September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, weet je ik vind het overgeven nog niet eens zo erg. lekker is natuurlijk anders en denk op het moment steeds "ik ben hier zo klaar mee" maar daarna ben ik er wel voor de hele dag vanaf. Zonder medicijnen ben ik tot 19.00 uur misselijk en dat vind ik stukken erger

Hummelke, krijgt Ilse potjes. schandalig :D haha nee hoor. levi eet in princiepe wel altijd met de pot mee. Hij krijgt meestal rond 17.00 een liga, eierkoek of plakje ontbijtkoek en eet dan rond 18.30 met ons mee.

Inge, klinkt goed je baan !

Tweety, succes bij de HAP

Parr, knuff voor zieke kate

Ik ga ook off.
    truste

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ikke van groene kiwi's, mango en ananas :D

3. volgende week ben jij de eerste;)

4. ik ga ook mijn bedje opzoeken en hopen dat julia vannacht beter slaapt dan gisteren
    lees elk uur wakker en een uur huilen
    beetje te veel indrukken gehad denk ik
    morgen hopelijk ook weer om 7 uur wakker

truste

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Roy heeft een ook een poos iedere keer de aardappels geschild, maar wij zijn ook geen gekookte-aardappel-eters, dus die krengen kregen vanzelf pootjes. Partjes/krieltjes/schijfjes en zo koop ik ook slechts één keer pwer week. Wij eten eigenlijk veel rijst en pasta. Voor de boerenkool gebruik ik de 'Puree voor stamppot' van Maggi. Lekker makkelijk en het smaakt prima!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we zijn alweer thuis. robin ligt alweer hoestend en wel in zijn bedje met de 1e dosis ab. zijn longen waren schoon (oke klint niet zo) maar hij heeft wel een oorontsteking in zijn linker oortje. morgen iig toch nog ff met de longpoli bellen. nu maar hopen dat ie zo rustig gaat slapen.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety: goedemorgen....Fijn dat in in ieder geval zijn longetjes schoon zijn. Ooronsteking erbij is minder fijn. Heeft hij een beetje kunnen slapen vannacht? En jij?

@ Lola: Ja wij eten dus ook veel liever rijst en pasta, maar ik merk dus dat Aimar de aardappels vaak lekkerder vindt. Maar is die stamppot-aardappel van Maggi zit daar melk in? Ik gebruik voor stamppot meestal geschilde voorgekookte aardappels voor stamppot, hoef ik nog maar 8 min. te koken ofzo...

Ik moet echt een winterslaapzak met mouwen gaan kopen voor Aimar, toen ik net beneden kwam ga de thermosstaat 16 :$ graden aan. Aimar heeft nu een licht gewatteerde zonder mouwen aan....maar heeft de hele nacht doorgeslapen....
    Ik ga hem zo maar eens wakker maken op deze koude vroege ochtend ;)

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva goedemorgen, robin heeft redelijk geslapen en wij ook.

weinig te vertellen moet straks de kou in brrr rene naar de peut brengen. heb al medeleide met mezelf haha

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Levi slaapt nog,dus even snel lezen.
    Had een rare droom... ik ging levende (naakt)slakken,koken,pureren en opeten :( Heerlijk voor je ochtendmisselijkheid :D

Tweety, ahh een oorontsteking. Daar wordt hij ook niet vrolijker van. hebben jullie een beetje kunnen slapen vanacht?

Eva, ga hier idd ook een dikkere pyama kopen.Vond het gisteravond ook wel fris in zijn kamertje toen ik even ging kijken

10. Getver, ik word spontaan misselijk als ik er denk vandaag bij jou te moeten gaan eten... ;)

11. @Tweety: Gossie, een oorontsteking én zwaar verkouden! Arme Robin... En zo'n oorontsteking doet al zo'n pijn. Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen...

Voor Robin, Kyani en Queen:

12. Pffffffffft, Emma was me toch een partij wakker vannacht. Twee keer ben ik moeten opstaan, omdat madam zo hard lag te kletsen dat Jasmijn er wakker van werd. De derde keer wilde Roy opstaan, maar toen leek Emma zich net op tijd te bedenken.

En wat er nu was? Geen idee! Emma was alleen héél erg wakker... :(

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen !!

Kaatje Iewww !Dat zijn nou niet bepaald lekkere dromen....

Robin , Kyani en Queen Beterschap !!

Ik ben er weer van tussen , ga samen met me moeder en jongste broertje naar de K.G Arts.
    Ben benieuwd....

Tot straks !!

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, ik geef Mike nog geen jus, doe gewoon kookvocht erdoorheen of klontje boter.

@Yule, maar als Raven vies is, maakt ze dan niet zo ook alles in huis vies dan?
    Bedoel, als zij helemaal nat is van sap ofzo dan smeert ze zo ook de hele vloer nat haha..
    Misschien (weet t wel zeker eigenlijk) zijn wij nog te gesteld op ons schone huis haha.
    Komt vanzelf wel als hij echt zooi gaat maken.
    GO RAVEN!!! :D

Hoe kunnen kindjes toch nu al ergens op klimmen? Las t vorige x ook van Vince..
    Mike snapt echt niet hoe hij op de tafel of de bank moet klimmen.

@Tweety, aaah arme Robin.

@Sannemart, vind Teun echt een knap kindje! :)

@Eva, ja precies.. Ik bedoel hier heeftie ook vieze knietjes van t kruipen en hij kruipt met lekker weer ook gewoon buiten en zit lekker in de aarde enzo..
    Maar dan maak ik wel zijn handjes en gezichtje erna schoon en zijn snotneus sowieso anders krijgt hij mij beet en zit ik helemaal onder haha.
    En vind t met brood/koekje eten kleine moeite om een slab om te doen.

@Lola, hahaha ja ik heb eerst tot me 19e in zuilen gewoond en wil daar ook graag naar terug.
    Vandaar mijn nickname, maare dat jij zo goed mijn achternaam en zelfs mijn 2e naam onthoud. :p

@Hummelke, ja Mike eet ook minder als hij met de pot mee eet, maar denk dat t ook meer vult omdat het niet gepureerd ofzo is.
    Zitten misschien toch meer voedingsstoffen in ofzo waardoor hij sneller vol zit.
    Wij eten altijd rond half 6, dus kan je helaas niet helpen kwa tijd.

@Ingeltje, nee hoor ben toch algemeen bekend whahaha.. :p
    Maare, klinkt enorm gezellig jou werk en ben blij dat je t naar je zin hebt! :D

@Eva, same thoughts.. Mike slaapt ook in een licht gewatteerde zonder mouwen maar ik kwam vanmorgen zijn kamertje op en brrrr..
    Ga dus ergens deze maand naar Prenatal.

Dikkere pyjama heeftie soms al aan, zo'n flannelen vd Zeeman.
    Maar veel verschil merk ik er niet mee.

Welke kindjes slapen er hier allemaal met zijn 2e op een kamer? Van Funny weet ik t..

(want als er voorlopig nog geen huis inzit voor ons moeten we toch serieus nadenken over 2 kindjes op een kamer.)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, geen lekkere nachtrust gehad dus :(

Missy, zeker de eerste paar jaar kunnen kindjes makkelijk samen op één kamer hoor.

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen,

Jeetje wat is het koud!!
    Gisteren echt een te gezellige dag met mijn 2 vriendinnen gehad. Lekker bijgekletst, verschrikkelijk gelachen en goed gegeten. Het huis zag er daarna niet uit, want Sara en P. (11mnd) hebben de tent afgebroken. Overal speelgoed, kruimels en druppels. Gelukkig komt de hulp morgen.

@Eva: Sara slaapt ook zonder deken, die schopt ze weg. Maar die ligt niet in een hele dikke slaapzak. Wij slapen met het raam open, bij haar doe ik het 's avonds dicht.

@Missy: volgens mij alleen Funny hier met 2 kindjes op 1 kamer. Maar kan prima hoor. Mijn sbroer en szus hebben 4 kids. Die hebben allemaal een eigen kamer, maar de twee jongens slapen vaak op 1 kamer (zijn dol op elkaar). Gaat vanaf kleins af aan heel goed.

@Kaatje: Bah wat een droom.

@Lola: bij ons lopen aardappelen ook weg.

Zo ik ga even een kopje thee halen en aan de slag. Weer genoeg te doen vandaag. Kom straks nog wel even spieken.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, laat je je huis nu zo achter voor de hulp dan?

18. Ik vond je naam zo mooi (dat had ik toen ook al gezegd, geloof ik...) :)

19. Aan die wat ik gebruik hoef je geen melk toe te voegen. Volgens de verpakking bestaan de ingrediënten voor 96% uit aardappelen. De rest zijn specerijen en zo.

Ik weet dat er ook merken zijn waaráan je wél melk moet toevoegen. Maar ik neem altijd die van Maggie, omdat die zo lekker grof is...

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hahaha dat zou wel heel aso zijn. Ik heb al het speelgoed natuurlijk opgeruimd, alles teruggezet op zijn plek, de ergste kruimels weggehaald met de kruimeldief en dan mag zij morgen gewoon even een grote schoonmaak houden. Dus goed stofzuigen, dweilen, vingerafdrukken overal afhalen, etc.

Deel Deze Pagina