@ingeltje ja ie is ook leuk. ik vind niet dat robin te oud is voor die werled bol er staat vanaf 9 maanden maar heb meer dingen van v tech van rene waar rene nu pas sinds kort mee speelt en snapt wat de bedoeling is. vb trein station is vana 1,5 maar toen snapte die de ballen ervan nu kan ie leuk ermee spelen. maar iig nog ff dooe sparen dan heb je de knikkerbaan
Zo mijn kleine man ligt ook weer in bed. Hij was me toch een partij chaggi het duurde even voordat ik in de gaten had dat hij gewoon moe was Hij was rond 11.45 uur wakker en ligt er vanaf 15 uur weer in. Weer een beetje normale tijden dus. De laatste tijden ging hij vaak pas rond 16 uur naar bed en dat brengt het ritme toch een beetje in de war. We hebben lekker een heel stuk gewandeld, nu was het tenminste weer even droog. First time wat een heerlijke foto! Iwish ha ha herkenbaar! Ik mis Kyano ook vaak als ik op mijn werk ben, vooral als ik in de pauze door de stad loop en zie dan allemaal moeders met buggys en beebjes Tweety fijn controle weer overleefd! Wow dat wordt dus oppassen met Rene en Robin! Ingeltje ha ha dat is effe mazzel hebben! Niemand durft het te vragen Steen jouw dagje klinkt weer gezellig! Pisum ik had ook gehoopt dat Virgil eruit zou vliegen en niet Pablo. Ok hij was niet de beste maar zeker niet de slechtste. Hi hi en het is niet dat ik hem aantrekkelijk vind maar omdat ik hem persoonlijk ken, vind ik hem wel schattig Foover leuk je bent er weer! Balen van je verkoudheid Gelukkig was jullie vakantie wel geslaagd! Ik ga even lekker een kopje thee drinken met een bolletje eierkoek, heerlijk zijn die dingen
Hier zei een mannelijk collega net: ik ga een hele gevaarlijke vraag stellen: ben jij zwanger?? Ik antwoordde heel verongelijkt met "Nee R, ik ben gewoon aangekomen. Bedankt"... Hij viel helemaal stil...hahaha... Hem toch maar even verteld dat ik idd zwanger ben. Hij voelde zich namelijk zo ongemakkelijk.
Arme man Als je hem in die waan had gelaten, zou hij die vraag zeker nooit meer durven te stellen Ik kwam er net achter dat ik nog een interview van de cursus afgelopen week moet uitwerken Ben er maar aan begonnen maar volgens mij hoor ik Kyano wakker worden Dan vanavond maar verder....
Jannes haha , hij was wel leuk Zo hier staat eten op. Hubje eet vandaag net thuis ( en morgen en overmorgen ook niet ) dus wij eten lekker andijvie stamp met rookworst en een lekkere jus erover He ! heb ik net mijn 4.100 bericht gemist
@ Jannes: nou kak-kinderen zou ik ze niet willen noemen, maar idd hebben ze van die mooie donkerblauw wollen jasjes aan zoals Sara op de foto aan had en hebben 9 van de 10 kinderen een hockey-naam in de trant van Emma, Lotte, Floris, Noor, Sophie of Sara @ Kaatje: even over je namentopic, i'm out of names Hihi, jullie vinden vast nog wel dé meisjesnaam mocht dit frummeltje een meisje zijn. @ Miracle: oh die toelichting over die Fame-dans had ik even gemist Wij eten boerenkool stamppot met rookworst! Vindt Aimar echt super lekker @ FirstTime: geweldige foto's! Lekker aan het smullen. EGO: vanmorgen lekker gewerkt, toen Aimar opgehaald bij het KDV en toen naar mijn vriendin. Haar huis is nog echt een zooi (zijn druk aan het klussen) en dus totaal niet baby-vriendelijk. Dus zijn we naar hun oude huisje gewandeld (studenten-woning) en hebben daar een kopje koffie gedronken. Aimar lekker gespeeld, toen weer teruggewandeld en Aimar heeft 1,5 uur in de wandelwagen geslapen. Nu alweer eventjes thuis en boerenkool aan het maken.
Wereldnieuws Aimar kan van zit naar lig. Het gaat niet zoals het zou moeten, het lijkt namelijk eerder een deelname aan 'Ter Land, ter zee en in de lucht , maar hij kán het. Hij gooit zijn bovenlichaam gewoon zover naar voren dat hij omkukelt en dan zet hij meestal op tijd zijn handjes op de grond. Dus hij neemt eigenlijk een duik Ik ga meneertje hier zo even in zijn pyjama hijsen en dan gaat hij (hopelijk) lekker slapen. Tot straks!
Hihi Eva: ook ik eis een filmpje als bewijs, anders geloven we je natuurlijk niet Julian heeft zaterdag en vanavond welgeteld 1 stapje gezet (per keer natuurlijk, want het is niet zo dat hij er beide keren een halve heeft gedaan) Verder zegt hij steeds supergoed dingen na, we zijn beretrots, ik zeg dat papa zijn toetje gaat halen en Julian papegaait: "tuh-tu" en net zei ik houdoe en Julian: "Haadoh" zo cool!!! Op KDV dacht één van de leidsters ook steeds dat Julian haar woorden na zei en de andere leidster verklaarde haar voor gek Bekijk bijlage 21221
Firsttime: leuke foto's tweety: oef das schrikken, gelukkig goed gegaan... jannes: hahaha, dat zou ik nooit met een stalen gezicht kunnen zeggen. eva: go aimar! ingeltje: go julian! Zo heb niet alles van gisteravond bijgelezen hoor. Gisteravond niet hier geweest had een dienst in het RmcD huis. Vandaag de hele dag gewerkt. Ilse heeft gisteren spruiten gegeten en vond het heerlijk, ikke was helemaal verbaasd! Vanacht gelukkig weer doorgeslapen, hoop komende nacht ook weer. Verder niks bijzonders hier...saai he!
@ Hummelke: Ilse eet spruitjes Spruitjes zal Aimar niet te eten krijgen (misschien een keer bij oma...) want ik vind ze echt té smerig en mijn vriend al helemaal
@Pisum: Owww, dat klinkt allemaal niet best voor een vakantie, nee... Kinderen pas naar bed als ze slapen?! Pfff... Vandaar dat die kinderen daar altijd nog zo laat op zijn, hihi. Ben paar jaar terug in Marokko geweest. @Eva: JOEHOE! =DOET DANSJE= Zie je wel, komt helemaal goed met Aimar. Voor je het weet rent hij rondjes om mama's benen! Hehe, Jari is ein-de-lijk naar bed. Wat kan dat toch heerlijk zijn! Volgens mij is hij een beetje ziekjes. Hij is in ieder geval snipverkouden! Vanmorgen ging het allemaal prima (totdat hij de boel ging verbouwen dan, hihi), maar na zijn middagslaapje kwam hij heel hangerig uit bed met knalrode wangen. Steeds huilen, nee...krijsen bedoel ik... Dan is het lekker rustig hoor, als ze op bed liggen. Ik ga zo mijn ovenschotel eten!
Oooooh echt!? Ik maak ze hier vaak met spekjes in de wok en dan gesmolten kaas er over... mjammieeeeee (julian lust ze net als mama ook puur trouwens ) Bekijk bijlage 21234
hie rook geen spruitjes , alleen mijn pa eet het heeel soms 1x in de 5 jaar ofzo dus nee kyani zal eht neit krijgen.
Brrrr toen ik het las van de spruitjes dacht ik hetzelfde:dat zal Isis hier ook nooit krijgen... Wij houden er allebei echt niet van! Maar misschien moet ik ze eens voor haar maken, zij moet natuurlijk alles proberen... Aimar: goed zo kerel! Knap hoor!! Wij hebben tortilla's gegeten met kip, avocado, creme fraiche, knoflook, appel en kaas. Isis vond het ook heerlijk! Alleen, toen mijn man opstond om voor zichzelf snel een beker optimel te pakken, want hij moest snel weg, dacht Isis dat ze al een toetje zou krijgen en wilde vervolgens niks meer van de tortilla. Verder niet echt nieuws. Groetjes Azeb