September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    HIer gaat nu verders niet helemaal okay:(
    Kyani is ziek en ik begin ook ziek te worden :(
    helemaal geen zin in :(
    maar ja neits aan te doen. gelukkig ongie pijnw el zo goed als weg.

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @queen: he getver, niet ziek worden hoor!

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, ben ik ook neit van plan maar ja hoesten niezen zere keel hebben en dan weer koud en dan weer warm hebben. Ga je dat wel denken.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Eva liep dus even iets anders dan je gedacht had ;)

Queen hè gatsie allebei ziekjes :(

Ik ga afsluiten hier en lekker naar huis. Nog even bedenken wat we eten straks, gisteren en maandag aardappels gehad dus zal iets van rijst of pasta gaan maken.
    Voel me zelf ook niet helemaal toppie joppie dus denk dat ik vanavond ook vroeg mijn bed in duik!

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Tweety, ja sorry zit met een enorm vervelende dreumes.
    Heb je vraag gelezen en als we naar de Toys XL gaan zal ik voor je kijken ik heb je nr.

@Yule, nou ik vind een beetje vies niet erg (alhoewel) ik ben zelf best schoon en trek Mike ook regelmatig tussendoor schone kleding aan en hij heeft hier altijd een slab om en heb altijd toetendoekjes bij de hand om zijn gezicht en handjes schoon te maken. Dus op dat gebied misschien wel zeikerig ja..
    Maar Mike kruipt daar als enige nog, de rest loopt al en er ligt geregeld sap/water/thee/koek/brood/pindakaas etc op de vloer en dat maakt ze dus niet even met een doekje schoon/droog voor Mike weer gaat kruipen op de grond. En daar baal ik wel een beetje van. En merk toch wel dat ze niet zo goed luistert naar wat wij willen en opschrijven in zijn schriftje en heb t vertrouwen gewoon nog niet terug van de eerste keer daar dattie opeens zomaar werd meegenomen.
    En wil toch t liefst KDV omdat hij daar met andere kindjes leert omgaan en bij de gastouder is er vaak maar 1 erbij op de vrijdag en haar eigen kids dan maarja die moet ze steeds brengen en ophalen en laat dan ook de kindjes die op bed liggen gewoon slapen en loopt dan zo de deur uit.
    Gelukkig slaapt Mike precies tussen de ophaal en brengtijden in, (nog) geen zorgen over te maken.

Ik ga ervandoor, tot morgen meiden!!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Vraagjes:

Als jullie aardappels eten geven jullie je kindje dan ook jus???

Iemand ervaring met Ikea verf? Ik heb namelijk acrylverf (of was het plakkaatverf) gekocht op de kinderafdeling om te verven met Aimar maar ik zie nu pas dat het voor 3 jaar en ouder is. Gaat het makkelijk uit de kleren????

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: vertrouwen is wel erg belangrijk. Als je dat nog niet hebt kun je denk ik 2 dingen doen.
    1) het nog even de tijd geven, vertrouwen krijgen duurt even (en soms wat langer)
    2) met haar of het gastouderbureau bespreken (daar zijn ze voor namelijk)
    Over vies: ik ben misschien heel makkelijk maar ik trek Raven echt nooit iets anders aan, behalve als er poep op zit. Hihihi.
    Ik denk maar zo: ze heeft er zelf niks van en omkleden heeft ze echt een bloedhekel aan (en ik ook).

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy ok thx ik hoor het wel.

@eva robin krijgt altijd jus als ie met de pot mee eet.

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Vergeet die vraag over de verf maar, kon niet wachten en heb Aimar al een kunstwerk laten maken. Ook heeft hij even geproefd....om dit een 2e keer te voorkomen heb ik hem in beide handen een kwast gegeven. Zo had hij geen handje meer over om in zijn mond te steken :p
    Ik zal vanavond even een foto maken van zijn kunstwerk.
    Aimar kijkt nu even naar BUMBA zodat ik de verfspullen op kon ruimen en even hier kon komen spieken ;)

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Waar is Bumba op dan?

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Raven staat los!!!!!!!!!!!!!

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: op een DVD.... :p
    Joepie Raven kan los staan!!!! Knap hoor!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Deze foto hebben we vandaag gemaakt op het plein van het gemeentehuis. Let niet op zijn wilde krullenbol; we weten dat hij nodig eens naar de kapper moet :)

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh jee... en ze klimt nu op het TV meubel, waar ze dan parmantig bovenop gaat zitten....
    Is 40 cm hoog dus..... oeps.
    Hoe ga ik dat nou weer tackelen? :(

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva hihi leuke foto en die krulletjes vind ik zo cute.

@yule go raven los staan o jee en nog klimmen ook.

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaait *

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Same here :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Hier vanavond Buritto's op. Levi heeft heerlijk gesmuld

Missy, Levi heeft vandaag maar 1x geslapen ( tussen de middag ) maar soms slaapt hij ook nog 2 keer ( sochtends lang en later op de middag )
    ik had nu weer vk afspraak omdat ik volgens hun berekeningen nu 12 weken zou zijn. Maar heb verder niets meer gehoord na de echo, dus gewoon gegaan
    Is het zo vies bij die gastouder dan? Klinkt idd niet heel erg schoon. levi is vaak ook zwart aan t eind van de dag. Stofzuig begin van de ochtend maar is qua haren al snel niet meer te zien. Qua eten enzo op de grond ben ik dan wel weer netjes

Jannes, helaas hier geen echo apparaat bij de vk

Yule, wat een gedoe zeg met die hypotheek. zou er ook een punthoofd van krijgen
    Super dat Bob zelf drinkt

Even Levi op bed leggen. is al vanaf 14.00 wakker

Hummelke, haha volgens mij ga jij je handen nog vol krijgen aan Ilse ;)

Eva, idd niet erg duidelijk met die inentingen
    Wij prakken 9 van de 10 keer onze aardappelen met groenten. dan gaat er of groentesaus doorheen, of jus. En ja dit krijgt Levi ook

Queen en Kyani, beterschap meissies

Go Raven

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik kleed robin ook niet om als ie een beetje vies is of hij moet echt helemaal onder zitten. rene idem die kan ik dan wel elk uur een schone broek of shirt geven haha.

morgen gaan we weer de longarts bellen voor robin hij is nu 2 dagen zonder ab en hij is weer snot en snot verkouden weer hoesten en vel last van slijm. dus ga toch voor de hele winter op de ab als onderhouds kuur want ik vind het echt zo zielig voor hem hij drinkt nu ook zijn laatste fles niet terwijl die die normaal helemaal leeg lurkt.

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule go raven

Deel Deze Pagina