September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoeraaa! Cossy is ook ongesteld!! Wat een blijdschap om de ongis vandaag! Meestal is dat andersom hahahaha

Tweety gefeli met je knul!

2. @cossy wat fijn!!!

@ingeltje ja idd allemaal mensen die blij zijn dat ze ongi zijn
    zij mogen wel in mijn plaats haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. 4days

4days Niet meer actief

Whahha ja echt he! Moet zeggen, ben ook nog nooit zo blij geweest om een ongi! :D (al kwam die keer dat op mn 16e het condoom was gescheurd aardig in de buurt, whahaha!)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ingeltje hihi ik geloof ook dat die witte dingetjes knoflook is :D

Cossy JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk ongie !! Nu lekker klussen meid ;)

Net even bezoek gehad. Goeie vrienden van ons zijn langs geweest. Hubje is eten aan het maken en Jaimy zit lekker te spelen.

Jaimy had net voor de eerste keer haar tandje door haar lip :(
    Ze was aan het gooien en ik werd een beetje boos en zij werd toen ook boos en wilde zichzelf op de grond laten vallen ( ze stond aan de tafel) en toen klapte ze met der mondje op de tafel , meteen bloeden en huilen natuurlijk.
    Gelukkig was het snel over maar ze heeft nu wel een dik lipje.. Arm schaap..

Vorige week was ze bij me moeder ook al van het bed af gedondert :) Mijn moeder heeft een heel laag bed en ze dacht dat ze er zo kon afkruipen....Dat ging dus niet... dus Poenk! op de bolletje... Ik was net te laat met haar vast grijpen....

Dus nu heeft ze nog een klein bultje en een dikke lip...

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, ja er zijn nu echt zoveel verschillende adviezen dat ik t af&toe ook niet meer snap.
    Maar lijkt me niet dat t erg kwaad kan als hij druppels krijgt terwijl t officieel nog niet had gemoeten.
    Ik moet pas 25 november weer naar CB, anders bel ik gewoon even maandag.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik weet ook niet of het kwaad kan om meer dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid te geven. Maar als CB je niet heeft gezegd dat je ze moet geven, zou ik ze niet geven. Bij ons vertelde ze dat meteen toen ze hoorde dat we naar halfvolle melk gingen.

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    CB heeft hier gezegd dat als je onder de 500ml opvolgmelk/peutermelk zit dat je dan Vit. D moet bij geven , 5 druppels per dag.

Jaimy krijgt nog maar 90cc aan groeimelk en de rest sap en halfvolle melk...

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hoi meiden :D

ben ik ok weer even en cossy ook ongie :D jeah

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dit is kyani vandaag overkomen (gevallen tegen de bank het hout wat aan onderkant zit):

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    is geen snee ofzo hoor is nu rood en paars ;) heb al die vallen en stoten jel op gedaan en toen gebeurt was eerst even gekoeld :D

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bedankt voor de felies ren weer snel weg visite komt zo weer en robin is heel vervelend pfff.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Na de zoveelste poepbroek van vandaag en enorm krijsen bij het tanden poetsen, besloot ik een te voelen. En jahoor, boven komt een tandje door. Dus dentinox gesmeerd, ik hoop dat hij wel doorslaapt want smoeder past op.....en die weet nooit zo goed hoe of wat. Maarja zal vast goed komen.
    Wij gaan zo lekker uit! Tot morgen!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat is t rustig vandaag zeg, eigenlijk elk weekend nu wel haha!
    Zal t komen doordat t nu makkelijker is weg te gaan met de kleine? ;) (Hier merk ik t wel, we spreken nu makkelijker af omdat hij minder hoeft te slapen enzo..)

Wij krijgen zo 2 vrienden op visite die spelletje komen doen! Dus ben ook weer weg en morgen ben ik er ook niet, moet om half 10 bij Eva zijn en dan gaan we naar Anno.
    Fijne avond meiden! -xxx-

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    roshi: wow kiekeboe!

lola: ik heb tot mijn zesde geduimd, uiteindelijk met de hulp van de juffrouw op school afgeleerd. Iedere dag als ik op school niet geduimd had kreeg een sticker, thuis ook als ik niet geduimd en als beloning dan bij een volle kaart een klein cadeautje, ik was er zo vanaf ;) gefeliciteerd met je nichtje!

Funny: goh de kleine houd jullie wel in spanning zeg!

anno: gefeliciteerd met je broer. en ilse houdt deze dagen ook alles met d'r mond/tanden vast, zal wel een fase zijn.

Ingeltje: witte bolletjes???? hahaha, knoflook dat had ik niet gedacht bij bolletjes...

Azeb: mooie tent en redelijke prijs. zoiets wil ik over een paar jaar. Maar aangezien er wordt gewerkt voor tweede zit kamperen er voorlopig niet in. Dat zie ik nog niet zitten. edit: lees dat jullie niet meer zijn geweest, jammer.

Tweety: gefeliciteerd met rene!

Missy: super van de melk. Ik zou inderdaad 5 druppels geven, dat adviseerde CB mij toen. Ik vergeet het trouwens ook wel eens hoor, komt echt niet zo nauw. Flink geshopt klinkt goed hoor!

queen: het is dus doorgezet, na zo'n tijd zal het wel hevig zijn. Maar stiekem ben je er toch ook blij mee denk ik...arme kyani.

cossy: kan me voorstellen dat je blij bent.

miracle: arme jaimy

eva: veel plezier!

15. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Zo nu nog even ego.

Allereerst, Ilse kruipt eindelijk sinds gisteren!!!!! Ze tijgerde wel al heel lang, had niet gedacht dat ze ging kruipen, maar nu is het dan zover!

Verder lijkt ze weer lekker in een ritme te zitten met doorslapen, heerlijk is dat.

Vandaag zijn we met familie naar de safaripark de beekse bergen geweest. Was erg leuk, ilse vond het prachtig. Lekker met een zonnetje gewandeld. Toen het ging regenen zijn we in de bus gestapt en toen we half uur later weer uitstapten scheen de zon weer!

Nu lekker lui op de bank. Zo even een zak met kleding van de buurmeisjes uitzoeken, altijd leuk. Is wel nog veel te groot (maat 98 geloof ik), maar de echte leuke dingen haal ik er meestal wel uit. De rest gaat het verdere tweedehandse circuit in.

16. @eva veel plezier!!!

ik ga lekker tv kijken

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haaa wat goed Hummelke!! Ilse kruipbaar!!

Anno en Missy en Eva morgen lekker bij elkaar op visite? Gezelli!
    Wij hebben morgen ook weer een date met de meiden, deze keer bij mij thuis. Ga zo de cake maar eens bakken ;)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey hey

Vandaag was wel leuk. Dingen bekeken bij Ikea. Hubbie vind de opberg systeem alleen mooi in wit met die gekleurde bakjes, maar vindt het weer niks voor in de woonkamer..
    Wordt denk ik die kasten met vierkanten en dan riten mandjes erin of zo.
    Ook gekeken hoe magnetronnen en kleine koelkasten zijn.
    En bij prenatal een laken, kniekousen en een paarse legging voor Kate gekocht. De legging was wel van NameIt want ik wou paars hebben en die hadden ze wel in babymaat(eigenmerk), maar niet vanaf 74 :( En ik vond mt 80 klein vallen dus mt 92 (86 was er ook niet) die viel lekker lang in de benen.

@Azeb ik weet niet hoeveel ik hebben kan ivm met BI. Ik merk met de dd dat Kate dan op mijn blaas drukt met lopen en die van mij is rekbaar dus kan zij niet op mijn rug ermee. Dus op mijn rug zou wel handig zijn als het kan qua kg.

@anno LOL :p

vit. D moest ik al geven door de bv. Maar werd mij gezegd dat als ik stopte met de bv en Kate overging naar halfvolle melk dat zij wel weer vit.d moest krijgen. Maar goed zij is van bv naar melk gegaan. Dus ik ben nooit gestopt met de vit.d

@cossy ook ongi :D

@queen ouch :(

@miracle ook ouch :(

@hummelke yea Ilse kruipt :D Wij dachten ook dat Kate dit over zou slaan maar toch plots kruipte zij! Let op, zij zal steeds meer kruipen ipv tijgeren als zij de smaak te pakken heeft :p 8)
    Ja Beekse bergen is gaaf! super dat Ilse genoot!

Anno, Missy en Eva veel plezier morgen!

En omdat ik van niemand een update kreeg laatst zei niemand hoe het was met de Limbo meeting.. duss limbo's hoe was de meeting?

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hummelke ja wle blij maa rhad van mij neit zo hevig hoeven te zijn hoor ;)

kyani idd ouch ;) is erg pijnlijk.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik vergeet helemaal nog meer goed nieuws te melden!! :p
    Sinds vandaag pas ik in mijn oude spijkerbroeken weer! De weegschaal gaf gisteren 70,2kg aan!
    Ik ben 3x opnieuw opgestapt haha :p Alleen die blubber buik nog :p

Deel Deze Pagina