Yule, wat leuk! Gefeliciteerd emt je neefje bob ik zag het al staan op je hyves verder wle gelezen maa rneit onthouden Kyani der blauwe oog is nu stukkie dikker
Yule: gefeliciteerd!!!! en super fijn dat alles zo snel en goed is verlopen. En balen van de BV, vreemd zeg dat je in zo'n grote stad geen kolf kan huren...En super dat jullie geslaagd zijn voor een keuken. Hier ook een brugman keuken, heel erg tevreden mee. wupje: smoeders ach ja, en wel fijn dat jullie vrienden het huis verkocht hebben, maar kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel voor haar is. Jannes: grappig dezelfde jurk en vreemd van die fooi, vind ik wel wat weinig ja. Maar wel een geslaagde avond dus. tweety: mooie taart, was het een geslaagd feest? Hier lekker relaxte dag, vind ilse ook, die was rond half 8 wakker en ging om 9 uur naar bed, daarna weer tot 12.15 geslapen toen heb ik haar maar wakker gemaakt!
Tweety, leuke taart Levi is echt een slaapkop. Wordt om 10.30 wakker, en ligt nu alweer vanaf 12.30 te slapen. Dit filmpje is vanochtend gemaakt MOV06800.flv video by Kaatje85_2006 - Photobucket
sluit hier weer aan de meiden zijn naar huis en het was erg gezellig julia is als een blok in slaap gevallen en als ze zo wakker is gaan we even naar souders zij wilde graag zien hoe julia loopt haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bah ben niet vooruit te branden. Zit ook totaal niet lekker in mijn vel Net in bed de film "UP" gekeken. Straks even een schop onder mijn kont en met de hele familie een rondje wandelen. a.s. woensdag weer naar de vk, moet alleen want Ferry werkt dan... nou ja is niet anders.
@hummelke ja hij is goed verwend. de buit van rene zijn feestje: v motion (spelcomputer van v tech) cars fiets (die vanmorgen in de gieten de regen uitgeprobeerd moest worden grrr) sesamstraat electro cars klok cars dekbedovertrek carsauto cars opblaasstoeltje carsnachtlamp cars glow in the dark stikkers cars puzzel carsstiften met kleurplaatjes puzzel van een boerderij visvangspel thomas de trein treintje 22,50 en 2 pyama's zo das wel erg veel als je het zo opschrijft haha. als het op tafel staat lijkt het minder
oh jee, ik duim voor je dat het goed gaat. zelfde doen als ik hoor: gewoon bij je standpunten blijven. dan vinden ze je maar vreemd.
Kom alleen ff snel tussendoor Sara met haar nieuwe muts showen. Hebben we in Italie gekocht. Het waaide wat toen we gingen fietsen, dus ff een muts of haar kale bluts. Maar: Isn't she lovely??
@Jannes, wat een heerlijk meisje! @Tweety, ik was gisteren helemaal vergeten om Rene te feliciteren, dus hierbij!! En wat een stoere taart weer! Hij is heerlijk verwend zo te lezen. @Yule, gefeliciteerd met je neefje! Stoere naam! En leuk dat jullie de keuken hebben uigezocht! @Kaatje, lekker ff er uit, misschien knap je daar van op Hier is Yarah nog steeds koortsig, net weer 38,6. Voor de rest is ze wel vrolijk, alleen wil ze niet zo eten. Drinken gelukkig wel. Ik hoor Yarah weer, dus die ga ik er maar uithalen. Doeii
Jannes, erg schattig. Moet hier ook nog even op zoek naar een leuke muts, maar ben niet zo van het gebreide ( voor jongens iig )
GRRRRR ik kom even mijn boosheid van me afschrijven :x De kast dus netjes uit elkaar gehaald en de mannen komen vrolijk thuis om alles naar de zolder te brengen.....onderstel gaat goed....totdat de rest aan de beurt is.....past het niet door het trappengat :x! Op alle manieren geprobeerd maar lukt dus echt niet.......KL***TE! Nu moeten we een andere oplossing gaan zoeken. Ik baal echt want ik had dus gewoon lekker kunnen gaan meeten met Anno en de rest als de heren zich dit eerder bekeken hadden! Tellen tot 10 dan maar Pupke ha ha lachen zo verstoppertje spelen! Kyano verstopt zich altijd achter het gordijn en dan moeten wij kiekeboe zeggen als hij weer tevoorschijn komt Hij moet er dan ook altijd om lachen. Yule fijn dat jullie zon goed gevoel hadden bij Brugman Keukens! Die ligt bij ons ook vlakbij dus moeten wij ook maar eens een kijkje nemen. Wij willen een keuken in U-vorm en dan op zon manier dat ik ook nog de kamer kan inkijken en Kyano in de gaten kan houden. Handig jullie tips! Tweety wat een leuke taart weer! Fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben, en tsja dan is het de ochtend erna wat moeilijker opstarten Hoezo Rene is fan van Cars ? Hummelke jeetje wat slaapt jullie meid lang! Kaatje wat een heerlijk filmpje!