September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ja zit even op een site met babynamen te kijken. staat deze ertussen

Lieverniet :(

2. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Allereerst voor alle zieken beterschap!

Kaatje: je zult zien dat het hardstikke goed gaat met logeren, maar kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor! auto zal we de accu zijn...

Eva: haha grappig, kleine wereld he! enne geen wij jonge ouders ontvangen hier...

Missy: dan zou ik aangeven wat je hier van de week schreef en dan niet zozeer over het vies zijn, maar wel over dat ze weggaat als kindjes slapen en veel weg moet door halen en brengen en dat je dat toch niet prettig vindt met een gastouder...

Slapen: hier romper korte mouwen, pyama, winterslaapzak zonder mouwen, geen dekens. het is ongeveer 16 graden op haar kamer.

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Jullie zien het al aan mijn banner, ik ben ongi geworden. Deze keer dus een cyclus van 30 dagen. Misschien stom maar ben eigenlijk niet echt teleurgesteld, maar voornamelijk blij dat mijn cyclus fatsoenlijk is....

Heb net naar garage gebeld, kan zometeen auto brengen. En dan haal ik hem vanmiddag weer op samen met Ilse. Hoop wel dat het straks droog is, want heb geen zin om door de regen naar de stad te gaan!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, vorig jaar had de auto hetzelfde probleem. afgelopen keuring de accu doorgemeten en die was goed. Ferry denkt dat het aan de sjook ( schrijf je vast anders ) ligt
    Het slapen op zich komt vast goed maar ben eerder bang voor het roken. Souders zullen er wel rekening mee houden maar zwager woont daar ook weer in huis en stoomt zijn hele slaapkamer blauw
    Balen dat je weer ongi bent, maar 30 dagen is idd goed op te doen.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen dames,

zit vandaag alleen op t werk dus zal niet zo vaak als anders tussendoor kunnen spieken/kletsen.
    Moet dus nu de toko hiero in me eentje draaiende zien te houden en moet dus ook tussendoor in me rookpauzes wat dingen regelen kwa gastouderbureau enzo, ben al helemaal zenuwachtig omdat ik dus moet gaan bellen zo en ga opzeggen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow helemaal leuk ! Heb al ruim 3 jaar een meisje van dit forum op msn. Altijd erg gezellig en lees dus net dat ze nu in het ziekenhuis is om de vliezen te breken en de bevalling in gang te zetten... wordt altijd hyper van bevallingen :D

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goodmorning!!

Hier wel goed geslapen *happydance*

@hummelke idd jammer dat je ongi bent maar een regelmatig cyclus is ook fijn! knuffs

@kaatje lieverniet? dat noem je een kind toch niet :(
    spannend!!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee idd. ik zou me als kind toch behoorlijk ongewenst voelen

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow leuk zeg!!
    Ja ik ook haha.. Me vriendin is nu 34 weken en kan niet wachten tot zij me belt dat ze moet bevallen haha..

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Hummelke, balen van de ongi maar je cyclus word nu wel normaler dus dat is wel een voordeel!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: heb je al andere opvang dan? Dat je het bureau nu al gaat opzeggen? Lijkt me nogal eng als je geen backup hebt. (heb je het niet aangekaart bij het bureau?)
    Raven maakt wel eens dingen vies maar 1) ze zit nooit onder het sap want ze krijgt nauwelijks sap, alleen water en 2) vieze vingertjes krijg je toch wel overal op.
    Van mij mag ze best wel vlekken maken hoor of met yoghurt smeren op de tafel. 1 doekje en het is weer schoon.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Gisteren een bizarre dag op het werk. Ik kan er helaas niet over uitweiden op internet. Maar het was raar.
    's middags naar mijn zusje geweest, ging al veel beter met de BV en de hechtingen waren verwijderd want die zaten veel te strak waardoor ze helemaal niet kon zitten. Dat is nu ook beter.
    Heb wat huishoudelijke dingetjes gedaan en boodschappen. Het was erg gezellig.
    Daarna weer teruggesjeest want ik had ook nog een bedrijfsetentje, wat dus heel raar was door de gebeurtenissen eerder die dag, maar wel erg gezellig. Veel te laat geworden natuurlijk.

Straks weer eens zwemmen met Raven (sinds juni) en verder weet ik het nog niet.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, rare dingen op het werk zijn altijd vervelend.Zeker als de sfeer eronder lijd ( leid, leidt lijdt ) Zo nu zit er vast wel een goede tussen :D
    Fijn dat met je zus en Bob alles een beetje beter gaat.
    Veel plezier met zwemmen straks

*gaat op haar handen zitten om niet bij Levi te gaan kijken*
    Vind het toch altijd wel eng als hij zo uitslaapt

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo wordt er ééntje wakker

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, heb t wel paar x bij de gastouder zelf aangegeven dat we er gewoon over t algemeen niet zo'n heel lekker gevoel bij hadden.
    En daarom stond hij ook op de lijst voor een KDV.
    En die mailde me dus gisteren dat ze een plekje vrijhebben voor hem vanaf februari 2010.
    Maar als ik nu de gastouder niet al opzeg in de proeftijd zit ik aan een contract vast en kan Mike dus dat plekje niet krijgen op het KDV.
    En daar wil ik hem wel graag plaatsen en wie weet hoelang t dan weer gaat duren voor er een plekje vrij is.
    Vandaar dat we nu toch ervoor kiezen om in de proeftijd al op te zeggen en even tijdelijk tot februari hem bij me Smoeder te doen op vrijdag.
    Hij heeft dus wel andere opvang al, alleen vanaf februari.

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Zo auto is weggebracht, valt waarschijnlijk nog onder de garantie (heb 2 jaar garantie erbij onderhandeld toen we hem kochten), dus ik kan toch nog gaan winkelen ;)

Yule: fijn dat het beter gaat met je zus. Heb ik ook gehad met die hechtingen, toen de vk ze verwijderd had kon ik ineens weer een beetje leven zeg, wat was dat een opluchting. Veel plezier met zwemmen straks. Ilse vindt zwemmen ook erg leuk, maar vooral de andere kindjes zijn interessant ;)

Het regent hier nog een beetje, maar ach ja je moet er wat voor over hebben om te winkelen, dus ik stap zo maar eens op de fiets.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva nee ik dnek niet dat het zijn oortjes zijn hij doet dit al een paar weken denk een fase dat ie alleen maar door papa getroost wil worden.

@kaatje vanmorgen kwa ie pas om 5 uur dus dat was wel ff lekker. alleen wilde hij niet meer slapen in zijn bedje dus bij ons genomen en heeft geslapen tot half 8

een rustig nachtje gehad het hoesten van robin is stukken minder. rene snotterd nu ook. dus we hebben een gezellige snotter familie hihi.

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Pff.. kon ik net effe roken neemt de vertegenwoordiger van het gastouderbureau weer niet op. Nu blijf ik zo zenuwachtig! Hoop dattie snel terugbelt dan ben ik daar vanaf kwa zenuwen.
    Gelukkig hoef ik niet alles alleen te doen, want Alex vertelt t vanmiddag aan de gastouder zelf en neemt een bloemetje voor der mee zodat ze weet dat t niet alleen aan haar ligt en we normaal nog met elkaar door 1 deur kunnen aangezien we haar in de buurt daar vaak tegen zullen komen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat is Levi toch een grapjas
    Ik ging net met hem douchen ( ik douchen, hij in zijn badje ) maar ja kotsmisselijk natuurlijk dus zag het al aankomen. Moest overgeven. Zag de wc niet zo zitten want dan zou ik hem niet kunnen zien, dus boven de wasbak gaan hangen.
    Eest keek hij me echt aan van "mam wat doe jij nou?" en daarna ging hij de geluiden dus na doen. En een lol dat hij had :D Gek ding

Tweety, nog wel een aardige nacht gehad dus

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemoregen,

Kaatje das toch geen naam meer :(
    Hoe gaat verder? Oh hopen dat niet al te duur is.

Yule, zwemse straks :D

Tweety hoe is het nu? Oef bij jullie in bed geslapen, slaap je dan zelf nog wel :(?

Net weer een sollicitatie de deur uit :D in totaal 3 dus nu :D
    Die ik net de deur uit heb gedaan hoop ik dat het wordt :D lekker dicht bij huis en geen files ;)
    Max 10 min rijden dus lekker dichtbij. Nu maar hopen dat ik eens een goed antwoord erop krijg!

Deel Deze Pagina