Goedemorgen! Gisteravond een kookworkshop gehad met een groep vrienden. Was heel gezellig. Teun was lekker bij mijn ouders en hebben we rond 23.30 uur opgehaald. In de auto naar huis was hij wakker maar toen we thuis waren is hij gewoon weer meteen gaan slapen. Echter rond 3 uur werd ik wakker van zijn gejammer. Eerst nog even genegeerd... maar het hield maar niet op dus toch gaan kijken. Ligt hij op zijn buik helemaal verstrikt in de deken met de deken OVER zijn hoofd . Ik schrok me dood! Hij kan zichzelf niet terugrollen van buik naar rug. Ik weet niet hoe die deken zover omhoog heeft kunnen komen. Ik doe de deken altijd maar tot zijn middel want dan ligt hij wat meer ingebakend en slaapt hij rustiger. Ik heb gelijk de deken weggehaald dan maar alleen een slaapzak. Ben nog helemaal geschrokken!
mogge leuke foto's! @eva vind het jasje niet eens zo mooi dus dan is 180 euro nog erger hier een goede nacht gehad julia heeft geslapen tot 8 uur zometeen douchen en naar oma vanmiddag verjaardag dus zal er vandaag niet veel zijn fijne zaterdag!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@sannemart: oei da's schrikken! Het scheelt wel als ze in de fase komen dat ze alle kanten op kunnen draaien zelf. Fijn dat je workshop leuk was! @parr: ja ik zag meteen de gelijkenis! Ze lijkt ook heel erg op jou als baby maar bij je broertje zag ik nog iets meer.
Hier ook lekker geslapen. tot 7 uur, toen Raven verschoont (poepluier), daarna heeft ze nog een half uurtje geslapen en daarna heeft ze gespeeld op de grond terwijl wij nog even soezelden. Toen het wel heel lang stil werd ben ik gaan kijken, en toen zat ze met een doosje tampons te spelen.... ze had er wel 10 tegelijk in haar armen als een soort 'schat' die ze niet wou afgeven.
Goedemorgen, Parr leuke fotos mooie haren Ingeltje okay de styling van mijn moeder mochten we nooit zelf doen 1ste foto ik zit op de grond met rood shirt aan Kaatje, ja zoveel ben ik niet veranderd ben nog steeds mijzelf Viel niemand de leuke bezigheid op met mijn zus en nicht op de boerderij? Met de naaktslakken Verder, lekker uitgeslapen tot 8.30 (wel gestoord om 2uur vannacht, niet door kyani maar door broer!) Hij kwam dronken thuis en erg boos, die dommerd is met zijn dronken kop in de auto gestapt en is tegen de stoep aangereden en dus gevolg 2 banden en 2 velgen stuk en zo is die dombo naar huis gereden Heeft heel wat kabaal gemaakt. Me pa is erg boos op hem en ook meteen gezegd eigen schuld en mijn auto krijg je niet meer mee (Aangezien hij deze week en weekend wedstrijden dart).
Waaaaaaat?@! Dronken in de auto stappen!? Pfff daar kan ik echt boos om worden.. nog een geluk dat ie niemand heeft aangereden... Dus toch het rode shirt, zat te twijfelen met het meisje ernaast (volgens mij gele haarband?) en jij dus
Mogguh! Hier een baalochtend. Ik zou met een buuv naar een nieuwe zwangerschapsyoga gaan, proefles. Wordt Gijs opgeroepen voor het werk *duivelsmiley* ik baal als een stekker... heb dus net buuv afgebeld, die klonk helemaal teleurgesteld. Ze bood nog aan dat haar man ook wel even een uurtje op Julian wilde passen, maar ik heb manlief nog maar 1 keer gezien (bij de vorige zw.sch.yogalessen haha) en ik voel me dan niet prettig om Jul bij een (voor hem) vreemde achter te laten.
@queen: dronken in de auto? Wat een geluk dat alleen zijn banden en velgen stuk zijn en dat er geen gewonden of erger zijn gevallen....
ingeltje, ja klopt rode shirt met sesamstraat yule, zekers geluk. Ik vind ok heel dom. maar hij denkt er veel te makkelijk over. Maar ja hij is ook een wilde rijder ook zonder alcohol.
Goedenmorgen dames! Hier is t zulk raar weer, regen/hagel en dan opeens weer zon. Mike ligt net op bed en vanmiddag om half 3 gaan we naar verjaardag van Szus dus slaapt Mike zijn 2e slaap in de auto hopelijk. Daar eten we dan en geven we hem zijn laatste fles en doen zijn pyjama en slaapzak aan en rijden naar huis. Ben ook druk bezig met vrijgezellenfeestje organiseren samen met nog iemand. Trouwens, wil al een hele tijd iets kwijt.. En had elke x zoiets van nouja laat maar. Maar wil t nu toch gewoon even zeggen (zonder iemand persoonlijk aan te vallen of iets hoor). Ik merk dat er soms dingen zijn die we hier vertellen en dan vervolgens gelijk nog voordat iemand erop heeft gereageerd alweer uitleggen en verdedigen in de hoop dat iemand het niet slecht vind of diegene een slechte moeder vind. Dat vind ik soms best jammer, want je mag iedereen toch gewoon in zijn waarde laten en als diegene vind dat dat bij haar past is dat toch prima en hoeft dat toch niet verdedigd te worden.. Zal even een voorbeeld noemen: Ik wilde net gaan typen van ja Mike pikt echt de halfvolle melk niet meer, vind de smaak niet lekker in vergelijking met de zoetere opvolgmelk en sapjes, logisch.. Dus ik geef hem nu een druppeltje diksap erdoor of doe 1/3 milk&fruit erdoor samen met de halfvolle melk. Vervolgens zat ik al gelijk te bedenken van oww maar dat zullen ze vast enorm slecht vinden en daar krijg ik reacties op, dus ik moet even erbij toelichten waarom ik dit doe en dat t tijdelijk is en ik ga afbouwen ermee zodra hij t goed drinkt etc. En toen had ik echt opeens zoiets van nee, ik bepaal toch zelf wat ik me kind geef en hoe ik t doe. Waarom moet ik dan mijn eigen mening gaan verdedigen. We mogen t best gewoon zo opschrijven zoals we t doen, zonder een hele uitleg erbij te geven. Zo, hoop dat t duidelijk is en ik niemand voor zijn kop stoot, want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Maar we zijn een hecht clubbie en kunnen alles wel tegen mekaar zeggen, dus wilde dit gewoon even van me afschrijven en gezegd hebben ookal deel ik alleen deze mening.
He dames, heb niet bijgelezen maar heb even een vraag. Ik zag bij Ilse vanochtend aan de onderkant van haar tong witte plekken zitten. Ik dacht in eerste instantie aan aften (heeft mannetje nu ook), maar vond dit raar bij zo'n klein kind. Nu zit ik even te zoeken en kwam ik spruw tegen, helemaal niet aan gedacht, maar dit zou goed kunnen. Ze lijkt nergens last van te hebben. Wat moet ik hiermee doen, is dit besmettelijk, mag ze dan naar kdv maandag? En moet ik hiermee naar de HAP of kan dit wachten? Queen, had Kyani dit laatste ook niet?
@Hummelke, ik zou wel even ernaar laten kijken want volgens mij hebben ze dan wel medicatie nodig omdat het besmettelijk is.
Goedemorgen, Sara begon vanochtend om 7 uur te piepen. Dat is echt veel te vroeg voor haar doen, en zeker voor die van mij (ik sta op zaterdag altijd op). Ging kijken, aai over de bol en toen begon ze te huilen toen ik wegliep. Dus ik dacht: die wil eruit. Ik mijn kleren pakken, stopte ze. Ben weer gaan liggen en uur later werd ik weer wakker. Heerlijk! En nu ligt ze net 10 minuutjes in bed. Vandaag ff boodschapje doen, naar opa en oma en einde middag naar vrienden en hun zoontje van 1. Sara daar vanavond in het campingbed en dan zien we wel hoe laat we naar huis gaan. @Ingeltje: moest G. vandaag werken. Balen van je Yoga. Zit hij nog steeds op NXT? @Parr: o jij had vroeger ook al zulk mooi haar!! @Queen: is de enige straf die je broer gekregen heeft dat hij de auto niet meer mee mag nemen. Ik denk dat mijn ouders me voor straf a) huisarrest zouden geven en b) me verplicht vrijwilligerswerk lieten doen op een revalidatiecentrum of zo zodat ik geconfronteerd werd met wat ik anderen aan kan doen en wat mezelf kan overkomen. Echt heel onverstandig en vooral puberaal van hem! @Yule: haha.. Raven had een mooie schat gevonden. Sara heeft dat met sokken. Als ze die bij de schone was ziet liggen, verzamelt ze ze en dan mag ik er ook niet aankomen. Haar schat. Wij hebben gisteren de offertes voor stukadoor en schilder binnengekregen. Gewoon 30% lager dan ik had ingeschat..haha.. Ik doe er bij beide een flink bedrag op (rekening houdend met meerwerk), maar nu hebben we geld over om beneden een nieuw toilet te nemen en wat timmerman maatwerk te laten maken. Jihaa!
hummelke kyani ook idd gehad lijkt idd op spruw idd even naar HAP toe gaan voor de zekerheid. is idd besmettelijk. jannes, het is zijn eigen auto en broer is niet echt puber meer hij is al bijna 26.