September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja beetje hele erge schoonmaak ;). maar heb nooit pijn gehad erbij en nu lag ik vanmorgen al ff krom. (arm logeetje haha die haalde vanmorgen kyani it bed en heeft er verschoont, vond wel heel lief).

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Heb je al een PM genomen ?? Misschien dat dat helpt...

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja idd al genomen;)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lieve mama's:

"Sorry, ik weet ook niet hoe die dingen heten... ze zijn wit en klein en het knispert ook, dat velletje wat er omheen zit. Ik zag ook dat mama die kleine witte dingetjes die ik uit elkaar heb getrokken in het eten deed. Ze stopte ze in een pers en kneep het uit"

Liefs van Julian

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Queen sterkte met je ongi meis! Inderdaad zal jouw lichaam een grote najaarsschoonmaak aan het houden zijn... dat moet wel flink pijn doen :( bahbah

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar aan Julian....OVER!

Aaah die witte dingen ;) Ik had ze al weleens gezien maar wist niet dat je er ook leuk mee kon spelen. Jammer genoeg staan ze hier veel te hoog :( Maar ik ontdek net dat je met een soepstengel ook veel lol kunt hebben, ik stop 'm over al in en als je 'm laat vallen op de grond dan breekt 'ie in heel veel stukjes :D Hoe hou ik mijn mama bezig noem ik dat soort spelletjes ;)

Einde bericht, over en sluiten 8)

7. ik weet wat de witte dingetjes zijn denk ik

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi!

Wupje: Ik denk dat je je kindje wel tot een jaar of twee en half, misschien wel langer, in een Mei Tai kunt dragen. Hij is er in elk geval sterk genoeg voor. Of je kindje het nog wil dan is een tweede. Als je goed stevig en strak tegen je lijf knoopt (dat ze niet gaan hangen) dan is het echt een stuk minder zwaar dan bijv dragen op de arm. En, als je op de rug knoopt, heb je zoveel vrijheid om te bewegen, super handig.

Parr: leuk! Hij kan inderdaad voor en achterop. Qua kilo's weet ik echt niet. Hangt erg van jezelf af denk ik. Als je er nu mee begint en het vaak doet, dan train je je rug en benen er natuurlijk ook mee, waardoor je het denk ik lang kunt volhouden.
    Als je het echt wil, dan moeten we even contact hebben over stofjes enzo.

Jaaaa ik weet wat de witte dingetjes zijn! Jamjam daar gaat je eten heerlijk van smaken (en ruiken!).

Verder alles oke hier.
    Niet meer naar de Vrijbuiter geweest want mijn man wilde (nouja, wilde, moest) leren voor een examen wat hij binnenkort heeft voor z'n werk. Gezellig.... :(

Vanmiddag/vanavond naar een verjaardag bij de buurtjes. Heb erg veel leuke cadeautjes gekocht vind ik zelf. Hopelijk vindt de buurvrouw dat ook :).

Groetjes
    Azeb

9. wij hebben echt een raar kind:D

10. filmpje van dat julia loopt staat bijna op hyves

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje hihi knoflook :D doet idd veel pijn, kon me ech tneit voorstellen dat meiden dit hadden maar nu dus wel ;)

anno leuke foto en filmpje!

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
  13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij zitten allemaal in ons huispak. Lekker te nietsen. Nou ja hubbie is wel bezig, die maakt de verwarmingsombouw in onze slaapkamer.
    Vanavond eten we lekker erwtensoep van de hema. Jammie!!

Vind de mei tai erg leuk, maar met de meiden lijkt het me niet heel handig. Kan het ook voor een pasgeboren baby?

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
  15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Tweety, Rene is vandaag jarig toch?
    GEFELICITEERD MET JE GROTE KNUL!!

Net even wezen shoppen:
    - 3 pyjama's bij zeeman
    - 5 shirtjes bij zeeman voor bij de gastouder
    - 1 spijkerbroek bij zeeman
    - 3 joggingbroeken bij zeeman
    - 6 paar sokjes voor Mike
    - 2 truien bij HM
    - joggingpak bij HM
    - muts en sjaal bij Hema

En voor mezelf alleen make-up. Dus hij kan de winter weer vooruit.

16. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Ik kom alleen even gauw melden dat ik weer een cyclus heb. :D Ben vandaag (in alle hevigheid) ongesteld geworden, inclusief veel bloedverlies, buikpijn, rugpijn, misselijkheid en over het algemeen en beroerd gevoel. Maar mij hoor je niet klagen! :D Ben nog nooit zo blij geweest met mn ongesteldheid, hahaha!

Groetjes!!

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Funnyme, CB zei tegen mij (heb t even opgezocht in me boekje) dat in elke 100ml opvolg/groei/peutermelk 1microgram (1 druppel) vitamine D zit.
    Dus dat moet je optellen en van de 10druppels per dag afhalen en zo weet je hoeveel je moet geven.
    Mike krijgt nog 400ml, is dus 4 druppels. 10-4 = 6 druppels moet ik nu dus geven.

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Missy: ons CB gaf aan dat je pas vitamine D geeft als je enkel halfvolle melk geeft. Niet bij opvolg of peutermelk.

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou ja ik laat het maar even zo. Ze hebben nog nooit vit d gehad. Moet 22 okt naar het cb dan vraag ik het wel even na

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina