September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dankjewel meiden :D

Zo net gegeten , Jaimy had er niet zoveel zin in dus na een paar happen had ze wel genoeg vond ze. Nu is ze met de memorie kaartjes van CZ aan het spelen.. :D

Net de post netjes in de mappen gewerkt ( hier stapelt het post voor 1 maand op en dan ga ik het in de mappen doen , ben er iets te laat mee maar oke :p ) en 2 bedden verschoond.

Lachwekkend ( vind hubje dan ) altijd hoe ik ruzie weet te krijgen met het dekbedovertek van ons bed :) Jaimy der bed was binnen 10 minuten verschoond en ons bed duurde bijna een half uur :)
    Maar goed.. Ook de bedden zijn weer schoon :D

Nog even met ons mupke spelen en dan gaat die zo lekker slapen ;)

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier ook 1 die neit wilde eten ;)
    kyani is net na der papfles naar bed gegaan :D.
    dus zo ff onm kijken.
    Me pa is brood halen voor morgen was hij vergeten.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jaimy ligt nu ook in bedje. Ze heeft net haar fles warme melk op en ligt nu lekker te brabbelen in bed.

Ik kruip met hubje op de bank. Die gaat rond half 9 naar bed ( vroege dienst ) en ik wil een film zien :D

Het is oktober dansfilm maand bij NET 5 en laat ik nou net helemaal gek/dol/wild zijn van Dansfilms :D ( jaren lang zelf gedanst ;) )

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo Kate ligt er al in. Die was sinds 14.30 wakker en viel zowat om na het eten. Dus ligt al een kwartier in of zo.
    Straks om 20u bespreking over de huis, spannend!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb echt niet de energie om bij te lezen. Wil iemand mij alsjeblieft bijpraten?

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Miracle: wat goed zeg!! Een gesprek is een goed begin!

Wupje: foei wat ben jij een werkontsnapper ;)

Missy: ha! fijn dat hij de tuitbeker nu goed gebruikt. Zeg.. en als jij zo goed de tips aan het opvolgen bent van de EHBO, dan zou je toch moeten weten dat je vanaf het begin consequent moet zijn en dat Mike niet de baas is :D:D hehehe

Lola: inmiddels ben je nu een weekje onderweg op je nieuwe baan, bevalt het?

Parr: wat een ASOciaal lange dame heb je :p en heerlijk dat ze gewoon netjes goedgekeurd is, gezeur daar ;)

Yule: heb jij al iets gehoord of het hartje van Raven? Ik weet nog dat je zei dat ze iets hadden gehoord, maar heb de afloop nooit meer vernomen

Pisum: ik heb je nog niet officieel welkom geheten, want ik heb eigenlijk gemist vanaf wanneer je weer thuis was (je schreef de laatste stukjes nog dáár en opeens was je hier ;) ) maar dus nu:

WELKOM THUIS!!

7. hallo,

@parr wat fijn dat het nu wel goed was bij het cb

@miracle ik heb ook altijd zo'n problemen met het dekbed haha

ego:
    eindelijk een dikker leuk vestje gevonden voor julia in de opruimingsbak bij zeeman voor 2 euro haha
    tandarts was relaxed ik had niks
    julia mag als ze 2 is op de stoel, ze keek nu al haar ogen uit
    pfff rik was chagi vandaag
    vannacht dus gewerkt en daarna geslapen en toen nog moe en dat mocht ik horen
    heb hem gewaarschuwd dat hij morgen gezelliger mag zijn en anders maar iets voor zichzelf gaat doen
    hij is namelijk nu weer werken en wil morgen niet te lang slapen

julia slaapt ook al dus me-time

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo.. schoonouders waren op visite, en heb de hele dag mijn best gedaan om het verborgen te houden, wel Julian zijn shirtje aangetrokken natuurlijk, maar ik wilde wachten tot Gijs thuis was. Dus een vest om mijn buik geknoopt, buik ingehouden.
    Dus Gijs komt thuis, die zegt na een kwartiertje of ze al gelezen hadden wat er op zijn shirt stond, en ze hadden het al láng door whahahahah.
    Toen ik vorige week mailde had ze het gevoel al, maar de hele middag hadden ze het al in de gaten toen ik geen koffie nam en het vest zo raar omgeknoopt hield en ook nog eens geen wijntje pakte toen smoeder aan de sherry ging hihihi. Ze hadden het al tegen elkaar gezegd even buiten ahahahahah!

9. @ingeltje haha slim hoor allemaal je mond gehouden de hele middag

xxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Anno hihi , erg is dat he... Ben ook altijd blij als het bed gedaan is :D :p

Ingeltje Knap hoor dat je het de hele middag stil hebt kunnen houden !!

Ik zou dat dus echt niet kunnen en buiten dat om vrees ik dat me moeder het weer weet voordat we het zelf weten.

11. @miracle hoe kan je moeder dat weten?
    kan ze ff hierheen komen haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    zo ben ik ook weer!

spannend parr :D

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ey first time kom je ook even spieken :D

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Parr, zo die is flink gegroeid!

Azeb, fijn dat het geen schimmeltje is.

Missy: zie je wel dat het goed gaat, had ik van de week ook met de beker. Iedere keer een stapje verder!

Tandarts: hier alles zonder verdoving. Ik vind de pijn minder erg dan de verdoving;)

Mircale: ik duim voor je!

Hier niks bijzonders. Veel te druk gehad op het werk, dus nu lui op de bank. Oh ja wel bijzonder: Ilse heeft sinds weken eindelijk weer een nacht doorgeslapen! Hopen dat het vanacht weer zo is...

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Anno Ja dat vraag ik mezelf ook af.. Ze riep al 1 week voordat ik teste dat ik zwanger was !

Ze zegt dat ze het zag en merkte aan me , ook had ze er een heel sterk gevoel over..

Misschien moederinstinct ??

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn schoonmoeder ziet het ook aan mijn gezicht.. en dat is toch verre van mijn moeder whahaha

17. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    HAHAHAHA! Ja, Queen...heb je me door?

Wilde natuurlijk al jullie felicitaties voor Jari niet missen. Dankjulliewel allemaal!

Het was een hele gezellige dag met de opa's en oma's. Ik was vreselijk moe, maar voldaan. Zaterdag doen we het nog eens over met wat vrienden en broers en zussen. De kuur is dan weer langer geleden, dus kan ik meer hebben.

Vandaag de traktaties gemaakt voor het KDV, pffff...wat een rotwerk was het. Heb me er een beetje op verkeken, geloof ik. Wel leuk geworden: rijstewafel met daarop een klein badspeeltje en een Nijntje biscuit met daaromheen cellofaan (schrijf je dat zo? :)) en mooie lintjes.

Verder niet zo heel veel gelezen. Wel het slechte nieuws van Queen. He bah meid, wat vreselijk naar. Wat dat betreft kunnen wij elkaar de hand schudden dus... :(

Dikke kus voor alle lieve mama's hier!

18. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Oh, wist ik dat eigenlijk al?! Ingeltje zwanger? JOEHOE! Wat leuk, van harte! SUPER!

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: whoehoeeee, wat is Kate goed gegroeid!
    Denk dat Raven ook wel zo lang is maar ze is al een tijd niet bij het CB geweest.

Which brings me to...

haar hartje.
    Met CB gebeld maar ze kon dinsdag niet tussen het spreekuur door. Ze adviseerden me naar de HA te gaan. Maar ik had het al met J. besproken en die had het echt nog nooit gezien. En ik ging natuurlijk meteen weer twijfelen of ik het wel goed gezien had.
    Dus we hebben afgesproken dat we zodra we het een keer zien, wel naar de HA gaan. Nu maak ik me geen zorgen, ze groeit goed en ontwikkelt zich lekker. Als er echt iets met haar hart zou zijn dan zou ze wel meer dingetjes hebben. (klachten/problemen)
    Dus... geen afloop nog. Volgende maand CB en dan luistert ze maar even heel goed.

@miracle: oh super dat je op gesprek mag! Ik duim voor je!

@kaatje: ach wat lief van je smoeder!

@jannes: oef dat klinkt als een sloopweek. Lekker even uitrusten dan maar.

Morgen naar Elysium!!! Heb er zo'n zin in!
    www.elysium.nl
    En een keuken uitzoeken! Raven gaat de hele dag naar smoeder en blijft daar slapen.

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @first time: gesnapt? hihihi
    Jeetje ik kan me voorstellen dat het vermoeiend was. Dat vond ik al en jij hebt er ook nog de stress en chemo's bij...
    Petje af hoor!

Deel Deze Pagina