Goedemorgen allemaal, @Yule: gefeliciteerd met je neefje. Leuke naam! Stoer en lekker Hollands. Wat voor keuken is het geworden? @Lola: klinkt als een geslaagde meeting. Vooral voor Jasmijn zo te lezen. @Queen: fijn dat je ongi bent geworden. @Eva: jouw smama houdt er rare ideeen op na. En wat Yule zegt, wilde ik ook zeggen. Op flesje vitD staat dat het vooral belangrijk is voor kindjes met een getinte huid. @Kaatje: zo Levi ook al zo lekker uitgeslapen. Heerlijk toch. Gisteravond had ik een surprise diner voor een vriendin. Ik was al daar, komt andere zwangere vriendin binnen in echt exact dezelfde jurk. En niet zwart wat niet opvalt, nee we zaten allebei in een kei opvallende kobaltblauwe stretch jurk. Haha... Ja dat risico loop je natuurlijk met Noppies kleding. Ach ja... Het meisje wat het georganiseerd had, ken ik niet zo goed. Ging heel moeilijk lopen doen over 3 euro teveel op de rekening (op een rekening van ruim 350 euro) en gaf met 12 man maar 4 euro fooi. Ik schaamde me dood, dat is 1%. Ik wilde er nog zeker 5 tot 10 euro bijleggen, maar serveerster had het al opgehaald. Nou daar ga ik voorlopig ook niet meer naartoe. Daarna zijn we nog naar een cocktail bar geweest. Ik heb echt een heerlijk Virgin Mojioto gehad. Alcoholvrij, maar proefde net als de real thing. Vandaag lekker uitgeslapen. S is met Sara rond 8.30u opgestaan. Zo even naar opa en oma en verder niets. ByeZwaai
Missy wat goed van Mike dat hij gewone melk heeft gedronken! Eva och cutie foto van jou! Fijn dat jullie zon gezellige avond hebben gehad maar minder het commentaar van jouw smams.......pff zo herkenbaar! Miracle ja die choreografie van Michael Jackson wat echt kei-vet!! Ach ach die arme Jaimy! Cossy jippie weer ongi, op naar de 1e ronde!! Queen ach ook al zon arm schaapje Hummelke goed zo Ilse kruipt!! Leuk zeg naar de Beekse Bergen! Parr yeah goed zo lekker de vertrouwde spijkerbroeken weer aan!! Lola oh lekker gezellig dus de meeting met de december 2006 mamas! Miranda beterschap voor jouw meisje! Kaatje oh heerlijk lekker uitgeslapen dus! Yule wow proficiat!! Balen zeg voor haar dat de bv niet lekker loopt Waar zijn jullie voor keukens gaan kijken? Eva, Missy en Anno heel veel plezier vandaag en de volgende keer ben ik er zeker bij! Kyano wil zijn cadeautje graag persoonlijk aan Mike geven
Oh ja mijn vriendin had mij nog een mailtje via hyves gestuurd maar ik dacht pas later om daar te kijken. Het bleek dat hun huis verkocht was afgelopen vrijdag en ze waren dus nu alles aan het regelen met meubels en zo. Best een emo dagje dus voor haar want nu sluit ze dus een heel lang tijdperk uit haar leven af . Het gaat om het vriendenstel die uitelkaar zijn gegaan.
Jannes ha ha lachen is dat allebei exact dezelfde jurk aan Hmm erg zeg als je moeilijk gaat doen over zo'n klein bedragje
Zo leuk, we hebben vanochtend verstoppertje gespeeld met Quinten! En nee, ik heb niet Quinten verstopt om vervolgens hubbie te laten zoeken... Maar ik ging me verstoppen dan dan moest Quinten zoeken. Hij kruipt dan niet zachtjes naar me toe, maar echt hard proestend van het lachen, whahaha. Nu ligt hij in zijn bedje te slapen. Vanavond ga ik uiteten met 2 vriendinnen, ik heb er zin in!
Anno, Levi is hier normaal ook uiterlijk 7.30 wakker hoor Jannes, klinkt gezellig. jammer dat die ene vriendin zo raar deed. maar moet zeggen dat ik ook niet iemand ben die mega veel fooi geeft. rond het meestal af naar een mooi rond bedrag
@Kaatje: je hoeft van mij ook echt niet altijd 10% te geven, dat zou ik in dit geval 35 euro zijn. Dat is echt veel teveel. Maar als je met 12 man ruim 3 uur binnen bent geweest, goed hebt gegeten, lekker hebt gedronken, dan vind ik 4 euro op zo'n bedrag echt genant. Ik dacht meer aan 10 - 15 euro. Dat is een euro de man... Ach, ik had het niet georganiseerd, maar merkte wel aan andere vriendinnen dat ze ook zoiets hadden van "jeetje, das wel heel weinig" @Pupke: hier is verstoppertje ook een groot succes. Ook als S. en Sara zich verstoppen en ik ze kom zoeken. Dan kan ze de spanning soms niet houden.... @Wupje: wat verdrietig voor je vriendin!
Parr, ik neem mijn Mei Tai wel mee naar de verjaardagsmeeting over twee weken. Dan kun je even proberen! Verder geen tijd om bij te lezen.... Alles oke hier! Groetjes Azeb
@jannes: jeetje zeg dat is idd wel erg weinig fooi. Misschien is zij zo iemand die principieel geen fooi geeft ofzo. Geinig wel van die jurk! Zusje: ze krijgt mijn kolf, zitten idd nieuwe onderdelen bij. De VK was nog niet geweest, misschien heeft die nog een goed idee en anders komt haar man de kolf bij mij halen. (wat dus meteen voor de she wink meeting de doodsteek betekent want ik ben alleen thuis...sorry meiden!) Keuken: geslaagd bij Brugman. Eerst vrijdag naar een andere zaak geweest, echt baggerslecht. Geen service, vieze koffie (heel belangrijk!), een jong gozertje met een 6e hands pak die ons liet vertellen hoe het eruit moest zien (en dan bedoel ik ook precies hoe het eruit moest zien). Geen enkele tip, inspiratieloos en hij was vooral bezig met wat NIET kon. Dat werd 'm dus niet. Gisteren naar Brugman geweest. Erg prettige winkel, fantastisch geholpen, er werd meegedacht, onze stijl werd aangevoeld, ideetjes aangedragen. We hebben een keuken tegen de wand + kookeiland, komt het huis het beste tot zijn recht (de ruimte). Met prima apparatuur (Siemens), prachtige frontjes (hoogglans maar dan niet gelakt maar acryl = nieuw en veel steviger en krasbestendiger, echt prachtig) met lichtgrijs stenen blad aan de muur kant en houtlook achterpaneel en op het eiland hetzelfde houtlook weer terug als blad. Grote diepe laden, strak design, strakke RVS greeplijstjes, heel mooi! Wel achterlijk duur natuurlijk, er ging 35% af waar ik tevreden mee was voor een keuken waar we 100% blij mee waren in een fijne zaak. We wilden niet zo snel beslissen maar het was gewoon goed, dus waarom dan nog 6 zaken af (en elke keer Raven moeten wegbrengen) om tot dezelfde keuken te komen? Wij zijn blij! (en die man ook want we waren echt vervelende klanten denk ik, heel lang nadenken en twijfelen etc)
Whahaha... ik zag dat anders al helemaal voor me! @Jannes: Inmiddels toch maar aan de positiekleding? Vorige week had je nog een plat buikje in die heup jeans...
@Yule: wij hebben onze huidige keuken ook bij Brugman gekocht. Exact dezelfde ervaring. Net voordat we hem afriepen (en meer zicht hadden op de woning) heb ik nog vanalles veranderd, was allemaal geen probleem. Fijn dat je er zo blij mee bent.
Ja heel raar, in een week ben ik echt flink gegroeid. Tis nog steeds niet veel hoor, maar in een strakke jurk ziet het er wel leuk uit.
@jannes: pfoe.. blij dat jij ook positief bent over Brugman (mijn ouders ook). Wat ik altijd zo irritant vind als je iets nieuws gekocht hebt dat mensen dan allerlei slechte ervaringen gaan oplepelen. "Een Bosch wasmachine??? Nou die koop ik nooit meer! Wel 16 keer een monteur gehad en nog niet goed! Blablabla... " Altijd leuker om posi reacties te horen! Ik vond idd de mogelijkheid om nog te downsizen tot 60% van de prijs heel fijn (mocht het budget ernstig tekort schieten).
Yule,heb je foto's met een idee van de keuken? Ben nu wel benieuwd aan het worden. Klinkt iig erg mooi
@Yule: is zeker fijne optie. Je weet helemaal niet wat er financieel nog allemaal op jullie af gaat komen. Ik had het met de uitstraling van de keuken. Toen we eenmaal de schilder en vloer geregeld hadden, kreeg ik twijfels. Zijn langsgegaan en ze hebben hem anders ingedeeld en toen was ik weer blij. Hier trouwens ook alles van Siemens. Laat je echter niet misleiden door het afdingen hoor. Het is een feit in keukenland dat ze altijd 40% hoger insteken om dan te onderhandelen. Daarmee denkt de klant een goede koop gedaan te hebben, maar het is gewoon wat de keuken waard is. Helaas zijn er mensen die dan stoppen bij 20% en dan verdient de keukenboer lekker. Zij krijgen van de apparatuurfabrikant ook 40-50% korting omdat zij aan massa-inkoop doen. Dus ook daar verdienen ze flink op.
Nee helaas niet omdat het alleen op papier is getekend en ik geen scanner heb.... Ik ga wel ff googelen op plaatjes.
@jannes: ja dat is zo, dat wist ik. Dus wel onderhandelt. Ik wilde 40% en hij gaf 35. Prima. Zij moeten ook wat verdienen eraan.
@yule gefeliciteerd met je neefje. is er geen apotheek open daar kan je eventueel ook een kolf kopen mocht het nodig zijn. o zie net dat ze jou kolf neemt. verder wel gelezen maar geen fut. vanmorgen deed het om 6 uur erg pijn met wakker worden gisteren een glaasje gedronken en een kort nachtje. maar ja de boel is nu weer lekker aan kant. ik heb irisb en freesia al ff niet gezien hoop niet dat ze boos zijn ofzo.
heb freesia gesproken en die leest wel mee hoor! (kreeg een SMS om te feliciteren en dat had ze anders nooit geweten )
zusje gesproken: zoontje wordt nu bijgevoed met spuitje zodat hij wat energie krijgt (al 24 uur eigenlijk niet goed gehapt dus zeker 0 voeding binnengekregen en hij is niet zo groot, 3100 gram dus niet veel reserves). Kolf is geregeld via de VK (gelukkig snapt die het wel). Verder klonk ze alweer relaxter.