In groep 2 moest dat meisje naast mij staan op de klassenfoto....ik kijk dan ook heel chagerijnig op die foto, haha! Zal mijn vader vragen die foto eens in te scannen en te mailen.
Dit is pas schrikken! Dit jasje kost maar 181 euro maarja...je kind maakt dan natuurlijk wel voor maar 4 maanden lang de blitz op het kinderdagverblijf....
Queen die pasfoto vond ik suuuuperlief!!!! Ik kan je alleen niet met zekerheid vinden op de 1e foto, twijfel tussen 2 meisjes met een haarband
Ik zei niet dat je 'm al gewonnen had......je gaat DOOR voor de wasmachine.... De volgende ronde staat gepland voor december 2020.
Hmmmmm...volgens mij is Aimar enorm aan het dromen, om 21:30 bleef hij maar huilen, maar wakker was hij niet echt. En nu net hoorde ik hem weer huilen, maar nu is het alweer stil.....
goedemorgen, gelukkig heeft robin goed geslapen en heeft nergens last van. @parr kate lijkt echt op jou zeg. leuke foto's kwamen er voorbij.
@ Parr: Ik moest gisteren trouwens nog aan jou denken. Er rijdt hier namelijk een autorijschool rond met een boordje Noordam...... @ Tweety: fijn dat Robin er geen last van lijkt te hebben. Hier goed geslapen. Alleen was ik wel nog in diepe slaap toen Aimar om 7:00 wakker begon te huilen. Gisteren is hij trouwens door mijn ouders verwend met gave waterschoenen (nu nog te groot), een spaanstalig boekje met pop-up plaatjes en geluiden en een spaanstalig kindercd-tje. Ik kreeg een mooie sleutelhanger met een foto van Aimar er in gegraveerd. Mijn vader was zo slim om zijn USB stick mee te nemen op vakantie en toen ik dus zijn pasfoto mailde heeft hij die op zijn stick gezet en dus kon hij die sleutelhanger laten maken. Ik zal straks even foto plaatsen. Straks even boodschappen doen met Aimar en even naar de HEMA voor wat spulletjes.
Mogge, Queen je bent zo gevonden op je schoolfoto Nog steeds twee druppels water. Geweldig die roze strikjes in je haar Lola,die Jasmijn Eva, op die foto van jullie met papagaaien lijk jij op Aimar ! ( nou ja andersom dan ) Parr, leuke foto's. Weet nu ook gelijk op wie Kate lijkt