Dat is lekker ! Zo onverwachts een middag vrij. hier net gestofzuigd dus kan weer ff op de bank. Levi zit lekker in zijn stoeltje met appelstukjes het zandkasteel te kijken
Wil dit filmpje ook even met jullie delen. Dit doen Levi en Taco de hele dag samen LevienTaco16-10-09.flv video by Kaatje85_2006 - Photobucket Hier ook nog even een foto van Levi die helemaal in het zandkasteel zit
@ingeltje ja ben het met je eens maar als ik zo naar het filmpje kijk vind ik het wel een beetje dom. sorry mijn mening. het kan iedereen overkomen.
hmm julia heeft 10 minuten geslapen in de auto net gepoept en hopelijk wil ze nu wel slapen @kaatje lief die foto en filmpje!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pfffff, denk dat het goed gaat komen die hypotheek. Ze waren heel vriendelijk aan de lijn en geruststellend. Ik heb de indruk dat er communicatieproblemen waren tussen hoofdkantoor en de adviseur waar wij steeds contact mee hadden. Die had volgens hun wat accurater moeten zijn en zelf al kunnen zien dat e.e.a. niet compleet was. Tja, die indruk had ik ook al. Maar goed, uiteindelijk gaat het erom dat we de hypotheek krijgen en daar lijkt het wel op.
Lieverniet: hahaha, dit is een site waar mensen namen op kunnen invullen dus dit is vast een grap. (er staat ook: lieverniet is een geen)
Je kan toch ook gewoon een contract t/m februari afsluiten. Ik zou persoonlijk ook niet opzeggen zonder back-up. Mike heeft het daar vast prima naar zijn zin, kan lekker met kindjes spelen en het is nog maar voor een paar maandjes. Edit: zie net dat dat niet kan. Stom hoor.
Leuk dat het weer zo'n geslaagd uitje was. En fijn om te lezen dat het goed gaat met je zus. Hoe is ze onder het moederschap? Erg onder de indruk van alles?
Hahaha... hubbie geen geen zin in het schoonmaken volgens mij. Vorige week liet je filmpje/foto van Robin zien en excuseerde je je ook al voor het aquarium
haha jannes hij heeft hem tussendoor wel schoongemaakt alleen niet goed genoeg en met de komst van de nieuwe vissies vloog alles door de bak heen hihi.
Ik vond dat filmpje van die dame op het station verschrikkelijk! Net als de NL dame die onlangs haar kinderwagen losliet in Frankrijk op de pier en het kindje overleed. Hoe erg het ook is, dat kan helaas gewoon echt gebeuren. Ik zou Sara haar wagen ook loslaten om iets uit mijn tas te pakken of mijn jas goed te doen. Heel verdietig, deze Australische vrouw duft vast nergens meer naartoe.
Helaas kan dit dus niet. Je krijgt standaard een contract van 6 maanden en dan loopt het contract dus tot maart. Dat zou dus betekenen dat ik een maand lang dubbele lasten heb van zowel de kosten van het gastouderbureau als het KDV van de maand februari/maart. En dat zie ik dus niet zo zitten, aangezien Mike toch liever niet meer naar de gastouder gaat. Daarom hebben we nu per direct opgezegd tijdens de proeftijd. Alleen zit er weer een heel gedoe achter, want op hun site staat bij vraagouder -> contractduur dat er een proeftijd is, maar op hun algemene voorwaarden word daar nergens over gesproken. Terwijl ik toch ook meen te hebben gelezen in mijn eigen voorwaarden van wel. Maar kan t nu dus niet uitzoeken op mijn werk.. Maargoed opzich is het nu geregeld, mijn gastouder gaat akkoord met t betalen van deze maand nog en dan is het klaar. Ook als het bureau moeilijk doet en toch wilt aanhouden tot maart schrijft zij die uren gewoon niet op.