hubbie kwam net terug met 2 kleine vissies. 2 nieuwe vriendjes voor onze grote zwarte goud vis haha. (ons varkentje) het zijn wel mini's hoor bij de grote vet zak. zal ff een fot maken en uploaden.
ooooo hou nou op... zit ik te brullen hier.... jeeezz... ik kan hier echt niet teeeeeegeeehheeeennn boeeeoohoeee
Kaatje: haha die levi Queen: ik duim voor je sollicitaties Wupje: een geslaagde avond dus. Wat zielig dat Kyano zo'n last van z'n tandje heeft, hoop dat hij snel doorkomt. Yule: leuk hoor het zwemmen, minder dat je er zo lang over deed met de auto. Missy: raar dat je niemand kan bereiken van gastouderbureau... Sannemart: fijn dat zijn tand door is! en flink geshopt zo te lezen... Freesia: fijn dat je terug bent! Zo ik heb een drukke maar leuke ochtend achter de rug. Auto is gemaakt, moeten het helaas toch betalen. Bedrag was te laag voor de garantie (ingewikkeld verhaal, daar val ik jullie niet mee lastig), maar het viel mee en was 37 euro... Ben lekker naar de kapper geweest en geshopt. Heb een herftjas, trui, vest en shirt voor mijzelf gekocht. Voor Ilse een sjaal, muts en wanten! Net mijn meissie opgehaald bij KDV, die ligt nu weer in bed. Ze lag net rustig toen er allemaal lawaai op straat was, dus nu is ze weer onrustig. Ik hoop dat ze zo lekker gaat slapen.
Mooi filmpje hoor. Raar hoe snel en soepel het lijkt te gaan vergeleken bij mijn bevalling En nog mooier vond ik die eerste stapjes van het olifantje. Puur natuur, echt een wonder!
Ga straks echt aan de borrel als ik thuis ben. Het is echt mega druk op t werk, krijg allerlei klusjes om me oren en zit met me hoofd nog bij dat gastouder gebeuren.. Kan wel een drankje gebruiken haha!
Alsof ons dit niet zomaar kan overkomen!? Je doet toch allemaal wel eens iets stoms!? Er zijn hier zat moeders die hun kind ergens vanaf hebben laten vallen, dat is niet lomp.
Vind het idd ook niet een dom iets. Zo'n ongeluk is zo snel gebeurd. Het hoeft maar iets af te lopen ect en het is al gebeurd voor je er erg in hebt. Vind het vooral heel erg voor die moeder. Je weet op dat moment van gekkigheid toch niet wat je moet doen.
Ik kreeg bij de vk een flesje alcohol vrije wijn mee. Nu ben ik geen wijndrinker,maar ga hem toch maar een keer proberen.
Goeiemiddag dames !!! Ik haak hier weer in.. 2 drukke dagen achter de rug dus wel online geweest maar niet bijgelezen of gereageerd.. Niet veel zin in gehad
Brrr.. word helemaal naar van dat filmpje zeg! Ik was gewoon zelf helemaal in paniek, kan me niet voorstellen hoe die moeder zich voelde. Wat erg voor haar en die baby zeg.
Hoi! Wat een prachtig filmpje van die olifantengeboorte. Wat ontzettend bijzonder dat ze gewoon weet wat ze moet doen zeg. En zo kalm en sereen... En die moeder met die wagen, brrrr wat een nachtmerrie.... Ik vind het ook niet dom van die moeder, ben bang dat het mij ook zou kunnen overkomen (nu dus niet meer). Ik heb haar wagen echt niet altijd in mijn hand, en als je niet door hebt dat het afloopt... Wat een nachtmerrie zeg. Ook voor die treinmachinist trouwens.... Groetjes Azeb
Ik dacht ook meteen aan de omstanders en de machinist En de olifant, goh dat ging wel errug soepel he En dat niet meteen ademen herken ik nog wel van mijn kattenbevallingen. Ik wreef dan of hun leven ervanaf hing
Ja zeker erg, ook voor die machinist.. het zal je gebeuren dat je dat ziet.. Idd zit een ongeluk in zo'n klein hoekje... echt enorm eng dit filmpje. Je voelt gewoon haar paniek.
haak hier weer in moest eigenlijk de hele dag werken maar er kon iemand naar huis dus heb ik me aangeboden omdat ik er extra stond julia was in de auto in slaap gevallen en ligt nu in bed maar slapen doet ze niet xxxxxxxxxxxxxxxxx