September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo klaar met quoten. Heb echt een enorme rare drukke dag. Had weer een event georganiseerd dat pas 2 weken geleden op mijn pad kwam (initiatiefnemer bedacht zich te laat dat er nog sprekers, locatie, media, etc geregeld moesten worden). Maar alles is goedgekomen. 250 man, goede media-opkomst, goede speeches, iedereen tevreden.

Toen heb ik daar op locatie ff snel mail bijgewerkt en hier 1 minuut gelezen en toen hop naar lunch. Heel gezellig, maar duurde veel langer dan gepland, dus vervolgafspraak liep in de soep.

En nou ben ik moe en heb geen zin meer. Dus ff op mijn gemak hier bijgelezen. Ga nog wat kleine dingen doen en dan lekker naar huis...

O vandaag wel nog een hele vervelende conclusie getrokken. Het promoveren van mijn broer valt gelijk met de sleuteloverdracht van onze woning. Promoveren (de ceremonie) is in Rotterdam in het Erasmus en wij wonen in Weert. Dus niet echt om de hoek van elkaar.

Kan sleuteloverdracht en notarisafspraak niet verzetten. Alle documenten staan op die datum dus we moeten het dan doen. Dus ik hoop dat het einde dag kan, en dan kunnen we in de ochtend naar R'dam. Broer studeert al 10 jaar, heeft heel veel werk gehad aan zijn promotie, dus moet daar eigenlijk wel bij zijn.

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: jeetje dat komt slecht uit!
    Idioot he dat je dan de notaris niet meer kunt verzetten. Soms kan het toch wel in overleg met de verkoper/notaris.
    Maar irritant is het wel.
    Idd moet je er gewoon bijzijn in R'dam want zo'n promotie is echt een belevenis!
    (waar promoveert hij op?)
    Mijn zusje gaat goed, is idd onder de indruk, herkent het totaal niet voorbereid zijn op een baby maar vindt het wel heel leuk en ze is echt zo schattig met hem.
    Ik was echt een zombie vergeleken bij haar.

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo meisjes,

Ik heb het de afgelopen dagen heel erg druk gehad en heb nauwelijks tijd gehad om bij te lezen, laat staan te reageren. Gelukkig had ik het druk met leuke dingen (lekker uiteten met vriendin, gaan eten bij vrienden, bezoek van familie en vrienden). Maar vanaf nu ben ik er weer helemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke is me al voor, maar t gaat goed met haar ;)

Jee kreeg een sms :D msn vriendinnetje is bevallen van een gezonde dochter

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje lief filmpje en foto

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: al onze aktes staan op 27 november. Ook de verkoopster (die nu een overbrugging heeft) heeft haar einddocumenten op laten maken op 27 november. Ik kan me niet voorstellen dat een notaris het dan akkoord vind om op 26 november te tekenen. Maar ik ga hem bellen om het voor te leggen.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Leuk Kaatje! :D

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Even voor missy:
    Zo ziet het eruit als je kind overal op klimt. Dan kijk je om en zie je dit....

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: leuk, gefeliciteerd!

@jannes: tja vragen staat vrij toch? Soms kan in overleg wel e.e.a. geregeld worden.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :D haha geweldige foto

Wat is de Hema hier in het dorp k*t zeg. Weinig assortiment. Wil ik een winterslaapzak gaan halen, alleen nog in maat 68-80. 80-104 natuurlijk op, ze weet niet wanneer en of het binnenkomt. Nee dat schiet op. Kijk wel of hij er online is en dan laat ik hem gratis hier afleveren :D

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, WOOOOO Vind ik echt onwijs knap van Raven hoor!
    Ik zie dat Mike echt nog niet doen!

@Kaatje, had hetzelfde probleem.. Alleen nog maar kleine maten hier bij de Hema.

YESS, bijna naar huis!
    Ben eindelijk even wat leuks aan t doen, met collega van andere afdeling op MP aan t zoeken voor kitten voor der vriend zijn verjaardag!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ze zijn online ook tijdelijk niet leverbaar en verder verkopen ze hier in t dorp geen slaapzakken :(

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule: hele leuke foto!

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ga zo lekker afsluiten en naar huis, halve gebouw is al leeg en ik zit hier maar.. Laat de rest van t grote werk lekker liggen tot maandag dan ben ik er toch zelf weer.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Yule hihihihi , leuke foto !!
    Zie ik daar nou ook een PS3 staan ?? ( ben niet nieuwsgierig :p )

Kaatje Leuk !! Hoe heet ze ??

Pupke Welcome back ;)

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin heeftthee over zich heen gekregen :( ik ben zo lomp he o jee ben weer snel weg

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Freesia bij de tweede poging filmpje kunnen kijken. Mooi! Maar dan filmpje 2......OMG :$!!
    Ik zal nooit zeggen ‘oh wat dom van die moeder’ aangezien Kyano mij ook een keer van de commode is gevallen en ik toen al het gevoel had dat mijn wereld instortte. Ik denk dat die moeder zichzelf al meer dan genoeg verwijt :(.

Missy jammer dat het zo gelopen is met de gastouder. Gelukkig heb je nu alles geregeld.

Kaatje oh wat lief Levi en Taco samen! Oh dat is een snelle bevalling geweest!

Yule hè hè eindelijk een positief berichtje over de hypotheek!
    Geweldige foto :D

Pupke gelukkig ik was al ongerust ;)!

Hier weinig bijzonders. Vanmiddag de grote boodschappen gedaan dus dat is allemaal al in huis. Vanavond gaan we bij een stel hier in Reuver naar de aanbouw kijken die de aannemer die wij willen inhuren heeft gemaakt. Gewoon om wat ideën op te doen en te kijken hoe hij werkt. Het is namelijk een eenmansbedrijf en ik ken hem niet zo goed maar het scheelt echt bijna 10.000 euro met de 2 andere offertes :$. Het bedrijf dat bij ons de kunststofkozijnen heeft geplaatst heeft dit bedrijf aangeraden. En gaf ook al aan dat hij stukken goedkoper is. Het zal wel goed zitten maar ik wil niet voor onaangename verassingen komen te staan dus daarom nu even goed alles navragen.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh jee :$
    Zo zie je maar dat een ongelukje toch in een klein hoekje zit :(
    Hopelijk is het geen ernstige brandwond. Dikke knuff voor jouw lieve ventje.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze heet Dyoni Anna

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007