Hummelke, hier ook gewoon 1 naam hoor. Ikzelf trouwens ook. Ferry heeft maar liefst 3 namen. Vind een tweede naam echt te veel van het goede ( en een hoop gedoe om nog een naam extra te verzinnen ) Maar kan me voorstellen dat het wel mooi is als je je kind naar bv een moeder of oma wilt vernoemen
Tweety Oeff dat is schrikken zeg !! Arme Robin.... Een dikke knuffel voor hem ! Kaatje Mooie naam , ook niet echt mijn type naam maar vind hem wel mooi. Meerdere namen Ik heb zelf 4 namen , mijn roepnaam is ook mijn doopnaam en dan nog 3 andere doopnamen.. En nog best lange ook behalve de laatste Hubje heeft geen meerdere namen , alleen zijn voornaam. Jaimy heeft wel een 2de naam , zij is vernoemd naar mijn overgrootoma en dat heb ik ook om een hele speciale reden gedaan. Ook beebje 2 krijgt straks een 2de naam erbij. Ik weet nog niet precies wat ( ik mag nml van hubje de 2de naam verzinnen ) als het een meisje wordt twijfel ik weer heel erg naar hetzelfde als wat Jaimy heeft alleen dan is denk ik het speciale eraf. anders wil ik haar ( 2de beebje ) misschien vernoemen naar mijn Oma van mijn vaders kant. Als beebje 2 een jongetje wordt ben ik er helemaal nog niet uit wat voor 2de naam hij krijgt. Maar dat is dan ook pas een zorg voor dan Zo Jaimy ligt net in bedje. Die ging vanmiddag pas om 14.00 naar bed ( was al vanag smorgens 7.30 wakker ) en heeft tot 17.00 geslapen. Nu ligt ze lekker in haar bedje , een beetje te brabbelen. Ze werd wel moe. Ik kruip met hubje op de bank.. Geen popstars voor mij vanaaf want hubje en ik gaan lekker gezellig doen Volgende week kijk ik wel weer. Zondag ga ik iig zeker SYTYCD kijken ! Dat wil ik echt niet missen
namen julia heeft wel een dubbele naam maar dat komt omdat ze vernoemd is naar mijn moeder volgende beeb krijgt ook een vernoeming maar we zijn er nog niet helemaal uit welke maakt ook nog niet uit kruip zo ook lekker op de bank julia slaapt al morgen drukke dag kom natuurlijk nog spieken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tweety: dat zal schrikken zijn geweest! Arme Robin, hoop dat hem nu niet al te veel zeer meer zal doen!
Zit even oude foto's van Levi terug te kijken maar achteraf gezien had Levi best een dik hoofd op dat moment zag ik het echt niet.
Whahahahaha okee Kaatje... ik zal eerlijk zijn... Ja. Levi had inderdaad écht een dik hoofd! Maar wel een ontzettend lief koppie!! Mijn zus had als baby ook een dikke kop maar trekt vanzelf weg hoor
kaatje leuke foto's idd als je gaat vergelijken maa ris wel heel lief koppie. Wie weet gaat levi ok wel van hardcore houden door de buurjongen
@Tweety, he bah dat is schrikken! Arme Robin, dikke knuff voor jullie! Vandaag tussendoor wel een beetje hier bij gelezen. Ga nu niet uitgebreidt reageren.... Heb lekker een avondje voor mezelf, hubbie heeft avonddienst. Dus ik ga een paar afleveringen ATWT terug kijken. Kom tussendoor wel hier spieken! xxx
Schoolfoto groep 8. Ik lig op de grond http://foto.schoolbank.nl/Rxc.Imaging/0073143b-95e0-44b7-be0e-ed3420340c9f.imgx
kaatje leuke foto ik vid wel meevallen nog Wel apparte maneit van een shcoolfoto, of waren onzo schoolfoto's nou zo normaal? (moet ik ook 1 plaatsen)?
thx meiden voor de lieve knuffels voor robin ik heb ze allemaal door gegeven plus wat extra's heb het idee dat ie er geen pijn aan heeft hij slaapt iig nu lekker heeft goedgegeten en was/is niet anders dan anders het moment zelf schreeuwde die de hele straat bij elkaar maar ik denk dat de thee gelukkig een stuk was afgekoeld.
Oooowwwww ik ben zo ongelofelijk fotogeil!! Leuke blauwe sokken Ingeltje Kaatje, grappige foto, die meester whahaha. Wat vinden jullie van mijn nieuwe vriend?