@Kaatje, waar slaapt hij nu in dan? Romper lange mouw/pyjama/winterslaapzak zonder mouwen en dan dus sokken? Kreeg net mailtje van het KDV hier om de hoek die ik gisteren aan de lijn had.. Ze heeft per 1 februari 2010 een plekje op de vrijdag op een peutergroep. Mag hij daar dan al op dan als hij 17 maanden is? Ik dacht dat dat was vanaf 20/24 maanden ofzo.. Maargoed, ik ben dus akkoord gegaan want wil hem gewoon graag naar een KDV hebben. Maar... nu zag ik in me voorwaarden van het gastouderbureau dat ik een proeftijd heb van 8 weken waarin beide partijen direct mogen opzeggen, maar wel met reden over de opvang en dus niet omdat er een plekje is vrijgekomen op een KDV. Wat zou ik dan als reden moeten opgeven zodat Mike daar morgen gewoon voor t laatst is en we dus geen gedoe hebben met contracten? Want als ik dus niet opzich binnen die 8 weken proeftijd gaan we een contract aan voor 6 maanden en loopt die dus tot 4 maart. Maar per 1 februari kan ik al een contract aangaan bij het KDV, dus zit ik een maand met dubbele lasten en de kans dat als hij pas per maart kan komen op t KDV zijn plekje al vergeven is. In t ergste geval kan ik wel de 5 vrije dagen opnemen in de maand febuari (onbetaald dus voor de gastouder) en hem zo wel naar het KDV alvast laten gaan en dan dus na die 5 vrije dagen (5 weken dus aangezien hij maar 1 dag per week gaat) het contract afgelopen is.
En er is natuurlijk een kans dat t fout loopt kwa communicatie met t KDV en zijn plekje van februari per ongeluk al vergeven word, maar dan ga ik gewoon op zoek naar een nieuwe gastouder of ander KDV en laat ik hem gewoon nog op de wachtlijsten staan voor een ander plekje, dus dat is t probleem niet. En Truus en me Smoeder willen als Mike dus na morgen weg kan bij de gastouder oppassen op de vrijdag tot 1 februari dus dat is ook al eventueel geregeld. Zit dus alleen met t probleem wat ik als reden op kan geven zodat het dus in de proeftijd al opgezegd kan worden bij de gastouder.
Romper lange mouw/pyjama/Zomerslaapzak zonder mouwen, sokken en een dun dekentje over zijn voeten. Winterslaapzak zit in de was. Moet even een tweede bij kopen. De rest is te klein geworden. Ik ga off en mijn bed in. Brrr is koud buiten. truste
Hier slaapt Teun in een lange romper, pyjama zonder sokken, slaapzak (tussenslaapzak) zonder mouwen en 1 wollen dekentje tot zijn buik (die trapt hij in de loop van de nacht af) maar hij slaapt toch minder onrustig onder een deken is mijn ervaring.
@Missy: kun je niet gewoon als reden opgeven dat het niet goed klikt en voelt. Lijkt me reden genoeg toch.
Ik ga afsluiten, jullie horen t morgen als ik het gastouderbureau heb gebeld! Fijne avond en slaap lekker! -xxx-
Zo hier druk dagje gehad! Maar goed, nu lekker op de bank en zo naar bedje! Femke heeft zich prima vermaakt. Ze heeft geweldige eerste loopschoentjes van Shoesme van mijn ouders gekregen. Zijn ze gezellig met z'n drietjes naar de schoenenwinkel geweest, geweldig he! Ze loopt er helemaal trots op rond. Nu lekker drie dagen vrij, wij gaan genieten! Slaap lekker allemaal!
Ik ga slapen...morgen een ochtend extra werken vna 7:30 tot 13:00. Aimar blijft bij papa thuis. Slaap lekker allemaal!
Ik kom ook nog even snel welterusten zeggen! Heb alles bijgelezen hoor, maar weinig puf nog om te reageren.. Wil wel nog even op de foto's van Kate reageren, wat een mooi meiske en wat goed dat ze los staat!! Heeft ze ook al een paar pasjes gezet? Ik ga naar bed! doeii
truste dames ik ga ook slaapie doen net met een over de zeik robinnetje gezeten niet stil te krijgen papa was niet thuis gelukkig is ie wel weer gaan slapen maar wel huilend
hey hey verjaardag gehad van jongste S.zusje en net een les uitgetypt voor de psp forum 8) ff snel terug lezen en naar bed. en hopen dat Kate niet herhaalt.. @hummelke oef ja dat is wel ff balen zoiets knuffs @eva ja vond ik ook a la Prenatal (op mailliot na, das HEMA ) Ja ik ook nr 10. Maar ik heb een jonge gezinnen club pas, kan het daardoor komen? @kaatje komt vast goed meis 8) knuffs @sannemart oef óók al een but nacht knuffs @steen ja dat doet Kate al vanaf geboorte. Zij heeft nooit geduimd en wou de speen niet. Wel af en toe de tepelvorm maar spuugde het gauw uit. Als zij dus moe wordt dan gaat zij op die 2 zuigen. Ik deed het ook maar dan met middel en ring vinger 8) Helaas heb ik het vrij lang gedaan. Tot mijn 10e? dus moet ik wel opletten met Kate haha @mirandat al lief djw! nee zij stapt niet los. ZIj doet wel vaker onbewust los staan en nu ook soms bewust. Zoals op de foto. Dan staat zij al en laat mij of iets anders los. ZIj kan het dus wel maar heeft het zelf nog niet echt door *rolt ogen* @tweety knuffs Dames slaap wel en hopelijk voelen de zieken morgen stukken beter! KNUFFELS!
Goodmorning. Over max. een half uurtje moet ik de deur uit naar mijn werk, dus kwam nog even snel spieken hier. Mijn vriend en Aimar liggen nog te slapen dus....Aimar heb ik gisteravond een keer horen huilen maar stopte uit zichzelf weer. Daarna niet meer gehoord @ Tweety: Sneu voor Robin en voor jou dat hij zo overstuur was. Vanwege pijn in zijn oortjes denk je? @ Parr: ik had vorig jaar wel zo'n pasje (die ik trouwens echt nóóit gebruikt heb) maar ik heb voor dit jaar niks verlengd..... Mijn ouders komen vanmiddag hier, ben benieuwd hoe erg ze Aimar gaan verwennen met kadootjes vanuit Gran Canaria. Als ze net als mijn opa en oma zijn vroeger, dan zal hij wel errug verwend gaan worden...
Mogge *even afkloppen* maar ow wat heeft Levi nu een heerlijk nieuw ritme. wordt dus pas tussen 8 en 9 wakker. Onze auto moet vandaag naar de garage want die wil als het kouder wordt ( nu dus ) niet meer starten. Zal weer een leuke rekening worden Tweety, hebben jullie een beetje kunnen slapen vanacht?