September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Missy: oke, andere denkwijze. Ik leg Sara gewoon in bed als ze moe is. Ene dag is dat 10.15 uur, en soms pas 10.45. Zoveel maakt dat niet uit voor het ritme. En als ik dan echt een afspraak heb, dan bel ik of dat ik later ben of ik maak haar wakker.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    OMG LOL :D:p wij ook niet :p

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey Kate ligt nu weer in bed. Ik kom zo een paar prachtig foto's spammen 8)

@queen oef en dan ben jij ook niet zo lekker :( knuffs

@azeb jeetje dan was zij echt niet uitgerust gisteren! :(

@jannes spreek je dat echt zo uit of aan elkaar vast zoals you andy?
    45 min te laat! pfff

@lola hihi jij bent zoooo lief he 8) huggie

@jale ligt dus het best tegen mama's hart aan ;)

@lola en jannes lig hier lekker te giechelen om jullie en wijknamen haha

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    growwwwwwl :p

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    lekker ding heb ik hé 8) deze zijn van gisteren btw

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *smelt*

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dag mama

8. mooie pics parr!!!!
    wat een heerlijk meisje!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    woot woot woot wowooo 8)8)
    deze dus van nu net voordat zij naar bed ging..

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo dan ben ik klaar voor vandaag en hopelijk een paar big smiles op gezichten gezet die het nodig hebben, knuffs!

11. hier een heel moe meisje wat niet wil slapen

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Lekkerding zeg die Kate!! :D :D

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jannes dat deden wij wel in ons oude huis zaten we dus wel niet in de voor tuim maar op de gallerij met alle buren gezellig.
    de kids buiten met een badje erbij. hier gebeurd het ook niks mis mee.

@parr nice pics

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

oooh wat een cutie! :) leuke outfit zeg!

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Wupje (en alle andere natuurlijk) HAI :D

Hier alles prima hoor, ik lees nog steeds mee met jullie ;) Met de zwangerschap ook alles perfect, al gaat de tijd wel erg snel vergeleken met vorige keer. Maar ik moet zeggen dat mijn zw.schap ook 100 keer beter verloopt dan bij Fenna, één grote roze wolk zonder klachten, heerlijk! Ben erg moe alleen, maar ach ik ben gek op slapen :p

Met Fenna ook alles prima. Het is echt een kleine boef, maar het wordt idd steeds leuker :) Kan niet wachten tot ik weer zo'n kleintje erbij heb, heerlijk!

Op werk en thuis ook alles prima, dus eigenlijk erg saai haha :) Nu even koken, ben net pas thuis, maar heb gelukkig wel lekker weekend :)

Fijne avond babes!

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr, leuke foto's zo een cutie ;)

tinkebell, wat fijn dat alles prima gaat met jullie en de zwangerschap :D

kyani heeft net weer de boel onder gespuugt 2x onder het eten en erna arm meiske.
    nu ligt ze net in bed heb haar papfles meegegeven moet ze maar kijken wat ze doet.
    Ga gewoon straks even gluren bij der.

17. @queen arme kyani
    dikke knuff en veel beterschap

@tinkerbell fijn om te horen dat het zo goed gaat en het 1 grote roze wolk is.

julia slaap al lekker
    even me-time
    zometeen lekker tv kijken en dan op tijd mijn bedje opzoeken
    morgen weer werken en dan een druk weekend

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    thnx anno. Ik ben intussen alleen nog snotverkouden en hoofdpijn gelukkig al weg :D En hoesten evrder gelukkig neits meer. Hoop alleen zo dat kyani doorslaapt tot morgen ochtend :D

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    hey dames vandaag tussendoor wel bijgelezen, maar weet niet meer precies hoe en wat. Zag wat namen voorbij flitsen, qua smaak sluit ik geloof ik aan bij Jannes...

Parr, leuke foto's

Missy, ik leg ilse ook op bed als ze aangeeft dat ze moe is, thuis is dat vaak om 9 uur al op kdv pas om 10/10.30

Queen, misschien rare vraag, maar zo geef je de fles in bed mee?

Ilse heeft zicht vandaag iets beter gedragen op kdv, maar nog steeds wel beetje stout. Ze heeft trouwens wel iets nieuws geleerd. Ze aait en zegt dan ook aaaaaa!

Hier beetje sjagie. Morgenochtend heb ik extra vrijgenomen om lekker te shoppen voor mijzelf. Komt mannetje thuis met de auto. Is er weer iets kapot en moet ik morgen naar de garage grrrr. Ga alsnog wel winkelen, maar is toch anders dan dat je de hele ochtend niks moet en kan doen wat je zelf wil...

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    hoi hoi, wel bijgelezen maar geen fut om overal op te reageren.

Namen: hier vaak ook wel wijkgebonden. Het kdv waar ik werk ligt in het bergkwartier (Amersfoort), dat is dus de dure wijk en wij hebben veel kids die Sophie heten (3 bij mij op de groep!), Floris, Diederik, Pepijn, Sarah, Julia, Stijn, Emma, Roos etc.
    Mijn zus woont op zich in een leuke wijk, maar daar zijn de namen meer in de trant van Ritchie, Nick, Dylan, Giovanni, Lorenzo etc.

Ik zelf zit er een beetje tussen in qua smaak....Mag ik dan toch bij jou in de wijk komen wonen Jannes? Ik zal beloven dat ik in de zomer niet met een pot bier in mijn voortuin zal gaan zitten :D

Oh...ben wel ongehuwd samenwonend met een buitenlander....is overigens wel de echte vader van mijn kind......Mag het nog steeds??? :D:p:D

@ Lola: Bij ons op het KDV ook een Lotus. Ik moet wel zeggen dat je snel aan namen went. Wat eerst heel vreemd lijkt, klinkt na een tijdje doodgewoon ;)

@ Queen: sneu dat Kyani zich zo ziek voelt...en jij bent ook niet fit :( Dikke knuffel voor jullie allebei.

@ Parr: leuke foto's weer! En die lange gestreepte sokjes met strikjes onder dat rokje: SUPERCUTE :)

Nu even EGO:

Lange drukke dag op het werk gehad. Aimar opgehaald op het KDV. Hij had een beetje een dik oog, maar leidsters hadden niks gezien. Denk gestoten ofzo. Was verder niet echt blauw. Hij heeft dus op het KDV niet laten zien dat hij van zit naar lig kon, maf ventje. Hier doet hij niks anders..... ;)
    Net zitten smullen van zijn sperzieboontjes met macaroni is (soja)roomsaus met paprika en courgette. Alleen bleek dat ik geen gewone yoghurt meer had dus nu heeft hij Kwarkyoghurt met stoofpeertjes gehad.....nu maar hopen dat hij daar goed op reageert want tot nu toe heb ik alleen maar yoghurt al zuivelproduct geprobeerd. Naja zal vast goed gaan....

Ik ga zo na mijn kopje koffie weer verder met mijn kinderschilderijtje.....

Deel Deze Pagina