September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen,

Hier niets bijzonders te melden. Gister heerlijk genoten van mijn vrije dag. Met Sara in bad met het theeservies gespeeld, koffie gedronken bij szus en tekening voor opa en oma gemaakt.

Sara sliep vanochtend toen ik om 8.30u ging kijken nog. Ben maar beetje gaan rommelen boven, want nu was mama er wel klaar mee...haha...

Zo ff boodschappen doen en naar voetbal broertje S kijken. Vanavond surprise etentje voor vriendin in Eindhoven met 13 meiden.

@Ingeltje: bedoel je bloemkool?

@Tweety: gefeliciteerd met Rene!

@Parr: ai op je wang bijten kan zo'n pijn doen. Maar hoe krijg je het in godsnaam 3x voor elkaar??

@Lola: gefeliciteerd met jullie achternichtje.

@All: fijn weekend.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wupje hihi dat was een erge typvout :p
    Maar ik was een Dansmarietje en zusje van jou lief is een marjorette :D :D

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Miracle: ik heb ook gedanst vanaf mijn 4e jaar. Ik trainde voorheen ong 7,5 uur per week. Ik ben er dit jaar voor het eerst mee gestopt. Mis het wel, maar vind het ook heerlijk om 's avonds niet de deur uit te hoeven. Bij mijn hyves gadgets staat nog een filmpje van een dans die we zelf hebben gemaakt.

Ik ga nog even lekker lui doen op de bank aangezien Aimar nog slaapt.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Eva Ohh dat is jammer... Wat deed je voor dansen ??
    Zal strakjes eens een keer naar het filmpje kijken ! Ik kan zelf zo 1 , 2 ,3 geen foto's vinden :/ Even goed snuffen..

Ik mis het dansen heel erg , is altijd en nog steeds een stukje van mezelf.
    Ik ga het wel weer doen , op z'n momenten ben ik echt helemaal mezelf en helemaal in 2 my moment.. Heb er geen problemen mee om straks weer een avond in de week de deur uit te moeten :D

Ik heb stiekem ook de hoop dat Jaimy dansen straks net zo leuk vind , maakt niet uit wat voor dans want ik hou ook van veel danssoorten.

Dansen zit hier in het bloed ( of hoe zeg je dat ? ) mijn moeder heeft ook jarenlang gedanst en mijn vader ook.

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Heb je filmpje gekeken ! Mooie dans !!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kwam alleen even ego doen, Mike heeft net 150cc halfvolle melk (iets wat warm gemaakt) opgedronken na zijn boterham! :D :D
    Wel uit zijn fles, maargoed die tuit gaat nu goed met sap dus dat komt vanzelf wel. :D
    Alleen, nu krijgtie nog 400cc Groeimelk per dag, hoeveel Vitamine D moet ik nu bijgeven? Weet onder de 300cc is t 10 druppels. nu dan 5 ofzo?

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Miracle: Het was een dans voor een wedstrijd en het thema 'obsessie' moest er in verwerkt worden. Zal eens kijken, mijn vader heeft volgens mij een filmpje van mij toen ik 7 was en aan het dansen was. Zal zo even kijken of ik de gadget kan kopiëren.
    Aimar's papa is ook een goede danser :) Nooit op les gezeten, maar heeft erg veel gevoel voor ritme en we dansen samen vaak bachata en merengue (salsa kunnen we maar een beetje ;))

Aimar heeft vanmorgen lekker 1 uur en 3 kwartier geslapen. Is aan zijn humeur te merken. Hij is lekker vrolijk. Vanmiddag ga ik even het dorp in voor luiers en voor bh's. Bij Hunkemöller is de 3e BH nu gratis dus even kijken of ik kan slagen.
    Daarna schoonmoeder ophalen, zij komt gezellig eten en vanavond oppassen.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: uh...geen idee hoe dat zit met die vitamine D.....ik vergeet het hier altijd, maar Aimar komt denk ik wel genoeg buiten...
    Goed dat Mike de melk gedronken heeft, stap voor stap kom je er wel met hem.

@ Miracle: was geen filmpje :( maar een foto uit een filmpje...snap je me nog ;)
    Dit is 'm:

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey ladies!

Hier de schappen klaar en al op de koffie bij mijn vader die jarig is..
    Kate ligt nu even te snoozen en straks dan richting Hengelo naar de prenatal, media markt en ikea. Ff rondkijken en een prijsopgave opzoeken.

@tweety knuffs
    Van Harte Gefeliciteerd met Rene!!

@Azeb ik ben wel belang hebbende maar moet overleggen of het wel of niet mag van hubbie :p Dit kan dan zowel voorop als achterop toch? en tot hoeveel kg?

@wupje erg vreemd idd :( heeft zij al teruggebeld?

@jannes ja dat vroeg Hubbie ook toen ik in tranen was. Ik weet het zelf ook niet :( Ik deed voorzichtig kauwen en dan ook op de andere kant kauwen. De 3e beet is ook hoger gekomen dan de eerste 2. Ik ben nog erg bang met kauwen nu :( 2x heb ik wel vaker gehad maar 3x en dan echt hard de 3e keer :( beats me..

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @missy zolang de kids melk krijgen dan krijgen ze 5 druppels vit.D
    Ik vergeet het weleens maar anders krijgt zin 5 druppels DA merk

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Missy Goed van mike !! En die tuit komt idd vanzelf wel ;)

Uhm... Hier krijgt ze 5 druppels vit D maar ik vergeet het ook wel eens ( of vaak.... ) :)

Eva Oke dan ! Leuke foto !!

Hubje hier is niet zo dansfreak , hahaha.. Hij weet hoe die moet ehh... hakken was het geloof ik ( hardcore ;) ) en voor de rest niet :p

Ik kan een beetje salsa maar voor de rest niet.. Ja en dan de "gewone"dans ( dansmarietjes , hiphop/streatdance/showdance )

Vorige week bij SYTYCD vond ik die Michael jacksons work out ook echt vet !! Die had ik graag mee willen doen :D

Parr Auw... Op je wang beten... :(

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik dacht dat ze pas als ze minder dan 300 ml opvolgmelk kregen vitamine d moesten. Ik heb het ze nog nooit gegeven

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaa dat vond je vast niet leuk toen Hubbie je op dát moment vroeg hoe je het voor elkaar kreeg hehehe :)
    Maar ik heb het ook wel eens. Als je er op bijt, dan zet dat stukje een beetje op. Je wang raakt een beetje opgezwollen dus. Daarom bijt je er steeds weer op ;)

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja dat was ook de enige reden wat ik mij kon bedenken. Na de 2x was het al dik en ging ik rechts kauwen op tucje en dan ook voorzichtig want ik wou het niet nogmaals hebben en toen plots >< en dan ook hard! *(@#&(^!@#) en nee was ook niet blij met hubbie ><

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :D Aimar is hier zwaar gefrustreerd omdat het hem niet lukt zijn speelgoedtelefoon in de bak te doen....maar hij zet wel door...en ja het is gelukt :)

Voor iedereen die vriendje is op mijn hyves en baalt van dit grijze natte weer, kijk dit filmpje (Tequila con Limon) en je krijgt meteen een zomers gevoel :D

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hoi meiden,

pff ongie mag wel weer over zijn :p
    oh man wat doet dat zeer! Nooit gehad zoveel last ervan.
    En is dus nu ok niet meer als veegjes...
    Pffffff.

17. @queen ja dat was het weer met blij zijn met ongi zijn haha
    succes meis

zo al voor de 2e keer gestofzuigd vandaag
    wat kan die hond een hoop haren achterlaten
    zometeen maar eens borstelen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden!

Alles goed hier!
    ik moet zo gaan werken, dat is minder, maar ja hoort er bij he!
    Met Femke gaat alles prima, ze loopt hier de hele dag door het huis, hihi!

Praten: Femke zegt: papa, mama, lala (=de hond), tok tok tok (wat doet een kip), bah, happen, hebben.

@Queen, fijn dat je nu ongi geworden bent!

@Funnyme, grappig dat de kleine uk zijn beentjes goed bij elkaar houdt! Mooie foto's van Anna en Sophie, echt twee druppels water!

@Lola, haha die arme Jasmijn. Ik heb ook tot mijn 12e geduimd, en een mooi kaarsrecht gebit zonder beugel!

@Sams, feli met je goede echo, een jongetje leuk!

@Lindaa, jeetje wat een toestanden meid, dikke knuffel!

Fijn weekend allemaal!

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Eva hihi , heerlijk als zo lekker boos kunnen doen als ze iets niet lukt :D :p

Queen Ohh jeetje , er is dus een flinke schoonmaak bij jou binnen aan de gang..

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @queen ja als je een jaar niet ongi bent, kan ik mij goed voorstellen dat het een fall cleanout houdt! knuffs

Deel Deze Pagina