wupje, leuke he hoe ze er zo verschillen dop reageren (Wij hebben zo een ouderwetse telefoon, zo een lelijk ding haha).
Even een filmpje spammen: www.dumpert.nl - Live Olifant Geboorte TV Zo bijzonder, ik hield het natuurlijk niet droog
Echt grappig, ik zong net "Ik zag twee beren, broodjes smeren" en nu zit Raven aan 1 stuk door te hihihi, hahaha-en.
Auto is bij de garage geweest .Was toch de accu. Hopelijk start hij morgen gewoon weer Yule, zwemmen was geslaagd dus. We hebben een wc in de badkamer maar dan zou ik met mijn rug naar hem toe zitten en vond dat toch niet prettig Missy, vind het ook wel slordig als het bureau een halve dag niet bereikbaar is
Freeeeeeeesiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Je bent terug!!!!!!!! Wiehoe! Ik ga nu je linkje bekijken.... Liefs Azeb
Ojeee, nu ben ik betrapt! Ik heb niet gekeken maar uit de titel afgeleid dat het om een olifantgeboorte ging... *schaam*
www.dumpert.nl - Live Olifant Geboorte TV (hopen dat de link werkt) kan je hem ff snel kijken heb hem opgezocht en is wel mooi filmpje
Ik durf niet te kijken hoor ik heb gewoon geen tranen meer over en ik ben bang dat ik dan ter plekke uitdroog
Hoi allemaal, Hier goede nacht gehad. Teun heeft doorgeslapen, werd pas om 07.45 uur wakker en zijn 5de tand is nu eindelijk door. Dus hij is gelijk ook weer een stuk vrolijker. Vanochtend heeft hij lekker in bad gespeeld en zijn we even naar de stad geweest. Ik heb 1 trui, 2 shirts, 3 rompers, 4 sokjes, 2 broeken, een sjaal, muts, wanten en een winterslaapzak gekocht voor Teun. Zo, nu kan hij er weer even tegenaan hoop ik. Zijn kast was namelijk bijna leeg. Hij paste bijna niets meer...
Nou ik heb het gezien hoor!!! Erg mooi (maar dat wist ik al, hihi) Alleen zo eng als ze niet gaan ademen (traumaatje uit mijn opleidingstijd maar dan met een mensenbaby...)
@Yule, ja en ik ben gewoon zo'n muts dat ik alles goed afgehandeld en geregeld wil hebben zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Dus heb net ook een mail gestuurd naar de contactpersoon van t gastouderbureau met daarin alles zwart op wit ook met de datum enzo.. Zodat hij niet kan zeggen als ik hem pas volgende week spreek van ja je bent een week te laat. En cc gestuurd naar de gastouder zelf zodat zij ook van al het contact op de hoogte is. En dan hoop ik gewoon dat t na deze maand verbroken word en we niks meer hoeven te betalen na deze maand. En Mike is sowieso vandaag voor t laatst daar. @Kaatje, ja enorm slordig. Hij is aan t verhuizen en neemt daarom gewoon niet op terwijl hij geen vrij heeft. En zijn waarneemster werkt niet op de vrijdag. Lekker handig allemaal!
Pfff dan dit: Baby overleeft botsing met trein | nuvideo.nl/opmerkelijk | De laatste nieuws video's zie je het eerst op NUvideo.nl! Stuurt lief net door.