September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee in 2d was ook niets te zien. Mn placenta ligt er telkens voor of uk ligt met zn beentjes dicht. Dus tja... herkansing maar weer.

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Funny > Leuk beebje weer gezien! Wat een keurig beebje heb jij :D jammer voor jullie maar er komt vast wel een moment dat beebje het prijsgeeft ;)

Jenna's site is aangepast, ben er helemaal blij mee :D

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Parr... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    bakkie was gezellig maar nu afgedraaid dus ga onder de wol

Lola, thanx. Ben er zelf ook niet zo blij mee maar hou maar in mijn achterhoofd dat het voor een goed doel is en misselijkheid een goed teken is ( maar mag nu wel klaar zijn ;) )
    Gefeliciteerd met Lotte :)

Roshi, jeeee Jenna zegt kiekeboe :D hoe gaat het met Moppiepoppie?

truste !

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik ga nar bed !!

Weltrusten meiden en tot morgen !!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @hummelke klopt die boeken waren rond de 10 euro maar ze zijn niet meer te koop schijnt. dus worden er echt gekke bedragen voor geboden.

goedemorgen,

hier een kort nachtje gisteravond alles versierd. aan de taart gewerkt en de kadootjes ingepakt. en om 5.15 dacht robin wel dat het tijd was om op te staan *zucht* hij is nog 5 min gaan slapen bij ons in bed maar papa moest naar de wc dus toen was ie klaar wakker *snik* nu wachten tot rene uit zijn bedje komt maar dat duurdt nog wel min een uurtje denk ik.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen.
    Hier goed geslapen maar Aimar was wel vroeg wakker voor zijn doen. 6:30! Ik heb hem nog even laten liggen, hij was namelijk aan het kletsen. Maar om 6:40 vond meneer het wel genoeg. Hij heeft nu net zijn pap op en is nu druk met het produceren van een poepbroek ;)

Ik schrijf zo ook nog even wat op het andere topic. Verder niet veel te melden....

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety: ik heb het denk ik gemist, maar wie is er jarig bij jullie thuis????

Ik ga voor de nacht denk ik 4+ luiers kopen (die bestaan toch???) want Aimar's plasluiers van de nacht zijn echt bomvol en nu is zijn romper elke keer nat! ;)

9. goedemorgen

@eva ja hoor 4+ luiers bestaan

@tweety gefeliciteerd met jekleine mannetje!

ego:
    weer om 6 uur wakker
    verder wel goed geslapen
    rik is weer werken vandaag, misschien alleen de ochtend moest even kijken wanneer hij klaar was
    mijn broer is vandaag jarig en oma heeft appeltaart gebakken dus straks smullen!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Psssst... Julian voor Aimar... Julian voor Aimar.. over?

Ik heb iets leuks gevonden in de keuken! Het zijn eensoort witte bolletjes en als je er aan trekt vallen ze uitelkaar en er komen een soort witte velletjes vanaf! Het wordt een flinke troep hihihi. Ik weet niet wat het is, maar mama legde het snel weer terug bij de andere groenten!

Einde bericht.. over en sluiten

11. hmmm
    oma had gevraagd of ik iets leuks wilde doen met psp met een foto van opa
    wil ik het afdrukken wat denk je
    inkt op

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: dat wordt óf inkt halen of geen kadootje meebrengen....

Aimar voor Julian....OVER!
    Die witte bolletje heb ik hier volgens mij nog niet ontdekt.....Mijn moeder lijkt ook niet zo goed te weten over welke witte bolletjes je het hebt...Ik hoor haar hersenen hier kraken....:D Weet je wat ook leuk is, een hapje appel nemen en dan zegt je moeder 'Goed zo!' en het daarna weer vrolijk uittuffen :D Je moet mijn moeder's gezicht dan zien, zo lachwekkend :p
    Einde Bericht...over en sluiten.

13. @eva geen kadootje dus
    vind het wel jammer
    had er eindelijk tijd voor en nu lukt het niet
    mijn oma wacht al een paar weken dus van de week even inkt halen

ik ga afsluiten, hopen dat julia zo wakker wordt en op naar de appeltaart JAMMIE!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hmmm, wat zouden dat nou voor witte bolletjes zijn???
    Is mij een raadsel, net als Aimar :). Mijn hersenen kraken hier ook.

Verder:
    goeiemorgen allemaal!

Nog geen belangstellenden gehoord voor een Mei Tai...

Wij gaan straks waarschijnlijk een tent kopen. Haha ik hoor jullie denken: nu???
    Ja nu zijn ze in de aanbieding :)
    We gaan naar de Vrijbuiter in Roden, volgens mij de grootste kampeerspeciaalzaak van Nederland. Altijd leuk om daar rond te snuffelen :).
    Waarschijnlijk wordt het deze tent:
    Columbus 6 - Kampeerhal De Vrijbuiter

Fijne dag verder!

Liefs
    Azeb

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen meide !!

Tweety GEFELICITEERD !! ( ik gok dat Rene jarig is ? )

Hmm wat zouden die witte bolletjes nou zijn waar Julian en Aimar het over hebben.. ook mijn hersens kraken flink...

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva rene is jarig vandaag :)

@anno thx

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety: van harte gefeliciteerd met Rene!!!!

@ Azeb: ik heb al een Mei Tai en die heb ik tot nu toe veel te weinig gebruikt. Zit soms nog wel te hannessen met hoe hoog/strak ik 'm nou moet knopen. Aimar vindt het ook niet echt super heb ik het idee. Maar toch wil ik 'm meenemen tijdens onze reis omdat het me gewoon superhandig lijkt om dan mijn handen vrij te hebben. Ik ga straks even wat filmpjes zoeken op You Tube om te kijken hoe ik Aimar op mijn rug kan dragen in de Mei Tai, misschien vindt hij dat wel leuk.

@ Ingeltje: nou het halve forum is nieuwsgierig naar jouw witte bolletjes :D

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,

tweety feli met rene zijn verjaardag :D

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo huisje is aan de kant , hubje is even boodschapjes aan het doen en Jaimy zit lekker van een koekje te genieten.

Dus voor mama de DVDspeler met Versterker aan en even lekker genieten van muziek :D

* Zingt mee: But I won't hesitate no more, no more
    It cannot wait, I'm yours
    *

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goodmorning ladies!

Hmm eigenlijk had ik nu een afspraak met mijn vriendin :( Ze zou kopje thee komen drinken rond 10.30 maar heb nog niemand gezien :( Ik heb al haar voicemail ingesproken maar nog geen berichtje terug gehad. Erg raar.
    Kyano was vanochtend weer ouderwets vroeg, iets voor 6'en alweer :$ Ik ben tot 6.45 blijven liggen en toen toch maar eruit gegaan. Gelukkig pikt Kyano dat goed om als hij wakker is nog 3 kwartier te blijven liggen maar ja met een brabbelende baby aan de andere kant van de muur slaap je niet echt meer ;)

Miracle oh ha ha marionette of marjorette :D maar ik snap het verschil nu!

Roshi ha ha die Jenna kiekeboe zeggen! Hoe gaat het met moppiepoppie?

Ingeltje en genoten van de film? Ik had hem al eens gezien, vind het een beetje wazige, maffe film :)

Azeb tot hoelang kunnen onze kids in zo’n meitai?

Lola ah wat leuk een klein meisje erbij!

Tweety gefeliciteerd met jouw jarige jobje!!!

Deel Deze Pagina