September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames, ik kom ff blij doen...

Vince heeft z'n eerste stapjes los gezet!! :D
    *helemaal trots nu* :D Ik probeer hem al een tijdje naar me toe te lokken als hij staat, maar tot nu toe liet hij zich altijd door de knietjes zakken en kroop naar me toe. Maar vandaag niet, vandaag zette hij 3 dappere stapjes om bij me te komen!!! :D

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! (en dan gil ik ook een beetje voor mezelf)

Julian OOOOOKK!!
    Hier net zo, altijd aan het giechelen als ik hem 'lokte' en net opeens niet meer door de knietjes, maar stappe-stap naar mama!!

Vince en Julian lopen ! joepie de poepieeeee

3. 4days

4days Niet meer actief

HOERAAAAAAAAAAA! Wat een kanjers he! :D :D :D

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @hummelke dat is idd een hectische ochtend zeg :(

@jannes herriner mij idd verhaal Svader... jeetje zeg! woorden schieten hier ook tekort! echt schandalig zo!

@azeb zo te zien moet je de bovenmaat groter maken en mssn een dunnere wol? dan is hij niet zo stijf?

@eva mailliot voor een jongen heb ik ook vaak gehoord. Als is het voor een meid. Maar wel lekker warm in de winter!

@Yule nogmaals super desktop ;) 8)

GO VINCE EN JULIAN!!!! 8)

Het was erg leuk bij Szus. De merrie en veulen zijn lief en rustig! Kunnen ook goed met hun shetlander overweg, die ook een schatje is.
    Oppassen was leuk, wel pittig (kinderen zijn druk) maar wel leuk. Waren kwart voor 18 thuis. Dus eten en dan Kate naar bed. Was wakker sinds 13u.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Klinkt als een leuke dag Parr

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    was het ook maar ben nu wel brak :p

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Maar goed dat jij geen 4 kinderen wil :p:p:p:p

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat ik me nou al een hele maand afvraag en steeds vergeet te vragen; maar welke kindjes lópen nou echt al.
    Kijk Julian begint nu net met stappen, dus echt lopen kan ik het nog niet helemaal noemen, maar ben zo benieuwd bij wie de kindjes echt al los en heen en weer door de kamer lopen!

9. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Yule: klinkt goed, gaat rap dus! En leuke psp creatie!

Jannes: kan me heel goed voorstellen dat jullie boos zijn en ook dat S. en zijn broer perplex stonden. Ben benieuwd hoe zijn vader reageert als hij belt. Kan me ook voorstellen dat S. verdrietig is. Het is al moeilijk genoeg dat hij geen goede band met zijn vader heeft en om wat er in het verleden is gebeurd en dan komt dit er nog eens bij.

Azeb, ziet er op zich leuk uit, ik doe het je niet na.. Maar idd is het bovenste deel niet bol genoeg. Je meisje heeft een groter hoofd dan jij dacht haha. Heb jij dat trouwens jezelf aangeleerd, of kun je me een boek ofzo aanbevelen? Tips zijn welkom! Lijkt mij eigenlijk best leuk om te doen, en ook heerlijk relaxend...

Cossy: go Vince!

Ingeltje: go Julian!

Parr: leuke dag zo te lezen.

Nou Ilse wilde niet echt slapen vanmiddag (vanochtend ook al niet). Dus nog maar even gewandeld. Daarna heeft ze nog zo'n 20 minuten in bed gelegen. Helaas was ze daarna nog steeds kapot. Heeft dus nauwelijks gegeten. Daarna in bad, waar mevrouw lekker een drol draaide. Dus snel uit bad en dat was natuurlijk heel hard huilen. Nu ligt ze lekker in bed, ben benieuwd of ze zich nog meld vanacht, want zo veel heeft ze niet gegeten vandaag.

Gelukkig vind ze het niet erg om dat spul tegen de spruw te krijgen. Hoop dat het snel werkt. De kuur duurt tot en met donderdag. Maar donderdag moet ze ook naar CB voor de BMR vaccinatie. Zal maandag eens bellen of dat dan mag ivm de medicijnen. Iemand een idee?

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    We hebben trouwens vandaag eindelijk een buggy gekocht. Ik merk dat ik bijna nooit op de fiets naar de stad ga, omdat ik dáár dan nergens heen kan.
    Ook voel ik steeds meer in mijn rug en bekken dat het tillen van Julian zwaar wordt. Ik wil hem dus ook meenemen naar KDV, van de auto naar de groep. Beter om zo min mogelijk te belasten.

Het is een blauwe Chicco geworden en gelijk ook een BuggyMee gekocht. Lang leve de kinderbijslag!

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule & Jannes: volgens mij is het enige verschil de kleur en patroontjes op de maillot hoor :p Dit waren mooie donkerbruine en een gestreepte bruin/donkerbruin. Maar idd zoals Yule zegt, trek ik het hem gewoon aan voor de warmte onder zijn broek. Dat doen jullie bij een meisje toch ook als ze het koud heeft? ;) Kijk als hij groter wordt vind ik het wat anders maar ik vind het tot zijn 2e prima kunnen hoor.

Hier een link naar een mooi filmpje:
    YouTube - Kseniya Simonova - Sand Animation (??????? ??? ?????? / Ukraine's Got Talent)

Er staat hier een cake in de oven en mijn vriend en ik springen zo even saampies onder de douche. Tot later!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ieeeeeeeeeeeeeuuuuwwww TOO MUCH INFORMATION eva en hubbie gaan vies doen baaaaaahhhh

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @hummelke gelukkig vindt zij het ok! Anders een ramp om elke keer te doen :(

@ingeltje ja ik wil best 4 maar die van mijn szus zijn druk :p 8)

moest weer spammen sorry :p

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zij is gek op de lepel raar houden in haar mond ;):p

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    1 van de 2 witte herders van mijn szus moest de hele tijd bij Kate liggen/staan en kusjes geven etc 8)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gaaf filmpje Eef!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    aaaah lief ingepakt voor de kou :)

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: wat een geweldige foto's weer! Die met die lepel :D

Ik kom ook nog even een foto spammen van Aimar, zonet gemaakt voordat hij ging slapen. Hij heeft zijn nieuwe pyjama aan.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    Ik hou het kort vanavond want Ferry heeft kaarsjes aangestoken dus gaan er een leuke avond van maken ;)

SanneMart, wow wat schrikken zeg. Stel dat je niet was gaan kijken. Ik ben ook geen voorstander van dekens hoor. Heb er nu wel een dekentje in gedaan omdat ik weet dat Levi nu sterk genoeg is om hem van zich af te slaan

Yule, haha geweldig. Zie Raven al helemaal zitten met je tampons

Queen, ow wat is je broer een sukkel zeg ! Hij mag nog van geluk spreken. Had veel erger kunnen af lopen. Vind mensen die met drank op in de auto stappen echt mega dom.

Ingeltje, ahh balen van je yogales. maar ik had idd Julian ( levi in mijn geval ) ook niet bij een vreemde achter gelaten

Missy, is me eigenlijk nooit echt op gevallen dat mensen zich al gaan "verdedigen" voor er reacties zijn. Ieder heeft zijn eigen manier van op voeden en vind dat je daar als ander gewoon respect voor moet hebben, ook al zou je het zelf heel anders doen.

Hummeltje, als het echt spruw is dan kan je bij de drogist / apotheek "daktarin" halen. Maar zou het wel eerst even laten vast stellen bij de HA.
    Ik heb toen bij Levi wel de hap gebeld maar goed toen was hij 6 weken en had hij er wel echt pijn van. At ook niet meer
    Toch de hap gebeld. Is die Nystatine geel/oranje? Dat had Levi namelijk eerst ( blijkt trouwens niet echt best te zijn, zit heel veel suiker in ) en dat hielp niet. Dus kreeg toen van het cb de tip voor daktarin en toen was het met 2 dagen weg

Jannes, altijd fijn als de bedragen lager uit vallen
    Heel raar die actie van je schoonvader.zou ook goed pist zijn

Lola, heeft Emma tot haar verjaardag alleen maar potjes op? Schandalig :D :D

Jale, harde buiken was bij mij een teken dat ik rustiger aan moest gaan doen. Dus goed op jezelf letten jij !

Parr, op jou natuurlijk :D
    Leuke foto's weer

Tweety, ow wat een geluk zeg voor Robin. Had toch een stuk erger kunnen aflopen :(

Eva, goed geslaagd dus. Leuk truitje

licht kind Ik vind het dan weer niet zweverig. geloof daar op zich wel in. Kinderen staat sowieso tot hun 8ste nog heel erg open met de "andere kant" Alleen sommige blijven er meer "open" voor waardoor ze hun "gave" ontwikkelen

Azeb, wow wou dat ik zou handig was met breien ect.

Yule, mooie psp crea. Heeft je zus inmiddels al extra kraamhulp gekregen?

Go Vince

Go Julian

Lopen Levi kan los lopen. Maar durft het niet. Soms loopt hij 3 meter ( naar mij toe bv ) en bedenkt dan dat hij los loopt en gaan snel zitten

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Woooooow Eva gave film!!!

Deel Deze Pagina