September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoezo die verdient een mega draai om zijn oren. Wat een eikel! Sorry dat ik het zeg. Maar denkt hij er wel aan dat er ook nog andere - nuchtere - mensen op de weg rijden...?

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Wij zijn lekker gaan zwemmen vanochtend. Het is zo leuk, is nu al een bekend clubje aan het worden van de mensen die er zijn dus Kyano heeft al een vriendinnetje gevonden :) Was gezellig.

Tweety gelukkig lijkt Robin er weinig last van te hebben. Echt schrikken zeg!

Leuke foto's van iedereen :)

Queen jeetje dat is niet slim van je broer!

Sannemart oh ik zou me ook echt kapot schrikken :$

Ingeltje baal, baal. Juul gewoon aan Gijs meegeven de volgende keer :) ;)

Missy ik merk dat Kyano de halfvolle melk ook nog echt niet lekker vind. Daarom geef ik hem ook vaker milk & fruit en in de ochtend krijgt hij nu nog steeds opvolgmelk in een beker. Ik kan me er ook niet druk om maken. Mijn moeder zegt dat zij na 1 jaar nergens meer op gelet heeft en wij gewoon als een ‘normaal’ mens gegeten hebben en wij zijn er ook groot mee geworden. Ik blijf de halfvolle melk wel proberen maar ik vind het drinken zelf belangrijker. Soms krijgt hij ook gewoon groene thee bij de middagboterham. Dat drinkt hij wel goed en is ook gezond. Dan geef ik hem op zo’n dag gewoon wat meer toetje, de melkhoeveelheid krijgt hij toch wel binnen.

Filmpje uit Australië: Dennis zei dat het een filmpje was voor een commercial voor veiligheid. Zou best kunnen.

3. Lieve Missy, ik denk dat hetgeen waar jij in je laatste berichtje over schrijft meer te maken heeft met (on)zekerheid dat met de rest van de club. Ik 'durf' bijvoorbeeld gerust op te schrijven dat Emma tot haar eerste verjaardag vooral potjes at, omdat wij meestal 'vreemde dingen' eten en ik niet genoeg keukenprinses ben om voor apart te koken. Maar ik vind mezelf een goede moeder (maar heus geen perfecte hoor!) en heb daarom geen behoefte om mezelf bij voorbaat al te gaan verdedigen.

En daar zit denk ik jouw 'probleem': jij voelt je nog steeds niet zeker in je rol als moeder. Dat is niet erg - wel jammer voor jezelf en ook niet nodig - maar daarom heb jij het gevoel dat je je keuzes moet verdedigen en heeft een ander daar totaal geen last van.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag meiden !!

Queen Nou , idd een beetje erg onverandwoordelijk van je broer.. Laten we hopen dat ie nu zijn lesje heeft geleerd.

Missy Jaimy moest in het begin ook niks hebben van gewone halfvolle melk.. Dan keek ze me echt aan van "Dat is toch niet lekker mam ?? "
    Toen heb ik er een paar druppeltjes Ranja doorheen gedaan en dat vond ze HEERLIJK !
    Nu vind ze sinds een paar weken de melk ook lekker als ie warm is en dan zonder een paar druppels ranja. Dus S'avonds krijgt ze nu warme melk en smiddags een beker met melk en Ranja.

Hummelke Ik zou er wel even naar laten kijken , dit om dat het dus besmettelijk is.

Parr Jij had/hebt echt heel mooi rood haar !!

Jasje van 181,- Nou ik vind het jasje echt super lelijk !! En ik zou niet eens zoveel uitgeven aan wat voor een jas dan ook.. Vind het gewoon echt te belachelijk veel geld.
    Voor 180 euro , koop ik voor mezelf alleen al 18 setjes kleren (ong.) laat staan wat ik er voor Jaimy mee kan kopen.

Wij hebben net even lekker met z'n drietjes ( jaimy in der fietsje erbij ) de tuin gedaan. Alle bladeren weggeveegd en het gras geharkt met een bladhark. Nu kunnen de bladeren weer vallen.. Oeff nadeel van langs de bosranden wonen..

Net ook lekker gegeten , nu ga ik Jaimy zometeen in bedje leggen en dan even vlug douchen.
    Daarna plof ik lekker op de bank ;)

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: ik denk dat Lola gelijk heeft. Ik merk dat zelf ook namelijk helemaal niet, die neiging tot indekken en verdedigen.
    Ik vind het wel vervelend voor je dat je je daar zo over voelt en dat je twijfelt om dingen hier te schrijven.
    Idd moet je zelf weten hoe jij dingen doet en wat je hem wel/niet geeft.
    Alleen als je een vraag erover stelt (bijv. wat vinden jullie ervan dat...) dan krijg je meestal wel eerlijk antwoord en dan komen er een hoop meningen overheen.
    Dus misschien wat zekerder van jezelf proberen te zijn en gewoon zeggen: ik doe het zus en zo.

6. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Goede morgen dames!

Hier ook een goede nacht! Gizem heeft geslapen van 19.00 uur tot 08.30 uur vanmorgen, aan een stuk door! En nu ligt ze al weer zo'n 45 minuten. Straks als manlief klaar is met werken en Gizem weer wakker is ff lekker shoppen.

Missy: Ik sluit me helemaal aan bij Lola. Hier durf ik ook wel te zeggen dat Gizem vaak een potje krijgt omdat wij ook wel eens iets eten wat ze niet lust of nog niet mag. En ook af en toe een hapje van een koekje met bijvoorbeeld chocolade. Doe gewoon wat jij denkt dat goed is voor Mike. Jij kent Mike het beste en wij kennen mij niet!

Met mij verder alles goed. Alleen vanaf donderdag vaak last van harde buiken. Heb vrijdag ochtend gelijk m'n urine laten testen op een blaasontsteking, maar dit was helemaal schoon. Als het zo blijft van de week maar ff de vk bellen...

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: ik vind het trouwens wel heel goed dat je het aankaart.

@jale: oh dat is wel vervelend.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: hoe is het met Robin?

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhey!

Hier de kasten en koelkast weer vol.
    Vanmiddag bij szus kijken. Zij heeft een merrie en veulentje gekocht. De merrie is ook weer drachtig. Dan passen wij ook eventjes 2 uurtjes op hun kids.

@eva haha ja die naam hoor je aan deze kant niet veel. Maar wel veel in het westen :p daar komt mijn s.pa ook vandaan ;)

@tweety vind je? 8) hoe is het met Robin?

@kaatje op wie dan? :D

@sannemart ooh lekker, wat heb je gekookt?
    jeetje in de deken verstrikt? tuurlijk schrik je dan! knuffs

baby foto's zal ik ook eentje van hubbie plaatsen? dan zien jullie ook van zijn kant..

@queen idd lekker dom an hem zeg! hij heeft dan ook geluk dat het alleen zijn banden en velgen zijn! zie ook dat er ook meerdere gereageerd hebben.. heb je hem al een draai om zijn oren gegeven dan? :D

@yule lees dat Raven ook een fetisch voor tampons krijgt :p 8)

@jannes ik heb ook nog steeds mooi rood haar hoor! :p :p :D
    Idd slim om de bedragen hoger in te schatten. Zo ben je nooit teleurgesteld of met vervelende verassingen! ;)

@missy ik sluit mij ook aan bij Lola ;) knuffs maar vind dat je heel goed bezig bent met aankaarten ;) lekker assertief bezig goed zo!

@jale oef jeetje.. doe je wel rustig aan dan?

Ohja iets nieuws! Kate drinkt zelf uit de difrax beker!! :D 8) 8) ik let alleen goed op want ik zie haar het zo allemaal over haar heen gieten haha

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: wat knap van Kate!

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Miracle jullie zijn goed bezig geweest!

Jale hmm hou het maar goed in de gaten!

Parr dat doet Kate goed! Kyano trekt hem dan uit mijn handen en kiept idd alles over zich heen :D

Zo de woonkamer is ook weer gestoft, hubbie is al gedouched en nu ik nog. Kyano slaapt nog :) Zo lekker tosti's eten :p
    Gisteren heb ik trouwens Risotto gemaakt en Kyano smulde er echt van :D

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Missy: ik denk dat het bij jezelf ligt, als je bang bent dat anderen er raar op gaan reageren. Ik ben namelijk nooit bang om iets op te schrijven, ik ben helemaal niet bang wat een ander er van vindt. De onzekerheid ligt dan toch echt bij jezelf. Dat is niet erg hoor! Maar ik bedoel eigenlijk alleen maar te zeggen dat je je vooral niet verplicht moet voelen om dingen uit te leggen.
    Juist als je je gaat verdedigen, gaan mensen reageren. Dus niet te druk maken om wat anderen zeggen hoor!
    En goed dat je het benoemt!

Jannes: Ja, hij is al weer thuis nu. Er zat iets scheef van 400.000 euro en ze durfden het niet verder los te maken:D. Gijs moest dus even komen kijken wat er mis ging.

Difrax: wat knap van Kate! Ik probeer het soms (veel te weinig) maar Julian vindt het nog erg moeilijk. Ben er ook wel erg lui in.
    Ik weet nog dat ik altijd riep dat ik geen antilek bekers wilde, een kind moet maar leren dat er drinken uit komt als het op de kop gaat en nu? Nu drink Julian gewoon uit antilek-tuit hahaha. Foei me :)

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *lacht Ingeltje breed uit* :D :D

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @miracle geef mij het adres is van die winkel waar je 18 setjes kleding kan kopen voor 180 euro. dat red k echt niet hoor :)

net weer ff naar de hap geweest voor het verband te wisselen. het valt heel erg mee. alleen op zijn borstkasje zit een klein 2de graagd plekje ter grote van een 10 cent muntje
    verder is het op een stukjes van 5 bij 7 wat rood maar het is echt goed afgelopen. hij lijkt ook geen last eravn te hebben gelukkig. dus ik kan vanavond met een gerust hart naar
    de reunie van een een uitwisseling naar america uit 1996 zo'n zin in leuk om te zien hoe en wat iedereen nu doet.

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hallo!

zwaai zwaai naar iedereen!

Hier een heerlijk weekendje samen vrij. Vanmorgen naar de verjaardag van mijn oma geweest. En vanmiddag komen mijn schoonouders, gaan we gezellig een stukje wandelen in het bos. Vanavond met z'n drietjes gourmetten!
    Relaxed weekendje dus.

Fijn weekend allemaal!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Klinkt goed Steen! Gezellig hoor!

Tweety: pff dat is geluk hebben meid! Ik ben blij dat Robin niets blijvends heeft!
    (Nou niet meer mopperen over moeders die onoplettend zijn hè?! Je ziet maar, het kan zelfs de liefste, oplettende mama's gebeuren ;) ) Knuff voor de schrik meis.

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr, wat goed van kate. nee is mijn taak neit ;)

18. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje: grappig ik had laatst precies hetzelfde met foto's van Ilse, ook zo'n bol koppie!

Veel leuke foto's voorbij zien flitsen!

Sannemart: oef das schrikken ja. Maar ik vind het trouwens wel raar dat hij zich nog niet van buik naar rug kan draaien, of ligt dat aan mij?

Yule: hahaha die dochter van jullie vermaakt zich altijd goed op jullie slaapkamer volgens mij ;)

Queen: stomme actie van je broer zeg, gelukkig is het redelijk goed afgelopen...

Missy: Iedereen moet het doen zoals het voor haar goed voelt. Iedereen heeft zo zijn dingen, toch? Zo leiden wij ilse met speelgoed af tijdens het drinken van de fles, ook heel fout, maar het werkt wel... En excuses ga ik daar niet voor maken, maar dat zal niemand hier ook vragen. Dus lekker schrijven wat je wil zonder excuses te maken!

Jannes: fijn dat het meezit, beter iets teveel begroten dan te weinig!

Tweety: fijn dat het meevalt bij Robin.

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Zo, pff weer een hectische ochtend gehad.

Heb toch maar even de HAP gebeld, hoefde niet langs te komen, maar heb recept gekregen. Ik heb Nystatine gekregen, moet ik in haar mondje doen met een soort spuitje, 4 keer per dag. Ze vond het niet echt vies geloof ik. Hoop dat het snel weg is, maar volgens mij ben ik er vroeg bij. Maandag kan ze gewoon naar kdv, las dat beleid van ggd dat toestaat (en daar kijkt ons kdv naar). Ik hoop (maar ga er eigenlijke vanuit) dat ze daar ook het medicijn willen toedienen. Ik moet daar geloof ik wel voor tekenen.

Verder zijn we al naar de supermarkt en groentenboer geweest. Naar dierenarts voor jaarlijks enting van een van de katten. Mannetje naar de garage voor de winterbanden. En dus al naar de apotheek.

Pff heb het gevoel dat er al een hele dag op zit...

Meiske is nu weer wakker geworden van geluiden op straat, grrr wat irritant is dat toch. Maar het slapen was vandaag toch niet echt favoriet, misschien heeft ze toch wel last van de spruw...

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo ben ik weer!

@ Queen: het is al gezegd maar wat een eikelige actie van je broer :x Er hadden wel gewonden kunnen vallen...ik kan me daar echt boos over maken.

@ Missy: een leuke dag voor de boeg dus! Veel plezier. Ook over het stukje wat je schreef, voeg ik me bij de andere dames.

@ Miracle: waar ga jij altijd shoppen dat je een hele outfit voor een tientje kunt scoren??? ;)

Ik ben vanmorgen even snel de stad in geweest met mijn mams. We zijn thuis gekomen met voor Aimar:

- broek/trui en maillots van de H&M (had nog een tegoedkaart van zijn verjaardag)
    - 2 winterslaapzakken met afritsbare mouwen
    - Pyjama (die stoere flanellen van de HEMA met autootjes)
    en een heel gaaf truitje van Name It (kadootje van oma) Zie foto.

Aimar is nu heel boos in bed......volgens mij is hij moe, maar hij lijkt echt niet te willen. Ga er zo even heen, want hij stikt in zijn eigen gekrijs.....
    Vanmiddag gaan we nog even gezellig wandelen met z'n drietjes als het weer zo mooi blijft. Gezellig!

Deel Deze Pagina