Goedemorgen Anno! Ik ben er ook al, ik ben rustig aan het wachten tot mijn kleine mannetje wakker wordt... Geniet maar lekker van je kopje thee.
Goedemorgen Pupke en Anno Gisteren naar die show geweest! Echt super was het! Heel veel stunts, mooie dans en verrassende effecten! Nog een verrassing was dat Aimar wakker was toen we om 0:00 thuis kwamen. Hij was al wakker vanaf 21:00 en smoeder zei dat ze hem niet meer in slaap kreeg. Leek wat buikpijn te hebben, poepte daarna en was daarna wel vrolijk maar wilde niet slapen. Smoeder was er van overtuigd dat hij honger had want: Hij wordt nu groter en is een kind van 2 rassen en kindjes van hun ras eten veel. Ik gaf haar terug dat hij altijd doorslaapt en het dus geen honger was, dat ik idd ook dacht aan buikpijn en tandjes. En dat Aimar gewoon heel erg vasthoudt aan een vast ritueel bij het slapen en hij nog nooit echt door schoonmoeder naar bed was gebracht (gelukkig hielp mijn vriend mij door te vertellen dat hij bij hem vaak ook eventjes huilt en dat Aimar echt van het ritueel is) Maar toch bleef zij zeggen dat het honger was. Toen heb ik gezegd dat ik geen zin had in discussie en heb hem zonder eten weer naar bed gebracht en meneer sliep als een roosje. Om 6:00 even wakker, speen gegeven en pas om 7:40 werd meneer weer wakker. :x ben benieuwd hoe dat straks in Santo Domingo gaat.......
goedemorgen dames, nou gisteren te vroeg gejuicht om half 12 meldde is zich weer, maar daarna wel tot 7.30 geslapen. Eva, grappig die discussie met je smoeder, wel fijn dat je vriend je bijviel! Miranda: beterschap voor Yarah. Lola, weer een geslaagde meeting dus. Je hebt het er maar druk mee deze maand. Zo nu even tijd voor mijn meissie.
Blauwe lipjes op rare momenten. Dus niet als ze het koud had of net uit bad kwam maar tijdens het eten, of als ze druk zat te spelen. Hoe is het bij de plastisch chirurg gegaan?
woordjes: ik hoorde van een vriendin, dat die op het CB had gehoord dat ze met 18 maanden 3 woordjes moeten kunnen die verstaanbaar zijn voor de moeder. Dat kunnen de meeste kindjes hier nu dus al! @anno: jeeeej, Julia loopt!!! @sams: gefeliciteerd! Leuk zeg een jongen! @Lindaa: klinkt niet als een leuke tijd... echt heel naar dat je zoveel gedoe binnen de familie hebt. Ik hoop je gezondheid weer wat beter gaat en mensen gaan inzien dat het niet leuk is om zo met elkaar om te gaan. Sterkte meis! Hakje/hieltje: Raven vult hier ook het hieltje niet met haar voetjes, volgens mij is dat normaal. Als ze staat overigens wel (bij de babypaws slofjes). Hardere schoentjes heb ik nog niet geprobeerd. @tweety: nog gefeliciteerd met Rene! @ingeltje: hahahaha, gaat niet lukken hoor! Geen tijd gehad voor enig kluswerk en nu is mijn ei alweer geweest. @queen: jeeeeej, ongi! (waar je al niet blij mee kunt zijn!) Heeeee, hee Jenna: KIEKEBOE! Vit D geef ik sinds een maandje (nu het herst is) 10 microgram in tabletvorm met de pap, omdat Raven nog maar 150 cc opvolgmelk kreeg. En nu helemaal niks meer want afgelopen 2 dagen bij oma heeft ze geen fles gehad en dat vond ze prima (was foutje van oma hahahaha). Wij grijpen dat aan om de fles meteen helemaal weg te laten, ik had namelijk al de indruk dat ze het meer uit gewoonte wilde de laatste tijd. @eva: omdat Aimar een donkere huid heeft zou ik hem zeker wel iedere dag 10 microgram vit D geven. Want kindjes met een getinte huid maken veel moeilijker vit D aan in de huid onder invloed van zonlicht. @parr: jippie, oude spijkerbroeken aan! Toch zie je dat vaker, dat na het stoppen met BV de kilo's er verder vanaf gaan!
Mogge. Nou wij gaan vaker op verjaardag ! Wij werden 09.30 wakker ( wel vanacht een paar keer ) en Levi slaapt nu nog ! Eva, leuke avond gehad dus. Je smoeder moet nog een hoop leren over Aimar.
Okee en nu het ego nieuws... IK BEN TANTE GEWORDEN! Mijn zusje is gisterochtend bevallen van een zoon! Het is allemaal heel snel gegaan, om 5 uur eerste wee en om 9.30 geboren! Allemaal op de normale manier, dus geen keizersnee. BOB heet hij. Echt een schatje! (oh ja en we hebben een keuken gekocht en Elysium was ook heel fijn, beetje druk weekend gehad)
Goeiemorgen meiden !! Lola Oeps..SOrry dat was niet zo bedoelt( horrorduimverhaal ) Was dus gezellig gistere Parr Jeejjj !!! Weer terug in je oude spijkerbroeken !! Queen Ahhh... Kyani ook auwe daan.. Tante Yule GEFELICITEERD met je neefje !!
Alleen heel erg balen: ze belt net en de BV komt niet goed op gang omdat hij niet goed hapt en drinkt. Ze gaan bijvoeden omdat hij uraten in zijn urine heeft (begint uit te drogen). In Amsterdam kun je geen kolf huren op zondag, hoe achterlijk is dat? Ziekenhuis wil hem niet meegeven.
Yule, ow super. Gefeliciteerd ! En gelukkig geen ks. Balen van de bv. Wat een slechte service zeg daar in Amsterdam
Yule Ohh dat is minder.... Maar wel vreemd dat dat niet kan. Eigenlijk ook wel stom ! Gistere avond hadden hubje en ik een gezellig aafje knus op de bank. Alleen viel ik om 21.00 al in slaap op de bank Had hubje de laptop uitgezet en was nog even op de bank gaan liggen , viel hij ook in slaap , hihi. Uiteindelijk zijn we beide rond 23.30 wakker geworden en samen het bed in gerolt Vanmorgen om 8.00 waren we wakker , Jaimy riep ons om 9.00 dus we hebben nog eventjes lekker gedoezelt in bed Nu ga ik even een kopje thee drinken , huisje is alweer aan de kant en de was hangt en een nieuwe staat aan.
@tante Yule gefeliciteerd wat balen van de bv en idd stom dat ze geen kolf kan huren heb jij er geen meer met nieuwe onderdelen ofzo bij mijn kolf zaten veel reserveonderdelen @parr klopt hoor bij mij zijn er sinds ik met de bv ben gestopt nog 2 kilo's af gevlogen en volgens mij volgen er nog wel meer @kaatje lekker hoor dat levi zo lang slaapt, kan hij niet eens aan julia vertellen hoe dat moet? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anno, de avond ervoor op verjaardag gaan, hem van hand tot hand laten gaan door mensen die weer helemaal week worden van zo'n kleintje en haar pas om 21.00 op bed leggen.
@kaatje en dan nog helpt het niet julia slaapt sws nooit langer dan half 8 en nu dus al een hele week tot 6 uur we hebben haar al later in bed gelegd enzo maar helpt niet en lijkt me ook niet zo'n slimme actie om het daarom te doen ik denk dat julia dan helemaal niet meer slaapt xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goedemorgen! Zo hubbie is naar een vriend om daar de kast uit elkaar te slopen en die krijgen wij dan op de zolder. Zij krijgen morgen nieuwe meubels. Kyano slaapt dus effe mama-tijd Gisteren nog na Kyano zijn tweede slaapje naar smams geweest en daar gegeten, was erg gezellig, totdat wij aankondigden om naar huis te willen Zij was erg verbaasd en zij ja maar jullie drinken toch nog wel kopje thee? Ik heb extra cake gebakken. Ja maar helaas Kyano is doodmoe en we leggen hem dit keer gewoon thuis in bed. Hij gaat wel eens vaker daar slapen en dan maken we hem na een uurtje of 2 weer wakker maar daar hadden we nu geen zin in. Zegt ze: nou dan gaan jullie toch lekker, dag! Hi hi was weer de ouderwetse smoeder Ze trok toch nog wel bij toen ze zag hoe moe Kyano was. Ach ik maak me er verder ook niet druk over. Was ook weer handig dat we iets later thuis waren want ons mannetje sliep nu gelukkig ook weer tot 7 uur. Ja Ja voor een aantal onder ons is dat nog steeds vroeg maar als je 6 uur gewend bent, is het lekker Ik typ mijn reacties even in een nieuw berichtje anders wordt het wat lang