Zo, ik ga de spulletjes voor Quinten klaar maken want we gaan zo bij vrienden eten. Quinten gaat daar een paar uurtjes slapen dus we moeten veel meenemen. Toedels!
Tja, ik had haar Anna genoemd. Vind Dyoni echt niet mooi. Beetje de categorie waar we het gisteren over hadden.
Ik ga afsluiten en lekker de bus pakken naar huis! Fijne avond en weekend meiden. Krijg een druk weekend dus kom misschien tussendoor nog even spieken. *zwaaaaaiii*
Hmmm, Dyoni is ook niet echt mijn soort naam. Maar ja, er zullen een hoop mensen Raven ook niet leuk vinden. @tweety: oh nee, hete thee, wat erg! Wat ga je nu doen? Naar de HAP?
Ach het is juist goed dat ieder zijn eigen smaak heeft. Zou toch wat zijn als alle kinderen Levi, Sara of Raven zouden heten
pfffff ik voel me echt zo lomp en dat meen ik ook al is het een ongelukje wat in een klein hoekje zit. gelukkig was mijn thee niet net ingeschonken maar nog wel warm/heet. heb gelijk robin onder de douche gezet met kleren en al. hubbie erbij en de ha gebelt 15 min koelen en dan daarheen. gelukkig valt het op het 1e gezicht mee zijn hoofdje is gespaard gebleven alleen zijn borstkasje en buikje een klein beetje zijn rood en heeft 1 plekje 2e graads en 1 plekje die no twijfelend was. hij is nu een klein mummietje is ingepakt met vlamezine zalf en gazen. morgen moeten we weer naar de hap voor een verband wisselling en co. gelukkig lijkt ie nu geen/weinig pijn te hebben speelt weer gewoon.
@tweety jeetje schrikken zeg dikke knuff voor jou en robin hier een mopperend kindje dus wij gaan eten xxxxxxxxxxxxxxx
Yule, leuke foto! Hier gebeurt dat ook op tafel, bank krabpaal. Is echt oppassen geblazen. Gelukkig weet madame hier wel al een tijdje hoe ze ergens vanaf moet gaan. Kaatje Dyoni leuke naam Tweety oef, das schrikken. Hopelijk heeft hij idd er geen last van. Als kyani morgen weer zoals vandaag is ga ik een ochtendje zwemmen met haar Maar ja dan moet ze ok echt weer ''normaal'' zijn.
Bah ik ben brak. Ga Levi op bed leggen, die is al vanaf 3 uur wakker ( 1 slaapje ) en niet te genieten. Daarna duiken wij ook ons bed in met een greys
Juist ! Ow ik heb echt zo'n zin om de buurjongen een schop onder zijn hol te verkopen.. 18 jaar, dol op hardcore en ALTIJD om 19.00 gaat die muziek mega hard aan. Gelukkig is Levi er aan gewend en valt hij er wel gewoon mee in slaap ( en dat terwijl de muziek naast zijn kamer gedraaid wordt ) Heb al zo vaak aan de deur gestaan maar geloof niet dat het zin heeft.
Yule, fijn dat het goedkomt met de hypotheek. leuke foto! Jannes: vervelend dat overdracht en promotie samenlopen. Kun je niet aan notaris vragen het aan het einde van de dag te plannen, misschien houden ze er dan wel rekening mee? Pupke: you're back! Wupje: scheelt veel geld ja, hoop dat jullie tevreden zijn met wat jullie zien vanavond! Kaatje: tja niet mijn smaak qua naam, tweede naam wel trouwens. Ik ben trouwens ook niet van de twee namen. Ilse is ook gewoon Ilse. Tweety: kan gebeuren, is hier ook wel eens bijna gebeurd, alleen hield ilse het kopje kaarsrecht, dus kon ik het snel afpakken. Dikke knuffel! Hier niks bijzonders. Ilse heeft weer lekker meegegeten, de spinazie zat echt overal! Nu lekker tv kijken. Misschien tot straks en anders tot morgen! Toedels!