September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Oke , ik kwam even gezellig spieken maar toen ik spruitjes voorbij zag komen haakte ik mooi af.

Toedels !!

GRAPJUHHH !!!!
    Al lust ik ze dus echt totaal NIET en krijgt Jaimy ze ook niet te eten. Ja misschien bij oma want die lust ze wel samen met me zusje.

GOOOOOOOOOOOOOOO Aimar !!!! Zie je wel , hij komt er wel ;)

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hihi, grappig toch dat er zoveel mensen zijn die geen spruitjes lusten.....

Ik zal van de week eens kijken of ik 'Ter Land, ter zee en in de lucht' op de film krijg ;)
    Drukke week trouwens:
    Dinsdag om 10:40 met vriend en Aimar naar de tandarts
    Woensdag 10:30 vaccinaties voor onze reis halen (ik en Aimar) en Aimar's paspoort halen.
    Donderdag hele dag werken.
    Vrijdag ochtend werken.

En dan WEEKEND!!! (zei ik doodleuk op maandag ;))

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo
    Vandaag 3x boven de pot gehangen... nog 7 weken...

Eerst even ego
    Kwam vandaag uit mijn werk en kon wel janken. Ferry was Levi ophalen bij svader ( die past sinds vorige week op op maandagmiddag ) dus ik liep ze tegemoet. Komen we thuis ruik ik poep dus ik kijk. Nou heeft zeker een uur in zijn luier gezeten. mega rood en brullen van de pijn met schoonmaken.
    Vorige week had svader ook de ( plas ) luier verschoond dus gezegt dat hij hem echt vaker moet gaan verschonen. Nu had hij hem dus om 15.30 verschoond, en daarna dus niet meer. Waarschijnlijk heeft hij rond 17.00 uur ofzo gepoept. Echt mijn hart brak. Ferry gaat vanavond dus weer even zijn moeder bellen.

First time, leuke foto's. Wat is Jari een heerlijk mannetje geworden zeg !

Ingeltje, ach ja spaart wel een stuk sneller zo toch.

Pisum, met Levi ging het vandaag denk wel beter als gister. Geen idee eigenlijk. Hij was bij souders en moet het oppasboek nog even lezen.
    Hij had net in de box iig de grootste lol door met zijn kont op het keyboard te gaan zitten. Klinkt ook zo leuk :D

Jannes, haha had het gezicht van je collega wel willen zien. Is het nog niet bekend op je werk dan?

Go Aimar

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Miracle: waarom 30 keer :$?????

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik moet morgen avond mijn griepprik halen... :) :)

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Miracle: oh.....je werd er door mijn berichtje weer even aan herinnerd????

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey dames
    Hier de koopakte getekend. Wij zijn denk ik eruit welk hypotheekadviseur wij nemen. Morgenochtend gelijk bellen ook ivm taxatie. Als dat gebeurd is dan papieren opsturen naar de SVn en voor de best duimen..

Ik kwam wel met een slimme idee onder het avond eten net... Wij hebben een redelijk nieuwe keuken met inbouw. Een nieuwe keuken (denk L vorm dan) kaal (dus zonder inbouw en kraan en gootsteen) kost wat? €1500-2000? En dan ons inbouw en hun inbouw bij elkaar... :D Klinkt goed he :D

@firsttime super foto's 8)

@steen heerlijk in de watten gelegd dus 8)
    Nee wij doen niet aan kadootjes. Anders wordt eht wel duur om voor 14 kids elk een kadootje te kopen en daarnaast de kosten van de dagje uit. Dus hebben we gelijk gezegd geen kadootjes maar vieren gewoon samen hun verjaardag ;) En Tweety brengt ook weer overheerlijke taart mee ;)

@foover *zwaai*

@Jannes LOL ur evil :p

@eva GO AIMAR!!

@hummelke spruitjes? lekker!! waar?? 8)

@miracle knuffs voor morgen!

zo nog 10min en bankhangen voor..... GREY'S 8)

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    miracle, s6 morgen met jou griepprik halen ;)

kaatje das minder en neit fijn voor levi arm mannetje.

eva al een drukke planning deze week (hihi moet iknodig zeggen :p). morgen naar de stad met vriendin ff rondhangen en gezellig lunchen, woensdag ok dagje weg, donderdag naar strand met vriendin en kindje als mooi wee ris anders bij haar htuis wat doen en vrijdag relaxdagje:p, zaterdag lekker zwemmen(als neit meer zo erg lek haha) en zondag weer relaxdagje:p)

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Eva hihi , idd ! Ik zag vaccinaties staan en toen schoot het me weer te binnen. Net even op de brief gekeken en idd , morgen avond om 18.45 moet ik hem komen halen.. * Brrrrr *

Nu word ik daar wel irritant zenuwachtig van ( ja nu al ! ), vooral omdat het er naar uit ziet dat ik Jaimy mee moet nemen omdat hubbie cursus heeft en niet durft te zeggen of ie optijd thuis is zodat ik zonder haar kan gaan...

Beheheh.. Ik wil niet !!!! :(

Oke :p Dat was wel Te erg he :)

Parr Tnxs ! Bank hangze ;)

Queen hihi , ga ik vast wel overleven :p

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jawel, maar ik heb 7000 collega's, dus niet iedereen is op de hoogte :p Heb het alleen tegen mensen verteld met wie ik echt close samenwerk (denk zo'n 25 man). Mensen die ik niet zo vaak zie of spreek, komen er dus nu achter als ze me zien.

@Eva: wat goed van Aimar!!

Spruitjes: lekkerrrrr

@Parr: Spannend hoor al jullie huiszaken.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Net weer een leuke GTST aflevering gekeken :)
    Wij hebben ook stamppot gegeten maar dan wel wortelenstamppot, jammie :p met zuurvlees :p
    Hubbie is nu naar school dus ik ben home alone, maar zo weer terug op de bank want ik heb echt vreselijke pijn in mijn nek :( Kyano een paar keer verkeerd getild volgens mij.

Eva wow goed van Aimar zeg!! Hij komt er wel hoor!

Ingeltje ha ha ook Julian gaat als een trein!

Hummelke jij werkt toch bij de gemeente? Wat is het RmcD? Ik moet namelijk denken aan het Ronald McDonald huis?

First time heerlijk dan hè de rust in huis!

Kaatje vervelend dat je svader niet gelijk de luier verschoond heeft. Bij Kyano kan dat niet missen, hij is net een stinkdier :D Dan wil je niets liever dan heel snel de luier verschonen :D

Parr proficiat de koopakte getekend! Wat bedoel je precies met jouw idee :)?

Spruitjes: ik eet ze heel graag maar Dennis niet. Ik ga ze binnenkort wel een keer klaar maken en ook Kyano laten proeven. Afgelopen vrijdag hadden we zuurkool maar dat lustte Kyano echt niet. Was zo zielig om te zien, hij moest echt bijna overgeven zo vies vond hij het.

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: uh... ik snap het niet helemaal van de keuken....
    Spannend hoor allemaal!

Verder even ego:
    zusje belde net en het gaat redelijk.
    Kindje hapt nog steeds niet goed en is erg moe dus wordt elke 3 uur bijgevoed. Ze legt 10 minuutjes aan, zonder pijn (dat vind ik al echt super!) en daarbij kolft ze af. De BV is sinds vanavond wel aan het op gang komen.
    Helaas heeft ze heel weinig kraamzorg. Maar 4 uur per dag dus van 8-12 uur.
    En dan niet meer. Vanaf morgen gaat haar man weer werken (kan niet anders) en dan heeft ze dus 's middags geen zorg.
    Morgen en woensdag komt een kennis en ik ga er dus donderdag en vrijdag heen. Want anders trekt ze het niet. Ze heeft amper energie om hem te verschonen/verzorgen. En ze kan het ook nog niet.
    De kraamhulp heeft alleen maar tijd voor controles van haar en baby en de BV. Verder niks.
    Gelukkig kwam de hulp vandaag, die heeft schoongemaakt. Maar verder wordt het huishouden dus niet gedaan elke dag. Echt belachelijk dat ze niet meer zorg krijgt! De kraamzorg had haar leidinggevende verzocht om meer uren bij mijn zusje thuis maar dat mocht niet.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    En oja, spruitjes zijn echt superlekker.
    Geroerbakt met rijst en pindasaus, mjammie!
    Of met kruiden en spekjes. Of in stamppot. Nou ik weet wel 10 manieren om spruitjes lekker te krijgen. (de belangrijkste regel: kort koken of roerbakken)

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ta ta ta ta ta .............:D

Ook hier een trotse mama:
    Kyano stond vandaag 2x los en heeft zijn eerste stapjes alleen tussen de bank en de stoel gedaan!!!! Hij stak wel heel snel zijn hand uit om de stoel weer vast te pakken maar hij durfde het!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yule oh wat naar voor je zusje dat ze maar zo weinig kraamzorguren heeft :(? Waar is dat op gebaseerd dan? Of is het nog steeds vanwege het tekort aan personeel.
    Zo kun je toch niet genieten van de kraamperiode :(
    Fijn dat jij er ook nog naar toe kunt om haar te helpen.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waarom is er maar zo weinig qua uren beschikbaar dan?!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, dat water waar Janine in fietse, is hier vlakbij.
    Levi stinkt ook mega,maar als je het maar genoeg laat opdrogen ruik je het ook niet meer

Yule, nou ja schandalig zeg in haar situatie zo weinig zorg. Goed zeg dat Bob wel pakt en zonder pijn. Hoop dat hij snel sterk genoeg is om helemaal zelf te drinken.

Go Kyano

Spruitjes stinken :x

19. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @ Miracle: ik moet de griepprik volgende week halen!
    @ eva: goed hoor van Aimar!

effe ego:
    Vandaag mijn functioneringsgesprek gehad. Ging super goed. Ze zijn heel tevreden. Ik heb aangegeven dat ik graag minder wil werken oid omdat ik de weken van 4 dagen werken te veel vind ik combi met mijn reistijd. Nu mag ik 4 uur per week thuis gaan werken (JIPPIE!!!!!) en hoef ik nog maar 3 dagen naar A'dam. Dus ik ben zoooo gelukkig. Kan ik lekker 2 daagjes voor Teun gaan zorgen. Mijn man zijn ouderschapverlof houd over een half jaar op en anders zou Teun 4 dagen naar het KDV moeten gaan en dat vind ik persoonlijk echt teveel. Nu kan hij gewoon 3 dagen blijven gaan. Ben gewoon helemaal blij!!!!!!!!

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, ow wat jammer dat ze niet meer zorg krijgt, das heel jammer zo kan ze zelf niet bijkomen en genieten ervan.
    Wel goed dat de bv op gang komt.

Deel Deze Pagina