Goedemorgen meiden! Gisteravond toch nog gaan uiteten met 2 vriendinnetjes en het was echt heel gezellig . Alleen toen ik thuis kwam hoorde ik al een sirene Kyano huilde. Hij heeft volgens mij erg veel last van een doorkomend tandje want heeft ook knalrode wangetjes. Even met hem gelopen en Dentinox gesmeerd maar hij was echt ontroostbaar Uiteindelijk toch maar een zetpilletje gegeven (al ben ik daar geen voorstander van) en na een paar minuutjes werd hij toch wat rustiger. In zijn slaap wel nog een paar snikjes maar gelukkig de nacht doorgeslapen. Alleen weer erg vroeg wakker....al voor 6 uur Dat wordt weer leuk in het weekend. Ik heb hem er om half 10 maar weer ingelegd want toen was meneertje doodmoe. Parr heerlijke fotos, knappe dochter !! Tinkerbel super dat je zwangerschap nu zo fijn verloopt! Eva ik vind jou gedachte goed verwoord, om Aimar in een gemixte wijk te laten opgroeien maar het ligt natuurlijk ook aan de huiskeuze waar jullie voor gaan. In onze buurt zijn een aantal nieuwe huizen gebouwd (waar wij in wonen) en in een straat achter ons liggen nog wat oudere huizen en daar wonen dus ook meer allochtonen. Maar als je een huis kiest in een nieuwbouwwijk zul je daar vaak hetzelfde soort mensen vinden. Wij jonge ouders heb ik idd ook nog gratis ontvangen, ik vroeg het me ook al af . Sannemart heerlijk vakantie! Wel balen van de onderbroken nacht Kaatje laat Levi even bellen met Kyano om te zeggen hoe dat moet....... uitslapen Gatsie wat een naam Leuk dat jouw vriendinnetje aan het bevallen is! Hummelke jammer je bent ongi geworden Maar een fijne cyclus is idd ook heel wat waard. Ga nu maar lekker aan de shopper de shop! Yule is het wel alweer opgelost op je werk of is de situatie nog steeds raar? Even naar mijn huishoudelijke taken
Ja hoor Levi is op het moment helemaal in de ban van de telefoon dus komt goed. Laat Kyano zijn nummer maar even door mailen haha
@queen vanaf 5 uur ongeveer tot half 8 hebben zelf ook geslapen nog @kaatje he vervelend weer dat je moest spugen die gekke levi je na doen. gisteren op kraambezoek geweest bij mijn buurjongetje wat een droppie zeg. hij huilt wel veel en komt om de 2 uur voor de bv. maar verder gaat het goed.
Aaah schattig he die kleintjes weer! Dan zijn die van ons net reuzen al haha.. @Queen, ik ga voor je duimen meid!!
Oh Kyano vindt de telefoon ook machtig interessant. Hij drukt altijd op een paar knopjes en houdt hem dan bij mijn oor Dus dat komt vast goed, die twee samen aan de lijn
telefoon, kyani heeft er niets mee knopjes drukken wel af en toe. maar hij mag neit afgaan als ze ernaast staat want dan kijkt ze sip en begint dan te huilen
Queen ik ga duimen draaien dat de sollicitaties wat opleveren voor jou! Tweety smelt, smelt weer een klein ukkie Hmm vreemd Kyano gaf net 1 huiltje maar is ondertussen weer stil Hij zit echt niet lekker in zijn velletje, arm ventje.
Zooooo, terug van zwemmen. Was erg leuk. Deed er wel een half uur over om het zwembad te bereiken want de weg was aan 2 kanten opgebroken dus ik moest telkens omrijden. Maar uiteindelijk gelukt. Kwam wel net te laat de les in maar we konden zo instappen. Raven vond het geweldig en ook het onder water gaan was helemaal fantastisch. Ze wilde er niet uit en heeft gekrijst als een speenvarkentje toen ik haar meenam naar de douches... Gek kind. In de auto in slaap gevallen, en heb haar net huppakee in bed gelegd die slaapt nog wel even verder. @kaatje: ojeetje, ja ik zou ook niet de douche uitgaan dan. Grappig dat Levi je zat na te doen. @tweety: lief he die kleintjes! @hummelke: fijn dat de reparatie nog onder de garantie valt! @missy: oh dat van het KDV had ik helemaal gemist, vandaar! Snap dat je zenuwachtig bent maar dat hoeft niet want jullie mogen natuurlijk zelf kiezen waar je je kindje onder brengt. Waarom kun je hem eigenlijk niet bij de gastouder laten tot feb? Ik vind dat nogal raar dat je aan een contract vast zou zitten etc! Je kunt toch het contract per 1 feb opzeggen en dan overstappen naar het KDV? Waarschijnlijk heb je wel een maand opzegtermijn ofzo, maar als je dat nu al aangeeft is het toch vroeg zat?
Nou kreeg de contactpersoon van t gastouderbureau maar niet te pakken, dus heb de gastouder zelf maar gebeld en t verhaal uitgelegd. Ze snapte het wel en zou er zelf ook achteraan gaan dat t word stopgezet en zou deze datum noteren als datum van opzegging. Alleen ze deed beetje vreemd over een maand opzegtermijn, terwijl ik duidelijk heb gelezen in de voorwaarden dat dat niet geld als je binnen die 8 weken proeftijd opzegt. Maargoed, ze zei wel doet t gastouderbureau nou moeilijk, dan schrijf ik alleen deze maand de uren nog op en de rest hoef je dan niet te betalen als hun t contract niet willen verbreken. Ze zegt je hebt t op tijd doorgegeven maar ik heb in t verleden nog al wat gezeur ermee gehad met t bureau en dat wil ik niet weer. Dus ik weet er nu op tijd van en je hoeft dan niet al die 6 maanden te betalen als hun niet akkoord gaan. Pff.. heb er koppijn van al dat geregel en er is ook niemand bereikbaar van t bureau zelf héél irritant!!
@Yule, nee helaas gaat dat dus niet anders had ik voor die optie gekozen! Ik heb een 6 maanden contract na deze 8 weken proeftijd en die loopt tot maart, dus kan niet opzeggen per 1 februari dat is dus het hele punt. Dus ik moet nu alles in werking gaan zetten om t binnen die proeftijd op te zeggen allemaal zodat ik dus niet doorbetaal tot einde contract (maart dus) en ik dus een maand met dubbele lasten zit omdat hij dan ookal op t KDV zit. Ik wist ook vantevoren niet dat er normaal geen sprake is van een contract, dat merk ik dus nu pas nu ik opzeg.. Stond wel in de voorwaarden hoor, maar wist niet dat t bij andere gastouders niet zo was.
Nou vooruit omdat hij de echte vader van je kind is. Anders was het wel echt te gek hoor. Ongehuwd en dan ook nog met een buitenlander. Bereid je er wel op voor dat mensen naar je gaan staren, want je bent natuurlijk wel een vreemde eend met zo'n getint kindje. Haha
Dat wilde ik net zeggen. Bij ons in de buurt wonen enkel blanke mensen. En in onze nieuwe buurt ook. Wel wat Marokkaanse kindjes op de basisschool, maar die wonen aan de ander kant van de wijk. Sara heeft ook enkel blanke kindjes op de het KDV. Maar S en ik zijn ruimdenkend genoeg om haar culturen bij te brengen. Bij ons ook goedgekomen.
Ja ik reed vanochtend naar het werk en zag echt overal hulpdiensten vandaan komen. Nog nooit zoveel ambulances, brandweer en politie voorbij zien komen. ] Nu snel weg, lunch afspraak buiten de deur met oud collega's.