September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Tweety en Eva Ik kan in de uitverkoop heel makkelijk slagen voor een broek en een shirt/trui voor tien euro. Of ik snuffel veel op de markt..
    Maar dan heb ik wel alleen een broek en een shirt/trui , als ik ook sokken , ondergoed e.d moet hebben ben ik wel meer kwijt.

Jaimy wordt net wakker dus die krijgt nu lekker een manderijntje en dan gaat ze in de douche :D

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oja wat ik ook nog wilde vertellen. Er zijn nu al 2 mensen geweest die denken dat Aimar een 'lichtkind' is. De kraamhulp zei het al heel snel en nu iemand waar mijn moeder alleen maar een foto van Aimar aan liet zien. Nu ben ik evengaan googlen (want wist niet precies wat het was) en vind het allemaal een beetje erg zweverig en op sommige sites erg overdreven. Al heb ik zelf ook wel het idee dat Aimar gevoelig is veranderingen, emoties van anderen en soms ook dingen ziet die wij niet zien....geen geesten ofzo (hoop ik ;)) maar het zal me niet verbazen als hij aura's kan zien ofzo....

Naja weet niet wat jullie met deze info moeten...maar ik moest het even kwijt...

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    dat was geen mopperen dat was mijn mening net dat wat hier gisteren gebeurde ook lomp van mij was. maar ja ook lompe dingen gebeuren :)

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    dat red ik hier echt niet ook niet als ik naar de markt ga hihi. knap hoor. ben zelfs voor rene altijd al meer kwijt nu die op de grotere maat zit.

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ja dat is idd wel raar maar omdat hij verder wel alles kan en doet is het volgens CB niet erg. Hij doet alles een beetje op een rare volgorde...

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Eva: goed geshopt, leuk shirtje! En hoezo denken mensen dat dan, of zeggen ze dat er niet bij?

Pff het is niet ilse haar dag met slapen, ze is er alweer uit. Nu dus effe tijd voor mijn meissie.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zooooo!

Hier weer terug van een geslaagde missie.
    Bij de keukenzaak map opgehaald met tekeningen, daarna de Xenos in om mokken + cadeautje te scoren en ook nog bij ons huis geweest. Ze zijn al aan het metselen en een paar huizen verder in het rijtje zijn ze al bijna klaar met de leidingen en de vloerverwarming. Het gaat echt als een speer!
    We zijn weer de bouw op gesneakt en lekker rondgekeken. Het wordt heel mooi!

Raven ligt nu voor pampus, net als J. en de poezen. Lekker saai hier!

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Draagt Aimar maillots??

Hier ook weer thuis van de boodschappen. Sara heeft echt de hele Supermarkt geanimeerd met kletsen, zwaaien en dan Da Da roepen. Nog even bij opa en oma langsgeweest (oma was niet thuis) en nu ligt ze te slapen. Gaan we na het slaapje naar vrienden.

Ik heb volgens mij weleens verteld dat wij niet zo'n close band hebben met spapa. Hij heeft S. en zijn broer al heel jong in de steek gelaten en we hebben eigenlijk alleen contact omdat S twee jonge half-broertjes heeft waar hij gek op is en zich heel verantwoordelijk voor voelt. Vader is namelijk al 65, alleen (vrouw woont door hersenbeschadiging in verzorgingshuis) en ze hebben verder geen familie. Dus stel er gebeurt iets met hem, dan hebben ze in ieder geval S en zijn broer nog.

Nou doet S zijn vader niets, is lui, geen vaderfiguur, egoistisch en een enorme zeur. En dan ben ik eigenlijk nog heel aardig. Ik verbaas me er weleens over hoeveel S. en zijn broer eigenlijk nog voor hem doen. Hij had van mij echt de vinger gekregen. Ze helpen hem overal bij en zullen nooit, maar dan ook nooit om iets vragen.

Nou belt svader gisteren op naar S en vertelt dat hij een nieuwe wasmachine heeft gekocht (wij hebben zijn was gedaan toen hij het niet deed). Heeft die kl&^%$#zak het lef om te zeggen: "ja ik heb een nieuwe wasmachine gekocht en nou vind ik dat eigenlijk wel een goed cadeau namens jou en F (oudere broer)." What???:$

Je vraagt je oudere zoons serieus om een wasmachine?? Ja dat heeft hij gedaan. Ook heeft hij F gebeld met dezelfde boodschap. Zijn argumentatie: ik heb laatste jaren geen verjaardagscadeautje gehad. Hij wilde nooit wat!! En nou wil hij het met terugwerkende kracht indienen! En hij heeft zijn eigen zoons jaren niet eens gezien op hun verjaardag, omdat pa het ouderschap vroeger te zwaar vond!

S, F en ik en szus zijn zo boos!! Zijn zoons hebben nooit liefde gekregen, hij heeft jaren niet naar ze omgekeken, ze hebben hem nooit iets gevraagd en doen de laatste 13 jaar (sinds ziekte vrouw) alles voor hem om hem te ondersteunen. En hij vraagt even aan de telefoon een wasmachine voor een paar honderd Euro. Hij heeft geluk gehad dat ik hem niet gesproken heb, want ik had hem de wind van voren gegeven.

S. en zijn broer waren beide zo verrast door het gesprek, dat ze niet meteen reageerde. Maar F gaat hem vandaag bellen en hem even de waarheid zeggen.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben er zoooo boos over. Vooral ook omdat ik merk dat S er boos en verdrietig door is. Hij snapt niet dat zijn vader zo respectloos en ondankbaar is.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Pffff dat is inderdaad erg respectloos Jannes! Kan me voorstellen dat S er erg teleurgesteld door is.

Ik heb het mutsje af naar model Sara, maar hij is een beetje mislukt.... :( Of in elk geval is ie lang zo mooi niet als die van jou. Ik maak er zo wel even een fotootje van, maar ze trekt hem steeds af.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Fotootje 1

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    En van de zijkant!

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jannes: ja Aimar draagt jongensmaillots! Gewoon te koop op de jongensafdeling bij de H&M. Heerlijk voor als je 's morgens vroeg op de fiets stapt en het is koud. Helemaal omdat Aimar nog geen schoenen draagt en snel koude voetjes krijgt buiten. En trouwens, stoere mannen kunnen het heel goed hebben 8)

@ Azeb: als ik het mutsje zo zie, lijkt het dat het bovenste gedeelte niet 'bol' of groot genoeg is....Toch vind ik het superknap dat je zo'n muts kan maken.....mij niet gezien hoor!

@ SanneMart: weet ik niet precies. Maar Aimar keek toen hij kleiner was ook heel vaak langs mij heen en moest dan vaak lachen. de 2e vrouw zag zijn foto en het was het eerste wat ze zei....zij schijnt een nogal spiritueel persoon te zijn....
    Weet zelf ook niet wat ik ervan moet denken hoor...

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje Jannes.. kan me voorstellen dat je woest bent. Zal een flinke impact ook hebben op je mannetje Bah...

Azeb: op de één of andere manier moet het boven stuk wijder hè? Dat moet meer bol kunnen staan. Misschien kan je dat groter maken? Ik heb alleen echt geen verstand van breien :(

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Eva: zo noemden ze Julian 'een oude ziel' toen hij ter wereld kwam, omdat hij zó helder keek!

Sannemart: helemaal vergeten te reageren, maar dat was idd schrikken zeg. Julian schopt eigenlijk altijd de dekens weg, dus die vind ik er heel vaak op. Eronder niet, dan komt hij er wel onderuit. 's Nachts leggen we hem altijd nu in pyjama en winterslaapzak met lange mouwen. We hebben een koud huis, met name boven.
    Dekentje doe ik alleen overdag, bij kleine slaapjes.

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja de 'zak' is niet wijd genoeg inderdaad...
    Is ook niet meer te herstellen, ik zou tenminste niet weten hoe.
    Ach, misschien doe ik nog wel een poging.
    Kwam gister tot de ontdekking dat ze het mutsje van vorig jaar ook nog past dus ik heb wel mogelijkheden...

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: ik blijf het zo knap vinden dat je dat kan!! Ik zou niet verder komen dan naalden en draad pakken. Haha

@Eva: jongensmaillots... echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: jeetje wat een verhaal zeg. Ik zou ook woest zijn. Wat een egocentrisch figuur... en onbeschoft ook. Je gaat toch niet om een cadeau vragen van honderden euro's?
    Echt belachelijk. Snap dat je boos bent en dat S. er verdrietig om is want het zet wel even duidelijk neer dat hij bijzonder weinig aan zijn vader heeft...

Maillots: je kan ook gewoon meisjes maillots bij een jongen aantrekken hoor! Ik wist niet dat er verschil was en speciale jongensmaillots bestonden...

Ik heb even een nieuw plaatje voor mijn desktop gemaakt. Hoe vinden jullie hem?

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihiih scaaaarrryyyyy!! leuk zeg.. ik moet ook nodig eens aan de knutsel

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ga even eten koken, lekker zelfgemaakte stoofpeertjes met aardappels en speklapjes!

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Azeb Knap van je hoor ! Ik kan wel breien maar alleen een lapje , hihi..

Yule Mooie knutsel !!

Wij hebben hier lekker gegeten en ik kom net uit de douche. Heb geen zin om vanavond te douchen en hubje was toch lekker met Jaimy bezig.
    Nu ga ik even lekker met me meissie spelen !

Deel Deze Pagina