September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Kasten en trapgaten zijn geen goeie combi... :(

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jannes leuke foto

hie rnog alleen een muts sjaal en wanten heb ik al :D

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Krijgt hij nu bv via finger feeden of flesvoeding?
    Isis heb ik de eerste vijf dagen zo'n beetje ook dmv van finger feeden en kolven gevoed. Wat een gedoe... Maar uiteindelijk ging ze drinken (met tepelhoedje, dat wel) en na vijf maanden uiteindelijk ook nog gewoon aan de borst. Dus het komt vast goed!

Maar..... (vergeet ik helemaal): gefeliciteerd met je neefje!!!

En ook met je nieuwe keuken. Leuk he, een keuken uitkiezen? Ik vond dat echt een van de leukste dingen van het nieuwe huis. En toen ie eenmaal stond was ik er ook zo blij mee, vond ik hem nog steeds zo mooi.
    Wat jij beschrijft klinkt ook erg goed.
    Fijn dat Elysium ook lekker was.

Tweety: Rene is flink verwend. Leuk hoor! Weet niet zeker of ik je al gefeliciteerd had, dus bij deze voor de zekerheid: gefeliciteerd! En mooie taart weer!

Jannes: wat een prachtige muts! Ik ga de foto bewaren en opslaan als je het goed vindt en proberen om zelf ook zoiets te breien voor Isis, echt leuk zo'n 'zak' (bovenop wijder).

Wupje: balen hoor! Wat nu?

Hier alles goed. Isis is bij mijn ouders, ik ging vanmiddag mijn leerlingen toejuichen die de 4 mijl van Groningen gingen lopen (ruim 6 km hardlopen) en mijn man moest studeren. We gaan zo daar heen en lekker eten.

Fijne zondag nog,
    groetjes
    Azeb

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: wil je dat ik andere duidelijkere foto's van de muts maak. Dus enkel de muts, dan kun je het wat beter zien. Zit ook een sjaal bij.

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo wij zijn weer thuis. Aimar is op de terugweg heerlijk in slaap gevallen (en Mike trouwens ook). Voor mijn gevoel ging de tijd veel te snel :( Terugweg duurde lang want weet ik hoeveel snelwegen zijn nieuw/opengebroken of verbouwd en de TomTom wist dan niet ;)

Ik kom zo even 2 foto's spammen. Verder niet echt gelukt om goede foto's te maken.

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hihi Aimar wilde op de bovenstaande foto niet echt zitten....vandaar dat hij er bij hangt als een uitgezakte 50 plusser :p

En deze van Julia en Aimar:

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaait *

Ben ik ook weer !!

Anno , Missy en Eva Wat fijn dat de minimeeting geslaagd is !!

Eva Leuke foto's !! Hihi , Aimar de 50 plusser :p

Jannes Leuke muts en een knappe meid ;)

Wij hebben vanmiddag lekker met z'n drietjes door het hele huis gespeeld.. ( hihi al is die nie zo groot ) En toen jaimy in bed lag met z'n tweetjes spelletjes gedaan.
    Net hebben we lekker gegeten en nu is Jaimy zichzelf aan het vermaken en hubje tv kijken.

Ik ga even de afwas afspoelen , was hem straks wel af..

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuke foto's

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, leuke foto's mooi dat meeting geslaagt was!

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Eva, Leuke foto's!

@Wupje, oh wat irritant van de kast, kan me goed voorstellen dat je boos was.

Muts, sjaal, handschoenen moet ik ook voor allebei de meiden nog kopen, maar heb nog niet echt gekeken ernaar. Volgende week maar eens doen.

Hier liggen beide dames al op bed. Cyenna was vandaag ook niet echt gezellig (hoop niet dat ze ook ziek wordt) en Yarah heeft volgens mij ook een zeer keeltje. Telkens als ze hoest of niest moet ze huilen.. zo zielig..

Afgelopen nacht ging trouwens wel goed. Allebei geslapen tot half 9 :)

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    mirandaT, oh lekker dus je hebt lekker avondje voor jezelf :D
    hier lag medame er al om half 5 in! die viel in slaap toen we eten aan maken waren dus heb er maar in bed gelegt.
    Dat hoesten en nieze kan idd oijn doen aan keeltje ;) heeft kyani ook gehad die huilde toen ook bij neizen en hoesten toen ze een zere keel had.

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ja inderdaad en herken het van mezelf ook. Kyani dus ook al lekker op bed of komt ze er dan nog uit vanavond?

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    waarschijnlijk komt ze er nog wel uit.
    ik ga haa rneit wakker maken ze komt van zelf wel.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij gaan echt nooit meer 'savonds met levi op verjaardag
    Hij heeft heerlijk uitgeslapen maar hij is de hele dag stront en stront chago. Wil niets behalve dingen die niet mogen en huilen..
    Doodmoe maar slapen ho maar ect. Hij ligt nu op bed en hopelijk slaapt hij wel gewoon de nacht door want papa en mama zijn op.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb er een buurjongetje bij :) 3 of 4 dagen later als gepland. maar wat een poppie zeg ik ging de buurman feliciteren die aan het versieren was en mocht ff snel spieken. morgen een geboortetaartje maken voor hun. kan ik mijn baby mal weer gebruiken.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, leuk ! Hoe heet hij?

Heb mail terug van mijn moeder.ben er nu echt helemaal klaar mee ( zie andere forum )

17. zal zo ook ff spammen

18. tweety leuk!!!
    en leuk dat je even mocht spieken!

19. Aimar

20. nog een groepsfoto

Deel Deze Pagina