Eigenlijk moet ik gaan douchen... maar meiden spelen zo lief in bed (had ze daar hun fles gegeven in de hoop dat ze nog gingen slapen)
Kaatje weet je toch welke jas je voor Levi gaat kopen? Vervelend dat je je zo gammel voelt! Hopelijk trekt dat zo weer weg!
Ja als hij in het echt ook leuk is wordt het deze wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland
Levi zal nu wel wakker worden, de buren zijn geloof ik het huis aan het verbouwen ( klinkt meer alsof ze de muren verplaatsen )
@ Kaatje: het gewone zwembad wel, maar dit is een speciaal zwembad, klein en o.a. voor therapeutische doeleinden. ze hebben wel een website waar dus opstaat dat ze moeder en kind zwemmen hebben maar hoe, waar en wat staat er niet bij. Ik wil graag bij dit zwembad omdat ik daar op de fiets heen zou kunnen. Het andere zwembad zit in Soest en dan moet ik met de auto.... Leuk effe shoppen straks, veel plezier! @ Funny: leuke foto's van jouw meiden! Hebben ze altijd exact dezelfde kleren aan?
Eva nee hoor meestal niet. Heeft de een bijvoorbeeld een rose shirt aan en de ander hetzelfde shirt in wit ofzo. Vandaag heb ik 2 kleuren grijze broekjes (1 broekje is wat donkerder) en dan voor Anna het rose shirt erop en voor Sophie het lila shirt erop. Zo hebben ze hetzlefde aan maar dan in andere kleuren.
@ Funny: oh ok Leuk een blauw pakje kopen vandaag....maar was het al 99% zeker dan??? Meiden ik ga zo aan de slag hier.....
Ik kom nog één keer zeuren. Sta nu gelijk met een ander met 27 stemmen. A.u.b. stemmen op Levi Zwangerschapspagina - Baby van de Maand
Goeiemorgen meiden !! Lola Ahh arme Jasmijn. Is idd niet voor herhalng vatbaar... Firsttime Suc6 vandaag meid ! Kaatje Leuk jasje !! Ik heb al gestemd FunnyMe Leuk een eerste blauwe outfitje kopen !! Ik ga er hier maar eens met de stofzuiger doorheen , Jaimy zit in bedje te spelen dus die laat ik even zitten. Daarna even aankleden , mama en Jaimy en dan even op de fiets naar de winkel boodschapjes halen !
Dank u Ren ik net richting de wc, ligt er een envelop op de deurmat met daarop "Voor Erika ook een leuk truitje ?!?! " met een te groot geldbedrag er in. Aan het handschrift te zien is het van smoeder.
@Firsttime: succes vandaag meid! En humor werkt voor mij ook altijd heel goed, dus zoek maar een mooie cupmaat uit @Lola: oh, zielig Jasmijntje... Ietwat agressief spul he, die bytex! @Kaatje: dat is nog eens een leuke verrassing op de vroege ochtend! Lag er niet toevallig nog een envelopje naast met 'leuke kleren voor Pupke'? @FunnyMe: ik ben benieuwd wat ze vanavond zien! Hoe vaak heb je eigenlijk een echo? Krijg je die bij de verloskundige? @all: zwaai zwaai!
Goedemorgen kwam hoi zeggen ... en zeg weer doei... enneh duimen jullie vandaag ook een beetje voor mij? knuffs
@Jannes, maar op die site kon ik geen maattabel vinden. Vandaar mijn vraag, dacht misschien is er een algemene tabel ofzo. Vaak zie je namelijk bij bjiv maat 18, 10,8 t/m 11,2 ofzo..Dus dat daartussen maat 18 is. En die marge is dan omdat t per merk verschilt. @Miracle, bij ons stapelt de post zich altijd van 2/3 maanden op hoor en dan stop ik t pas in de mappen. Maar wij krijgen niet veel post dus dat scheelt, veel automatische incasso enzo. Wat ik trouwens raar vind, onze gemeentebelastingen krijgen we geen overzichtje meer van opgestuurd hoeveel we al afbetaald hebben in termijnen. Voorheen kregen we elke maand een nieuwe + acceptgiro erbij. Maar omdat ik steeds daar niet mee betaalde maar internetbankieren deed, sturen ze die misschien niet meer op. Niet zo handig, want nu weet ik niet of t wel aankomt.. Heb wel afschriften bewaard en ook vink ik steeds op een oude af welk termijn ik heb betaald, maar toch vreemd.. @Ingeltje, he ben ook maar een beginneling he, die maken ook fouten. En misschien deed ik t wel expres om te checken of jullie wel zoveel van opvoeden weten whahaha.. Whaha, die Souders van jou ook! Wel enorm lief dat ze t niet zelf vroegen maar afwachten tot jullie erover begonnen. Mijn ouders en Souders zijn te simpel, die hebben zoiets nooit al door. @Yule, wanneer had je die lippen opgemerkt dan? Want naar mijn weten kunnen best veel kindjes een gaatje/ruisje hebben zonder dat iemand er wat van merkt en groeien ze daar vanzelf overheen. Als het echt iets ernstigs is, merk je dat vaak wel aan meerdere dingen. @Eva, Mike tijgerde ook met 1 arm en 1 been hoor. Daar was niks mis mee, maarja die kruip nu dan ook als een speer en loopt langs de tafel en aan de hand (alleen bij Smoeder nog GRRRR). Wel verstandig dat je even laat nakijken. Maar wat First Time ook zegt, Aimar is erg snel met praten en fijne motoriek. En ze kunnen niet alles tegelijk leren. En hij heeft KMA, met een slechte start. @First Time, leuk weer wat van je te horen! Hopelijk trek je t allemaal nog een beetje en fijn om te lezen dat Jari al goed verwend is. @Funny, vind jou meiden altijd met zulke schattige koppies op de foto staan! @Lola, aaaaah arm kind! Wat doe jij je dochter toch aan zeg... Ik heb t zelf ook gehad dat spul, maar was een echte bikkel (goh heeft mike t dan toch van mij hihihi) en at t er gewoon af. Toen sambal geprobeerd, mosterd en nog wat andere troepjes. At ik er ook gewoon af.. @Ingeltje, sterkte vandaag!! *KNUF* @Funny, aaah leuk zeg eerste blauwe outfit! Onze kast hing (hangt) er vol mee. ben benieuwd of er bij ons ooit een roze outfit in komt hihihi! @Kaatje, aaaah wat lief van Smoeder. Dus je moet nu verplicht een nieuw truitje kopen? @Parr, tuurlijk duimen we voor jou! Hier weinig te melden, zul je precies zien op de dag dat Mike vroeg op moet besluit hij wel lang te slapen *grrr*. De Fuimucil Junior werkt niet meer voor hem en was vandaag laatste dag om te geven (10 dagen houdbaar) dus ben overgestapt gisteravond op de Bisolvon druppels. Misschien sliep hij daar wel zo heerlijk door, of toch door die dikkere pyjama... Eind deze maand weer Bambino babyspullen bij Kruidvat, zijn echt heeerlijke pyjamas!
Pupke, heb nog even op de envelop gekeken maar helaas Missy, voor dat geld kan ik wel een heel nieuw setje halen bij miss etam