Ja precies. Ze sjouwen er dus net zo lang mee rond tot ze in slaap vallen. En als ze hun kindje dan in bed leggen en hij/zij wakker wordt, begint het hele circus opnieuw.. Ze vonden het dus heel vreemd dat ik R wakker in bed legde. En toen hij even (2 min) moest huilen, vonden ze dat volgens mij bijna kindermishandeling Maar toen ze zagen dat hij even rustig ging spelen en toen zelf in slaap viel, en dat om 19 uur, dat ik de hele avond nog voor mezelf had, en dat hij de hele nacht doorsliep, waren ze STIKjaloers, muhahahaaaaaaaa
@ Yule: gefeliciteerd met je neefje! Wat jou zusje heeft met de kraamhulp had ik ook. 4 uurtjes en alleen zorg voor moeder en kind. Voor de rest niets. Ik heb een ks gehad dus kon nog nauwelijks lopen. Mijn man is docent dus die moest na 4 vrije dagen weer werken (hij kan geen vrije dagen opnemen).. Daarna hebben mijn ouder & souders veel geholpen. Had het anders echt niet geweten. Idd belachelijk!!!!
@wupje: whoehoeeee, goed van Kyano! Waarom ze zo weinig zorg heeft weet ik ook niet. Ik vind het echt belachelijk, het is niet eens spitstijd in de kraam. Misschien bezuinigingen? Ik zal haar morgen tippen om de verzekering te bellen erover.
@sannemart: dat is zeker lekker! Ik vind het ook zo fijn, 3 dagen werken! Echt super. Ik heb ook leuk werknieuws: ben met de directeur gaan praten vandaag en gevraagd om mijn jaarcontract (tot maart) in een vast contract per heden om te zetten ivm veel onrust over banen bij ons. Hij wil dat wel doen omdat ik loyaal ben aan het bedrijf en niet elders ben gaan solliciteren (beetje ingewikkeld verhaal). Ben ook heel blij!
Yule: fijn, bij jou ook goed werknieuws!!! Mijn contract loopt in januari af. Ik weet dat ik mag blijven en denk dat ik nu wel een vast contract krijg. Vorige keer kreeg ik weer een jaarcontract ivm mijn zwangerschap.
@ Wupje: 8) Kyano ook (voorzichtig) aan de wandel, super! @ SanneMart: dat is idd fijn nieuws! @ Yule: raar hoor dat je zus maar zo weinig uur krijgt van de kraamzorg :x Ik zou idd maar eens de verzekering bellen. Fijn wel dat het steeds beter gaat met de kleine Bob. Meiden, ik ga mijn ouders even bellen. Zij zijn al bijna 2 weken op vakantie en zij hadden gisteren gebeld toen ik niet thuis was. Dus ga ff checken hoe het met ze is en of ze zin hebben om vrijdagavond hier te komen eten. Na het telefoontje ga ik naar bed. Ik blijf last houden van mijn keel en heb de hele dag het idee dat ik iets weg moet hoesten. Dit duurt nu al 3 weken dus ik ga morgen misschien toch even de HA bellen. Slaap lekker allemaal!
@yule is idd niet erg veel. ik zou idd ook ff de verzekering bellen en anders ff het kraambureau waarom ze niet meer krijgt. je hebt natuurlijk verschillende keuzes tenminste dat weet ik nog dat ik kon kiezen. @wupje wat goed zeg dat ie lossen stapjes heeft gezet.
Dat slingerweggetje met al die inhammen? Was Janine van GTST daar ingevallen? Hmm ik moet toch weer eens gaan kijken