel te zien/horen was :(

tandarts moet nog afspraak maken *bloost*

@queen dan ben je een echte bikkel want die pijn oeioei nee ik zelf met mijn prikfobie zegt doe die naald erin!
    Maar goed ik heb 2x gaten gehad. De eerste keer was zonder verdoving want het zou om kleine gaatjes gaan.. nou bij de laatste had ik het geweten o_O en de 2e keer gingen ze eerst proberen maar deed echt zeer dus heeft de ass. mij geholpen rustig te blijven toen de ta de prik zette en nu... give me the shot! haha :p

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    whaha ik zie jou al parr: give me the shot!
    net zoiets als: show me the money! :D

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    haha pizum ik zag ok al voor me

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo ik ben weer bij met lezen. Echt enorm chaotische dagen achter de rug, maar het event zit er weer op, dus weer op naar de orde van de dag. Al loop ik enorm achter op mijn gebruikelijk werkzaamheden en volgende week vrijdag een volgend event, dus rustig is het niet.

Dinsdag was ik pas om 23.45u thuis van een diner met de gasten, gisteren moest ik om 6.00u mijn nest uit en was ook laat thuis. Was dus echt helemaal doodop gisteravond. En ben nu nog steeds zoooo moe. Morgen fotoshoot voor de Margriet, maar bel ze af. Echt geen fut om Sara helemaal naar A'dam te slepen. Zij is ook aan het snotteren, dus we blijven lekker thuis.

@Lola: fijn om te lezen dat het maandag al wat minder onwennig was op je werk.

@Ingeltje: ontzettend gefeliciteerd met je baan. Erg leuk! Zeker omdat je al zo enthousiast terugkwam. Top!

@Eva: hoe is het met de verkoop van jullie appartement. Al bezichtigingen gehad?

@Kaatje: wat een leuk cadeau van je smoeder. Hier nog twee van die oma's die helemaal gek op Sara zijn.

@Pisum: is Rayyan weer een beetje in zijn ritme?

Nou heb dit bericht tussen 11.00 en nu geschreven, dus ik stop maar even. Schiet niet echt op. Veel te druk. Vanavond denk ik ook niet online, dus kom me morgen wel weer laten zien.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd! :D :)

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes dikke knuffs

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dank je Ingeltje, ik voelde me al meteen weer een enorme aansteller...

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pff het schiet hier niet op met de uitwerking van het interview ** schrijversblock noemen ze zoiets :D ** Maar eigenlijk mag ik hier dus helemaal niet zijn :)

Parr Kate is idd al een lekker grote dame! Super hoor dat ze weer helemaal goedgekeurd is!

Tandarts ha ha het is controle tijd! Ik ga in november ergens en Kyano krijgt ook zijn eerste controle dan :D

Jannes eerst maar even lekker bijkomen van alles!

Ik begeef me weer naar de pony's :)

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Net bij het cb geweest vanwege de smetplek.
    Er zat in elk geval volgens de arts geen schimmeltje in gelukkig. Ik moest vooral smeren met sudocrem of nog drogere creme, niet met bepanthen en ook geen talkpoeder want dat gaat klonteren. Ze raadde me een apotheek in Groningen aan waar ze op verzoek goeie zalf voor je maken. Morgen ga ik toch de stad in dus dan ga ik daar ook even langs.
    Ik heb lekker Isis in de Mei Tai gehad toen ik erheen wandelde, het was heerlijk weer dus dat was erg prettig.
    Op het cb vonden ze dat ik erg handig was in het 'Isis op mijn rug binden'. Altijd leuk als mensen het interessant vinden, ik heb dan altijd wel een verkooppraatje klaar :).

Groetjes
    Azeb

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Parr, zoooo Kate is goed gegroeid zeg en volgens mij even groot als Mike! :)

@Azeb, fijn dat t geen schimmeltje is en hoop dat de nieuwe zalf straks goed zijn werk doet.

Hier ligt RTL4 eruit en was EHBO aan t kijken (Eerste Hulp Bij Opvoeden) haal daar altijd goeie tips vandaan voor later hihihi..
    Heb nog even met Mike boodschapjes gedaan en nu ligtie op 1 oor en lig ik languit op de bank met de lappie.
    Heb de klusjes al erop zitten en ookal opgeruimd, dus even mama-tijd.
    Ben gelukkig wel al een beetje van mijn schoonmaakdrift af, scheelt me een hoop stress dan ligt er maar een x een kruimeltje.
    Zo kom ik ook nog aan mezelf toe. :)
    Tandarts, ik moet 2 x per jaar en elke x is t tot nu toe alleen nog tandsteen verwijderen geweest en meer niet.
    Dus kan niet meepraten over angst of verdovingen.

Owja en Mike drinkt nu zonder moeite uit de tuitbeker! :)
    Heeft al 1,5 beker op! JIPPIE!! :)
    Dus kan in t weekend de middagfles er ook in proberen en zo zijn we weer stapje verder naar een meer dreumesschema hihihi//
    Het is wel mijn schuld, ik liet vaak CB maar praten over zulke dingen omdat ik Mike nog klein wilde houden.
    En nu merk ik toch dat t deels verkeerd is geweest, want nu moet ik alles weer afleren.
    Maarja, wijsheid komt met de jaren toch. ;)

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wie had er hier ookal weer een overzichtje van aantal cm / welke maat schoen?

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy fijn hoor dat het goed gaat met de tuitbeker!

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Missy: vrijwel alle merken verschillen enorm per maat/cm. Je kan het beste de voet van Mike opmeten en bij het merk dat je gekozen hebt, kijken welke maat erbij hoort.

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zoo ik ben weer thuis :D

Kaatje ZO ! Dat zou je maar gebeuren... Ik vin dhet soms ook vreemd maar ik heb het wel al een paar keer gehoord.

Wat lief om te zien dat je Smoe helemaal gek is van levi , leuke foto ook !

Ingeltje Jeetje dat is niet niks van het nichtje van je buurvrouw en dan word er ook meteen zo geoordeelt over haar.. Gemeen hoor !

Tandarts.. :( heb vandaag een afspraak gemaakt...

Parr Zo Kate is idd flink gegroeit ineens ! En volgens mij is ze idd de langste dame hier :D
    Wel fijn dat alles oke was !

Missy Wat fijn dat het goed gaat met de tuitbeker.. Het gaat wel lukken ;)

Ik denk ook dat je idd eerst mike's voetje moet opmeten want elk merk heeft zijn andere maten ( ongeveer )..

Jannes Kom jij maar eerst eens lekker bij van alle drukte ;)

Vanmorgen even met me moeder en Tante naar de schoenenreus en de kromstraat geweest ( is een winkelstraat ).
    Heb voor Jaimy Topolino's gekocht ( van Zootjes , hetzelfde als oxxy's ) , 3 kinderDVD's ( waren aanbieding 3 voor 5 ) een paar haarfrummeltjes , pyama , een leuk setje kleren , een maillot , kleurpotloodjes en een schetsboek. En het was eigenlijk niet de bedoeling om dat te halen :D Maarja als het afgeprijst is ga je het niet laten liggen toch :D

Vanmiddag gebeld door CITThuiszorg en.... Ik mag 20-10 opgesprek komen !! Het is wel een informatiefgesprek en het kan dus alle kanten op. Ze hadden nu nog geen mensen nodig maar dat kon morgen goed anders zijn. En ik kan altijd kijken wat ze me kunnen aanbieden of niet en vanuit daaruit een beslissing maken..
    Ik ben benieuwd :D

Ook heb ik toch maar een afspraak met de Tandarts gemaakt voor een controle en een verwijsbrief voor het ZH voor het verwijderen van me laatste 2 verstandskiezen. Ass. zei al meteen dat ik zoiezo een verwijsbrief kreeg want hun trekken geen verstandskiezen. Al zouden ze dat wel doen , in mijn mond wordt niet getrokken of gesneden zonder dat ik platgespoten ben ( narcose ) :):)
    Me moeder heeft me er uiteindelijk toegezet want ik wilde het uitstellen maar ze had een goed punt.. Nieuwe zwangerschap..word het weer uitgesteld.. Na de bevalling..weer uitgesteld.. BV geven..Weer uitgesteld en zo zijn we wel een paar jaar verder.. ehhheheheh :)
    Dus toch maar doen voordat we aan de klus gaan oid :D

En nu ga ik even aardappelsschillen

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @miracle een gesprek is dan iig iets!! ik duim gewoon door hier :D

Ja Kate heeft echt een groeispurt achter de rug blijkbaar o_O

19. Super! Mooie cijfers hoor... :)

20. Dan duim ik dat voor die tijd iemand weg gaat die precies díe dagen en uren werkt die jij graag zou willen werken... ;)

Deel Deze Pagina